Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

9 Μαΐου 2009

2.000.000 ΕΥΡΩ για να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες!!!

«Για τους Έλληνες δεν υπάρχουν μετανάστες, υπάρχουν άνθρωποι». Αυτό ήταν το κεντρικό σύνθημα της πανάκριβης διαφημιστικής εκστρατείας που διοργάνωσε το περιβόητο Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής . Μιάς εκστρατείας που κανείς δεν κατάλαβε για ποιον λόγο έγινε, ωστόσο κόστισε στους φορολογούμενος μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
Για όσους δεν γνωρίζουν, μια από τις ενέργειες που έχει κάνει η πολιτεία για να αντιμετωπίσει την μάστιγα της λαθρομετανάστευσης, ήταν και η δημιουργία ενός Ινστιτούτου. Ναι καλά διαβάσατε! Για να σταματήσουν να έρχονται οι χιλιάδες που έρχονται κάθε χρόνο, η λύση για τον Σημίτη το 2002, ήταν η δημιουργία ενός Ινστιτούτου, του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής. Το πόσο μας κοστίζει η λειτουργία αυτού του «Ινστιτούτου» και το τι μας προσφέρει, δεν θα το μαθαίναμε ποτέ, αν δεν γινόταν ερώτηση στην Βουλή από τον βουλευτή του ΛΑΟΣ, Μάκη Βορίδη. Έτσι λοιπόν πληροφορηθήκαμε ότι ένας από τους σκοπούς λειτουργίας του Ι.ΜΕ.ΠΟ. είναι «ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επικοινωνιακής πολιτικής για την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε θέματα μετανάστευσης» (ΥΠ.ΕΣ./αρ. πρωτ.: 27775/08). Ακόμα μάθαμε ότι σε αυτό το «Ινστιτούτο» απασχολούνται 22 υπάλληλοι και επιδοτείται από τον Έλληνα φορολογούμενο με 2.000.000 ευρώ το χρόνο!
Τέλος, μάθαμε ότι η τελευταία διαφημιστική εκστρατεία κόστισε άλλα 650.000 ευρώ.
Σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης, σε μια περίοδο παρατεταμένης λιτότητας, σε μια περίοδο που η αντοχές του κόσμου δοκιμάζονται καθημερινά, χρησιμοποιούνται τα χρήματα του ελληνικού λαού για να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν μετανάστες.!!!
Ότι και να πει κανείς μετά από αυτό θα είναι περιττό...

8 Μαΐου 2009

Απάντηση στο ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΕΙΝ, ΕΣΤΙ ΕΠΙΛΟΓΗ

"Σήμερα θα απαντήσω σε ένα άρθρο που υπερασπίζεται το κάπνισμα (http://pentaedron-kafes.blogspot.com/2009/05/blog-post_6975.html). Αν θεωρήσετε το κείμενο προσβλητικό σε κάτι, σας πληροφορώ ότι προσπάθησα να είμαι απίστευτα ευγενικός.

Μέσα στο μαύρο χάλι του κράτους μας θεωρείς φασισμό τον αντικαπνιστικό νόμο;
Δεν είναι φασισμός το να καπνίζεις παντού όπου υπάρχουν άνθρωποι που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ;
Αν ήσουνα σε ένα δωμάτιο με κάποιον που έκλανε συνέχεια, βρωμούσαν οι μασχάλες του και τα ποδάρια του θα ήσουνα ευχαριστημένη; Θα σου άρεσε να κάτσεις δίπλα σε κάποιον που βρωμάει το στόμα του και τα ρούχα του;
ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.
Τότε γιατί θα πρέπει σε όσους δεν καπνίζουν να επιβάλλεται να ανέχονται αυτούς που βρωμάνε έτσι λόγω καπνίσματος;
Και λες το κάπνισμα να μην επιβαρύνει την δημόσια υγεία;
Έχεις ακούσει για το πόσο επιβλαβές είναι το κάπνισμα όχι μόνον στους καπνιστές αλλά και σε όσους απλά αναπνέουν τον καπνό;
Ξέρεις πόσα στοιχίζει στην οικονομικά ρημαγμένη Υγεία μας αυτό;
Γιατί θα πρέπει να πληρώνει το κράτος (και φυσικά όσοι δεν καπνίζουν) για να γίνει καλά ένας ηλίθιος που πληρώνει για να αρρωστήσει;
Για τα νυχτερινά κέντρα προσωπικά ΧΕΣΤΗΚΑ.
Όμως ποιος σου δίνει το δικαίωμα να βρωμίζεις τον χώρο μιας ταβέρνας, μιας καφετέριας, μιας υπηρεσίας, ΕΝΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ;
Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μπουκώνεις με καπνό μικρά παιδιά και όλους όσους δεν το θέλουν, δηλαδή τους άλλους μισούς Έλληνες;
Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να επιβάλλεις παντού στους άλλους να αναπνέουν τον καπνό του τσιγάρου σου;
Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να καπνίζεις στον κλειστό χώρο ενός ασανσέρ;
Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις ότι σου γουστάρει;
Τολμάς να μιλάς για φασιστικό νόμο την στιγμή που εσύ φασιστικά τα κάνεις όλα αυτά;
Και πως θα διορθώσουμε τον τόπο μας όταν αντιδρά έτσι ο καθένας που «θίγεται» από κάτι που πάει να εφαρμοστεί;
Είσαι και ψεύτρα από πάνω.
Λες ότι σου αρέσει το κάπνισμα. Δεν σου αρέσει, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ. Ούτε και να το παραδεχθείς. Αν σου πάρουν το ναρκωτικό από το χέρι ΘΑ ΣΚΑΣΕΙΣ.
Διότι περί ναρκωτικού πρόκειται. Η νικοτίνη είναι τρίτη (μετά την κοκαΐνη και την ηρωίνη) σε ένταση εθισμού.
Και οι καπνιστές κατατάσσονται από την ψυχιατρική σε ειδική ψυχοπαθολογική ομάδα, γιατί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι αυτό που κάνουν τους βλάπτει, αλλά ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να το κάνουν.
Και αντί να καταλάβεις την κατάστασή σου (αντί να πεις ένα ειλικρινές «δεν μου αρέσει αλλά πρέπει να γίνει» όπως ομολογούν μερικοί), εσύ καθισμένη στον φανταστικό σου θρόνο, πιστεύεις ότι κρατάς τον πάπα από τα καρύδια και κρίνεις την ασθενική προσπάθεια καλυτέρευσης που γίνεται σαν φασιστική.
Κοίταξε σε έναν καθρέφτη και θα δεις ποιος είναι ο φασίστας και θα δεις επίσης τον λόγο για τον οποίο δεν θα πάμε ποτέ μπροστά σαν κράτος.


7 Μαΐου 2009

Ελληνική και παγκόσμια τεχνολογία

Είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο να διαβάζουμε ότι το τάδε πράγμα ανακαλύφθηκε το 1600, το δείνα το 1800 κλπ. Παρά τον αυξανόμενο όγκο αποδείξεων ότι οι αρχαίοι λαοί Έλληνες και μη γνώριζαν πολύ περισσότερα από όσα διδασκόμαστε στο σχολείο ότι γνώριζαν, εμείς συνεχίζουμε να διδάσκουμε τα παιδιά ότι τα πάντα εφευρέθηκαν στην Ευρώπη από τον Μεσαίωνα και μετά.
Ο αστρολάβος των Αντικυθήρων, οι σκελετοί με εμφανή σημάδια επουλωμένων επεμβάσεων, οι αρχαίες μπαταρίες κλπ δεν μπορούν να μας κάνουν να αλλάξουμε γνώμη. Στον μεγάλο κατάλογο αυτών των αποδείξεων ας προσθέσουμε και μερικά ακόμη στοιχεία. Τα μουσεία όλου του κόσμου είναι γεμάτα από φακούς που θεωρούνται λατρευτικά ή διακοσμητικά αντικείμενα. Κανείς δεν τολμάει να υποστηρίξει το αυτονόητο γιατί το κατεστημένο καραδοκεί.
Αρχαίοι φακοί λοιπόν από γυαλί ή κατεργασμένο φυσικό κρύσταλλο:
-Είναι πιθανόν ότι οι Βίκινγκς χρησιμοποιούσαν τηλεσκόπια αιώνες πριν «ανακαλυφθεί» η συσκευή τον 16ο αιώνα μ.Χ. Στο νησί Γκότλαντ ανακαλύφθηκαν φακοί που φυσικά θεωρήθηκαν διακοσμητικά στοιχεία όπως δεκάδες άλλοι σε όλο τον κόσμο. Ο Όλαφ Σμίτ του γερμανικού Πανεπιστημίου Άαλεν εξέτασε του φακούς το 1997 στο μουσείο που ήταν φυλαγμένοι. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του οι φακοί είχαν πολύ καλή στίλβωση και οπτική ποιότητα. Η επιφάνεια μερικών έχει σχεδόν τέλειο ελλειπτικό σχήμα, πράγμα που δείχνει ότι πρέπει να κατασκευάστηκαν σε τόρνο. Η εξαιρετική ποιότητα των φακών δείχνει την πιθανότητα να χρησιμοποιήθηκαν σε τηλεσκόπια. Υπάρχει και η πιθανότητα ότι οι φακοί κατασκευάστηκαν στο Βυζάντιο.

Μερικοί από τους φακούς εκτίθενται στο μουσείο της Στοκχόλμης.
-O περίφημος φακός Λέϊναρντ, από το όνομα εκείνου που τον ανακάλυψε στην Νινευί της Ασσυρίας, χρονολογείται γύρω στο 700 π.Χ
-Σε κάποια κείμενα αναφέρεται ότι ο Νέρωνας χρησιμοποιούσε ένα σμαραγδένιο ματογυάλι για να τον βοηθάει να παρατηρεί καλύτερα τους αγώνες στην αρένα.
-Φακούς φαίνεται ότι περιείχε και η συλλογή των αντικειμένων του Σλήμαν από την Τροία που «χάθηκε» μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο.
-Φακοί ανακαλύφθηκαν στις Αρχάνες της Κρήτης, στην αρχαία Αίγυπτο, στην Καρχηδόνα, στην Λιβύη στο Ιράκ, στο Μεξικό, στον Ισημερινό και στην κεντρική Αυστραλία.
-Στο Μεξικό, βρέθηκαν μικροί κοίλοι καθρέφτες που αποδίδονται στην εποχή των Ολμέκων που θεωρούνται οι αρχαιότεροι κάτοικοι του Μεξικού.
-Οι τέλεια σκαλισμένοι αρχαίοι σφραγιδόλιθοι με τις μικροσκοπικές μορφές δείχνουν την ύπαρξη μεγεθυντικών φακών για την κατασκευή τους και φυσικά την δυνατότητα για κατασκευή τέτοιων φακών.
-Οι πολύπλοκες και λεπτομερείς αστρονομικές παρατηρήσεις αρχαίων λαών, προϋποθέτουν κάποια είδη τηλεσκοπίων με φακούς.
Αν όλα αυτά δεν σας έπεισαν ότι οι φακοί δεν είναι εφεύρεση της εποχής μας, μπορείτε να διαβάσετε τις Νεφέλες του Αριστοφάνη που γράφτηκαν γύρω στο 423 π.Χ. Εκεί ο Στρεψιάδης σχεδιάζει να αγοράσει έναν φακό, που χρησιμοποιείται για να ανάβουν φωτιά, από τον φαρμακοπώλη και με το φως του ήλιου να λιώσει την καταδικαστική απόφαση που θα γραφτεί στην πινακίδα με το κερί.
-Βρήκα σοφό τρόπο να αφανίσω την δίκη μου και εσύ ο ίδιος θα το παραδεχτείς.
-Ποιόν;
-Έχεις δει την ωραία και διάφανη πέτρα, που έχουν οι φαρμακοπώλες, με την οποίαν ανάβουν φωτιά.
-Την ύαλον εννοείς;
-Μάλιστα.
-Λέγε λοιπόν.
-Θα την πάρω και όταν ο γραμματέας θα γράψει την απόφαση, θα σταθώ στον ήλιο και θα λιώσω τα γράμματα.
Έτσι λοιπόν μαθαίνουμε ότι τον πέμπτο αιώνα προ Χριστού, στην Αθήνα πουλούσαν φακούς (είτε από ορεία κρύσταλλο είτε από γυαλί) που χρησίμευε για να ανάβουν φωτιά! Φυσικά αποκλείεται να μην την χρησιμοποιούσαν και για όλες τις άλλες γνωστές χρήσεις ενός φακού: για να παρατηρήσουν μικρά ή και μακρινά αντικειμένα.
Να ένας σοβαρός λόγος που δεν χρειάζεται να μαθαίνουμε αρχαία ελληνικά, αλλά ούτε και να διαβάζουμε γενικά. Υπάρχει κίνδυνος να διαβάσουμε τέτοια «αιρετικά» κομμάτια τα οποία αν και γνωστά αποσιωπούνται από το κατεστημένο.

5 Μαΐου 2009

Χάρτης του Δημιουργού

Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν το 1999 στο Μπασκίρ μία μεγάλη πλάκα, ηλικίας 120 εκατομμύριων ετών, με τον ανάγλυφο χάρτη της περιοχής των Ουραλίων.
Ο χάρτης περιέχει πολλά έργα: ένα σύστημα καναλιών με μήκος περίπου 12.000 χιλιόμετρα, υδατοφράκτες, ισχυρά φράγματα, πολυγωνικές περιοχές με άγνωστη χρησιμότητα και πολυάριθμες επιγραφές με ιερογλυφικά.
Η πέτρα αποτελείται από τρία στρώματα. Το πρώτο είναι από σκληρό δολομίτη με πάχος 14 εκατοστά. Το δεύτερο είναι και το πιο ενδιαφέρον. Αποτελείται από «Διοψιδία ύαλο». Πρόκειται για ορυκτό γυαλί που παράγεται με πίεση και υψηλή θερμοκρασία ανάμεσα στα πετρώματα. Σε αυτό το στρώμα είναι χαραγμένος ο χάρτης.
Το τρίτο στρώμα έχει 2 χιλιοστά πάχος και είναι φτιαγμένο από πορσελάνη(!) που προστατεύει την επιφάνεια από την φθορά.
Η επιφάνεια του χάρτη δεν έχει κατασκευαστεί με σφυρί και καλέμι. Είναι απλά αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Είναι οφθαλμοφανές ότι η πέτρα έχει υποστεί επεξεργασία από μηχανήματα. Οι φωτογραφίες ακτίνων X επιβεβαίωσαν ότι η πλάκα ήταν τεχνητής προέλευσης και έχει γίνει με εργαλεία ακρίβειας.
Τα ιερογλυφικά κείμενα δεν είχαν σχέση με τα κινεζικά και ο ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το είδος της πορσελάνης, που καλύπτει την πλάκα, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ στην Κίνα.
Στον χάρτη υπήρχε ένα γιγαντιαίο αρδευτικό σύστημα: εκτός από τους ποταμούς, υπάρχουν δύο συστήματα καναλιών με πλάτος 500 μέτρα, 12 φράγματα από 300 μέχρι 500 μέτρα φαρδιά και μήκος περίπου 10 χιλιόμετρα. Για να δημιουργήσει κανείς τέτοιες κατασκευές θα πρέπει να μετακινήσει τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος! Σύμφωνα δε με τον χάρτη, ο ποταμός Μπέλαγια έχει τεχνητή κοίτη.
Οι επιστήμονες κατέληξαν σε δύο ηλικίες, 500 εκατομμύρια έτη η πρώτη και προτίμησαν την δεύτερη 120 εκατομμύρια έτη.
Οι Αμερικανοί εξέτασαν επίσης τον χάρτη, στο κέντρο ιστορικής χαρτογραφίας στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ. Σύμφωνα με δηλώσεις τους τέτοιος τρισδιάστατος χάρτης θα μπορούσε να κατασκευαστεί μόνο με αεροδιαστημική τεχνολογία. Επιπλέον, τώρα στις ΗΠΑ, δουλεύουν στην δημιουργία ενός παγκόσμιου τρισδιάστατου χάρτη παρόμοιου με αυτόν! Για την κατασκευή απαιτούνται υπερ-υπολογιστές και έρευνα από δορυφόρο!
Οι ερευνητές που ανακάλυψαν τον χάρτη έδωσαν στον κατασκευαστή του το όνομα «Ο Δημιουργός»!
Κάποιος ανεπτυγμένος πολιτισμός υπήρξε και ήταν υπεύθυνος για την κατασκευή του χάρτη.
Τώρα οι ερευνητές είναι βέβαιοι ότι υπάρχουν περίπου άλλα 348 κομμάτια όπως αυτό. Από δείγματα χώματος που πήραν, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο χάρτης ήταν κάποτε τοποθετημένος πάνω στο όρος Σοκολίναγια. Όμως οι παγετώνες που ακολούθησαν έσπασαν την πλάκα και την διασκόρπισαν στην περιοχή. Θεωρητικά θα πρέπει να έχει μία επιφάνεια περίπου 500 τετραγωνικά μέτρα!
Ο χάρτης αυτός προκαλεί σοβαρά και αναπάντητα ερωτήματα:
-Ποιος ήταν ο κατασκευαστής, αφού εκείνη την εποχή υπήρχαν μόνο δεινόσαυροι;
-Πως μπορεί να υπάρχει διαστημική τεχνολογία πριν 150 εκατομμύρια χρόνια;
-Σε τι χρησιμεύει ένας πέτρινος χάρτης σε ανθρώπους που έχουν διαστημόπλοια;
-Γιατί έγινε τόσος κόπος για έναν χάρτη που ήξεραν ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί;
-Ο χάρτης κατασκευάστηκε για να τον χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι, σαν «σημάδι» για κάποιους άλλους ή σαν μήνυμα για τους μεταγενέστερους πολιτισμούς;

4 Μαΐου 2009

Οι δύο στάμνες (μια ενδιαφέρουσα ανάλυση)

Κάποτε ο μαθητής ενός Γκουρού έκανε και την δουλειά του νεροκουβαλητή. Το νερό το έφερνε από την πηγή στο σπίτι του δασκάλου, με δύο στάμνες, κρεμασμένες από ένα μακρύ κονταρόξυλο στηριγμένο στους ώμους του.
Η μία στάμνα είχε ρωγμή, ενώ η άλλη ήταν εντάξει και πάντα έφερνε όλο το νερό στο σπίτι. Η στάμνα με την ρωγμή έφερνε μόνο το μισό νερό. Δυο χρόνια, καθημερινά ο μαθητής έφερνε  μόνο μιάμιση στάμνα νερό. Βεβαίως η γερή στάμνα περηφανευόταν για τα κατορθώματά της, αλλά η ελαττωματική στάμνα ένιωθε ντροπή και ήταν πολύ δυστυχισμένη γιατί δεν έκανε τη δουλειά της όπως θα έπρεπε.
Μια μέρα, δίπλα στην πηγή η στάμνα με το κουσούρι, μίλησε στον νεροκουβαλητή και είπε:
- Σου ζητώ συγνώμη, νιώθω τύψεις απέναντί σου.
- Γιατί; Τι έγινε;
- Στη διάρκεια των δύο χρονών, μπόρεσα να κουβαλήσω στο σπίτι μόνο το μισό νερό. Εξ αιτίας αυτής της ρωγμής έχανα το άλλο μισό στο δρόμο, από την πηγή στο σπίτι. Αυτό το ελάττωμά μου, δεν σου έδωσε την δυνατότητα να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα του κόπου σου, είπε η στάμνα με στενοχώρια.
Ο μαθητής του Γκουρού ένιωσε λύπη για την παλιά ραγισμένη στάμνα και αφού ήταν καλός άνθρωπος, είπε:
-Τώρα, όταν θα επιστρέφουμε στο σπίτι του δασκάλου, θέλω να προσέξεις τα όμορφα λουλούδια στον δρόμο προς το σπίτι.
Πράγματι, από την μια πλευρά του δρόμου υπήρχαν πολύ όμορφα λουλούδια και η στάμνα τα είδε. Τότε ο νεροκουβαλητής σταμάτησε και είπε:
-Ελπίζω να αντιλήφθηκες, πως τα λουλούδια φυτρώνουν μόνο από την δική σου πλευρά και όχι από την πλευρά της γερής στάμνας; Εγώ από την πρώτη στιγμή ήξερα για το ελάττωμά σου και το χρησιμοποίησα προς όφελός μου. Έσπειρα λουλούδια από την πλευρά σου και εσύ κάθε μέρα τα πότιζες με τη ρωγμή σου. Έτσι, στη διάρκεια των δύο ετών, μάζευα όμορφα λουλούδια για να στολίζω το τραπέζι του δάσκαλου μου. Χωρίς εσένα, έτσι όπως είσαι με ελάττωμα, δεν θα είχαμε αυτήν την ομορφιά στο σπίτι.



Ο άνθρωπος προχωρεί προς την ωριμότητα μέσα από το σφάλμα και από την ενοχή.
Μόνο η έννοια του σκοταδιού και η συναίσθηση της ενοχής οδηγεί στο Φως της Ζωής.

Ποιό είναι το δίδαγμα της ιστορίας με τις δύο στάμνες:
Η στάμνα γνώριζε το ελάττωμά της και λυπόταν για αυτό.
Ο μαθητής γνώριζε επίσης το ελάττωμα της στάμνας και γνώριζε ότι και η ίδια η στάμνα το γνώριζε (διότι δεν ήταν υπερήφανη σαν την άλλη) και την αντιμετώπισε όπως μόνο ένας σοφός θα το έκανε.
Με αγάπη και κατανόηση χωρίς να της επισημάνει το λάθος της από την αρχή, αφήνοντας να το συνειδητοποιεί μόνη της σιγά σιγά μέσα από την λύπη της (με πόνο έρχεται η κατανόηση) και μάλιστα το εκμεταλλεύτηκε μετατρέποντάς το σε καλό. Στο συγκεκριμένο σημείο θέλει να πει ότι τα πράγματα στη ζωή είναι μεν όπως είναι, αλλά εμείς μπορούμε με συνειδητές προσπάθειες να τα μετατρέπουμε σε διαφορετικά.
Ανάλογα ο Χριστός είπε για την Μαρία την Μαγδαληνή (φυσικά με αγάπη και κατανόηση): "Ο αναμάρτητος ας ρίξει πρώτος την πέτρα" και φυσικά κανείς δεν την έριξε.
Ο Θεός δεν μας κρίνει, μας αφήνει ελεύθερους να κάνουμε ότι μας κατέβει, μας παρατηρεί με ευσπλαχνία και φυσικά μας αποδίδει τα δίκαια ανάλογα με τις πράξεις μας όχι για να μας εκδικηθεί όπως πολλοί νομίζουν, αλλά με σκοπό να καταλάβουμε, αν καταλάβουμε. Αυτό είναι θέμα του καθενός μας!
Φυσικά για την άλλη στάμνα δεν το συζητώ καν. Ο εγωκεντρισμός, η υπερηφάνεια δεν συνοδεύεται ούτε από Γνώση ούτε και από κανενός είδους μεταμέλεια και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν έχει να κάνει τίποτα ο σοφός μαθητής με αυτήν.

3 Μαΐου 2009

Τελική ανταπόκριση από το Κρατικό Νίκαιας


Τελικά ἡ μάνα μου πῆρε ἐξιτήριο τό Σάββατο τό πρωί. Ἀκολουθώντας τήν «πεπατημένη» ὅλων τῶν γέρων καί γιά νά δείξει τήν εὐγνωμοσύνη της γιά τό γεγονός ὅτι τήν περιποιήθηκαν γιατροί καί νοσοκόμες μου ζήτησε τό πορτοφόλι της γιά νά μοιράσει «καφέδες».
Τῆς εἶπα ὅτι δέν ἔπρεπε νά τό κάνει αὐτό, γιατί ὅλοι πληρώνονται γιά νά κάνουν τήν δουλειά τους καί ἀφοῦ δέν ἔδινε «καφέ» στήν ταμία τοῦ σοῦπερ μάρκετ, στό φαρμακεῖο, στόν χασάπη ἤ στόν πωλητή τῆς λαϊκῆς γιατί θά ἔπρεπε νά δώσει εἰδικά στό νοσοκομεῖο;
Αὐτή ἐπέμενε λέγοντας ὅτι εἶναι καλοί ἄνθρωποι.
Τῆς ἀπάντησα ὅτι θέλει νά τούς χαλάσει καί γιά νά τό καταλάβει τῆς εἶπα ὅτι «τούς βάζει σέ πειρασμό», ὅτι «βάζει τόν διάβολο μέσα τους», θά ἀρχίσουν νά τό σκέπτονται καί στό τέλος θά πάψουν νά εἶναι καλοί ζητώντας «καφέ» γιά νά κάνουν τήν δουλειά τους.
Αὐτή φυσικά ἐπέμενε. Ὅταν ἦρθε ἡ νοσοκόμα γιά τά συνήθη της ἡμέρας ἡ μάνα μου τῆς ἔδωσε κάποια χρήματα τά ὁποῖα αὐτή δέν δέχτηκε. Ἡ μάνα μου ὑπέθεσε ὅτι αὐτό συνέβη γιατί ὑπῆρχε «μάρτυρας» καί μοῦ ζήτησε τήν ἑπόμενη φορά νά βγῶ ἔξω.
Πραγματικά σέ λίγο ξαναῆρθε ἡ νοσοκόμα, ἐγώ βγῆκα ἔξω, ἀλλά αὐτή πάλι ἀρνήθηκε νά πάρει τά χρήματα.
Ἔτσι κόπηκε καί ἡ φόρα τῆς μάνας μου νά προσπαθήσει νά δώσει καί σέ ἄλλους.
Δέν ξέρω γιατί τό ἔκανε ἡ νοσοκόμα, ἀλλά αὐτό σέ συνδυασμό μέ τό τί ΔΕΝ συνέβη τήν ἡμέρα τῆς ἐφημερίας δίνει κάποια εἰκόνα.
Ἐγώ ἔβγαλα τά συμπεράσματά μου.
Ἐσεῖς τώρα μπορεῖτε νά βγάλετε τά δικά σας.

1 Μαΐου 2009

Καπιταλισμός αλα Σιγκαπούρη

Δεν ξέρω αν φαίνεται καλά το αγγλικό κείμενο, αλλά το παρακάτω απίστευτο κείμενο είναι η μετάφρασή του.
Ο τρόπος της Σιγκαπούρης (χωρίς σχόλια)
Ένας συναγερμός πυρκαγιάς χτύπησε στις 4µ.µ. όταν σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι της βάρδιας βρίσκονταν στο γραφείο (κατά προσέγγιση 5000). Σύμφωνα µε την διαδικασία ολόκληρο το γραφείο εκκενώθηκε μέσα σε 3 λεπτά και κάθε υπάλληλος συγκεντρώθηκε µε τους υπόλοιπους έξω από το γραφείο. 10 λεπτά πέρασαν........, 5 λεπτά ακόµα πέρασαν........ και 5 ακόµα λεπτά πέρασαν.
Έπειτα ένας υπεύθυνος ασφαλείας ανήγγειλε το εξής:
«Αγαπητοί υπάλληλοι – Μετά λύπης σας ανακοινώνω ότι για πολλούς από εσάς αυτή θα είναι η τελευταία άσκηση πυρκαγιάς. Λόγω της ύφεσης απολλύουµε σχεδόν το 50% των υπαλλήλων. Καθώς θα εισέρχεστε αν η κάρτα εργασίας σας δεν δουλεύει, τότε είστε ανάµεσα στους απολυθέντες και όλα σας τα υπάρχοντα θα σας σταλούν µε courier αύριο. Ακολουθήσαµε αυτήν την προσέγγιση καθώς δεν θέλαµε να γεµίσουµε το email µε απολυτήρια µηνύµατα και αποχαιρετιστήρια µηνύµατα σε χιλιάδες και επίσης για να αποφευχθούν γρονθοκοπήµατα εντός του γραφείου. Ελπίζω να έχετε µια καλή σταδιοδροµία µπροστά σας. Παρακαλώ εισέλθετε και δοκιµάστε την τύχη σας».