Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

12 Φεβρουαρίου 2017

Διαστρέβλωση ειδήσεων

Το ότι τα ΜΜΕ διαστρεβλώνουν κατά περίσταση τα γεγονότα το γνωρίζουν και οι κότες. Η παρακάτω χιουμοριστική ιστορία δείχνει ακριβώς αυτό.
Στην Νέα Υόρκη ένας άγριος σκύλος επιτίθεται σε ένα κορίτσι. Κάποιος βλέπει το περιστατικό και ορμώντας χτυπάει τον σκύλο δυνατά και τον σκοτώνει. Το κορίτσι σώζεται μόνο με μερικά ελαφριά τραύματα. Ένας δημοσιογράφος που είδε την σκηνή πλησιάζει και του λέει:
-Μπράβο. Είσαι ένας ήρωας. Αύριο τα πρωτοσέλιδα θα λένε: «Γενναίος νεοϋορκέζος σώζει κορίτσι από άγριο σκύλο».
-Μα δεν είμαι νεοϋορκέζος, απαντάει αυτός.
-Τότε θα λένε «Γενναίος αμερικανός σώζει κορίτσι από άγριο σκύλο».
-Μα δεν είμαι αμερικανός, απαντάει πάλι αυτός.
-Από πού είσαι; ρωτάει ο δημοσιογράφος.
-Από το Ιράν, απαντάει ο άνθρωπος.
Την άλλη μέρα τα πρωτοσέλιδα έγραφαν:
«Μουσουλμάνος από το Ιράν σκοτώνει αμερικανό σκύλο».
Υστερόγραφο: Το αν θα το πάρετε αυτό σαν ανέκδοτο ή σαν τραγική πραγματικότητα εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου