Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Μαρτίου 2009

Άλλο ένα βήμα προς την απόσχιση της Κρήτης;




Αυτό είναι το… νόμισμα της Κρήτης!
08.03.09
Αίσθηση έχει προκαλέσει το πρώτο θέμα της Ελεύθερης Ώρας του Σαββάτου.
Οι… αυτονομιστές «Κρήτες» προχώρησαν και στην χάραξη νομισμάτων, ευρωπαϊκού τύπου, όπου εμφανίζεται η Κρήτη μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΚΡΑΤΟΣ!…
Τα μεταλλικά αυτά νομίσματα συνοδεύονται από Μινωικές παραστάσεις και είναι, σε αξία, αντίστοιχα με αυτά τα ευρωνομίσματα που σήμερα χρησιμοποιούνται από την Ελλάδα και τις άλλες 26 χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δείτε τα…

Αιώνας της κατανάλωσης.

Αἰώνας τῆς μιζέριας καί τήν πνευματικῆς φτώχειας.
Αἰώνας τῆς καταπίεσης, τοῦ ἄγχους καί τῆς δυστυχίας.

Πρῶτο παράδειγμα οἱ Ἰνουίτ πού ζοῦσαν κάποτε σάν «ἄγριοι» στούς πολικούς πάγους. Ἔπρεπε νά κυνηγοῦν γιά νά τρῶνε καί ἔτρεχαν ὅλη μέρα γιά νά ἐξασφαλίσουν τά πρός τό ζείν. Μετά ἦρθαν οἱ λευκοί καί τούς «ἔσωσαν». Τούς ἔδωσαν ὄπλα, αὐτοκίνητα, μηχανικά ἕλκηθρα, σπίτια, ἠλεκτρικό, κονσέρβες μέ ἄφθονο φαγητό καί τούς «ἐκπολίτισαν».
Καί οἱ κακοί Ἰνουίτ ἀμέσως ἄρχισαν νά ἐμφανίζουν συμπτώματα κατάθλιψης καί ἄλλων ψυχολογικῶν διαταραχῶν καί πολλοί ἔγιναν ἀλκοολικοί.

Δεύτερο παράδειγμα: Στόν Ἀμαζόνιο -εἶδα σέ ντοκιμαντέρ- μία φυλή πού ζοῦσε «κάπου» στά δάση. Τά μόνα τους ὑπάρχοντα ἦταν μία ψάθινη αἰώρα καί κάποια χορταρένια στολίδια γιά ροῦχα, τόξα καί πιρόγες. Τά μόνα σύγχρονα «ἐργαλεῖα» τούς ἦταν κάποιοι τενεκέδες ἀπό κονσέρβες μέ τούς ὁποίους κουβαλοῦσαν νερό ἤ ἔβραζαν φαγητό.
Οἱ ἄνδρες ψάρευαν καί οἱ γυναῖκες μάζευαν καρπούς. Ἔριχναν τό φρέσκο ψάρι πάνω στήν φωτιά, τό ἔτρωγαν μαζί μέ τά φροῦτα καί ἔπειτα (ἀφοῦ δέν εἶχαν καί τίποτε ἄλλο νά κάνουν) τό ἔριχναν στόν χορό, τό τραγούδι καί τά χαχανητά γύρω στήν φωτιά.
Ὅταν τά φροῦτα στήν περιοχή τελείωναν, ἔπαιρναν τά «ὑπάρχοντά τους», ἔμπαιναν στίς βάρκες καί σέ μισῆ ὤρα εἶχαν πάει σέ νέο σημεῖο καί εἶχαν κατασκηνώσει καί πάλι.

Συγκρίνετε τήν ζωή τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν μέ τήν δική μας. Εἶναι δυνατόν νά ἔχουν προβλήματα ψυχολογικά καί ἄλλα; Δέν χρειάζεται νά πληρώσουν τό φαγητό τους, τά ροῦχα τους, τό σπίτι τους, τήν διασκέδασή τους. Δέν ἔχουν ΙΚΑ, συντάξεις, ἀσφάλειες (ζωῆς, πυρός, σεισμοῦ, λιμοῦ καί καταποντισμοῦ), κόμματα, σωματεία, πολιτικούς, βουλευτές, ἐπιχειρήσεις, γιατρούς, αὐτοκίνητα, καλοριφέρ, ἐφορία, στρατό, ἀσανσέρ, κομμωτήρια, καλλυντικά, ψυγεῖα, τηλεοράσεις, φούρνους μικροκυμάτων, κινητά κλπ, κλπ, κλπ.
Τό μόνο πού ἔχουν εἶναι ἡ φασαρία νά μαζεύουν τό φαγητό τους.
Ἄν θεωρεῖτε ὅτι εἴμαστε πολιτισμένοι ἐπειδή ἔχουμε τεχνολογία δέν θά μπορέσω νά σᾶς ἀλλάξω γνώμη.
Ἀλλά εὐτυχισμένοι εἴμαστε;

10 Μαρτίου 2009

Τα κλειδιά της ευτυχίας

Δεν είναι ότι η σύγχρονη ψυχιατρική είναι λανθασμένη. Είναι ότι δεν έχει τις γνώσεις για να προσωρήσει πέρα από ένα όριο, επειδή κάνει ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ. Ταυτίζει -στην ουσία- την Έννοια ΕΓΩ με την έννοια ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. όμως αυτές οι δύο έννοες είναι τελείως ασυμβίβαστες όπως το νερό και το λάδι.
Όμως σε θεωρητικό επίπεδο υπάρχουν σωστές συλλήψεις:

«Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους πραγματικά ευτυχισμένους και τους οδηγεί σε μια ειρηνική κατάσταση με τον εαυτό τους», ήταν το ζητούμενο σε αρκετές επιστημονικές μελέτες ομάδων ψυχολόγων, που έγιναν τα τελευταία χρόνια. Τα αποτελέσματά τους καταλήγουν σε 8 βασικά σημεία.
1.Αγάπη άνευ όρων
Το υπόβαθρο της ευτυχίας είναι η άνευ όρων αγάπη, η οποία καταρχήν προέρχεται από την πατρική οικογένεια και δημιουργεί στο άτομο αίσθηση σιγουριάς και αυτοπεποίθησης.Το άτομο που έχει μεγαλώσει με αυτό τον τρόπο μπορεί να ξεφύγει εύκολα από την παγίδα της επιθυμίας να το αγαπήσει βαθιά κάποιος άλλος. Συχνά οι άνθρωποι θεωρούν ότι το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο είναι να αγαπιούνται, όμως είναι το δεύτερο καλύτερο! Ακόμα σημαντικότερο είναι να μπορεί κανείς να αγαπάει τον άλλον, με υγιή, ανεξάρτητο τρόπο. Η αγάπη βρίσκεται στον αντίθετο πόλο από τον φόβο, τόσο συναισθηματικά όσο και νευρολογικά. Έτσι, αποτελεί το αντίδοτο στο φόβο, κοινωνικό άνοιγμα προς άλλους ανθρώπους και ένα βασικό κλειδί της ευτυχίας.
2.Αισιοδοξία
Η πραγματική αισιοδοξία προσφέρει δύναμη όταν κανείς λυγίζει από το βάρος επώδυνων γεγονότων. Αισιοδοξία σημαίνει ότι το άτομο κατανοεί ότι ακόμα και το επώδυνο γεγονός έχει κάτι να διδάξει, κάποιον δρόμο να δείξει. Όταν κανείς το κατανοήσει αυτό, πέρα από τη λύπη και τον πόνο του, μαθαίνει να βλέπει στο κάθε γεγονός, όσο άσχημο και αν είναι έστω και κάτι λίγο θετικό, που θα συμβάλει στην αυτοβελτίωσή του. Η αισιοδοξία προσφέρει δύναμη απέναντι στο φόβο της επαύριο και τη στεναχώρια του παρελθόντος που έχει πια περάσει.
3.Κουράγιο
Αυτό αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα αντίδοτα για να ξεπεράσει κανείς τους φόβους του.Ο φόβος είναι 'καλωδιωμένος' στο νευρικό σύστημα του ανθρώπου, είναι εσωτερικά προγραμματισμένος στον εγκέφαλο για να προστατεύει και να αφυπνίζει την υγιή αντίδραση του ατόμου. Η υγιής αυτή αντίδραση είναι το κουράγιο του είτε να μείνει κανείς και να το παλέψει είτε να σηκωθεί και να φύγει. Το κουράγιο είναι προϊόν του εγκεφάλου, προϊόν της νόησης, του πνεύματος, αλλά και συναισθημάτων όπως η αγάπη και η γενναιοδωρία. Είναι η φυσιολογική αντίδραση που προσφέρει η φύση απέναντι στο φόβο για την επιβίωσή μας, βιολογική και ψυχολογική.
4.Αίσθηση Ελευθερίας
Ελευθερία σημαίνει επιλογή και όταν επιλέγουμε κάτι ορίζουμε την ταυτότητα και το ποιον μας. Όλοι οι άνθρωποι έχουν επιλογές, λιγότερες ή περισσότερες, ωστόσο αυτοί που είναι δυστυχείς θεωρούν ότι δεν έχουν επιλογές, με αποτέλεσμα να καθηλώνονται ψυχικά και διανοητικά.
5.Δυναμική Παρουσία
Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι συμμετέχουν στη 'μοίρα' τους και δημιουργούν την ευτυχία τους, χωρίς να περιμένουν από γεγονότα, καταστάσεις ή άλλους ανθρώπους να τους προσφέρουν χαρά και ευτυχία. Αντί να διατηρούν στάση θύματος, παίρνουν τη ζωή δυναμικά στα χέρια τους και τη διαπλάθουν.
6.Αίσθηση Σιγουριάς
Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι τίποτα δεν αντιστέκεται στον πανδαμάτορα χρόνο, χρήματα, αναγνώριση, φήμη, ούτε η ίδια η ζωή. Έτσι, δεν προσμετρούν την ασφάλεια με το ημερολόγιο ή το κομπιουτεράκι. Απλώς αποδέχονται και αγαπούν αυτό το οποίο είναι οι ίδιοι. Χωρίς να είναι σκλάβοι άλλων πραγμάτων ή καταστάσεων, αντιλαμβάνονται ότι η σιγουριά είναι μια εσωτερική αίσθηση η οποία καλλιεργείται.
7.Καλή Υγεία
Συχνά ξεχνάμε ότι η ευτυχία και η καλή υγεία είναι στενά συνδεδεμένες. Είναι δύσκολο να αισθάνεται κανείς ευτυχισμένος αν δεν αισθάνεται υγιής, αλλά και αντίστροφα, είναι δύσκολο να νιώθει κανείς υγιής αν δεν είναι ευτυχισμένος. Η σωστή χημεία της διάθεσης είναι σημαντική, διότι μπορεί κανείς να έχει μια ευτυχισμένη ζωή αλλά λόγω χημικής ανισορροπίας στη διάθεσή του να μην το αναγνωρίζει. Ανισορροπία των νευροδιαβιβαστών της καλής διάθεσης, της σεροτονίνης και ντοπαμίνης για παράδειγμα, μπορεί να καταλαγιάσουν την αίσθηση της ευτυχίας.
8.Πνευματικότητα
Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν φοβούνται να διερευνήσουν τα όρια πέρα από την προσωπική τους ζωή και εμπειρία. Αφήνονται και είναι ανοιχτοί σε νέους δρόμους και εμπειρίες. Αναζητήσεις μέσα από τη θρησκεία, από εναλλακτικές θεραπείες, πειραματισμοί με τεχνικές που δείχνουν πώς μπορεί κανείς να αφεθεί και να δημιουργήσει καλύτερη σύνδεση ανάμεσα σε ψυχή και σώμα αποτελούν πηγές ευτυχίας. Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν ανησυχούν τόσο το θάνατο, όσο για το μήπως δεν κατορθώσουν να ζήσουν όμορφα.

H Δρ. Λίζα Βάρβογλη, είναι Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, Νευροψυχολόγος, Επιστημονική Συνεργάτις Πανεπιστημίου Harvard και Νοσοκομείου Αγία Σοφία, varvogli@otenet.gr

9 Μαρτίου 2009

Περί αλατιού

Τό ἁλάτι εἶναι ἕνα ἀπαραίτητο στοιχεῖο. Συνιστᾶται εἰδικά ἄν ἔχει κανείς χαμηλή πίεση. Σέ περιοχές πού εἶναι πολύ θερμές ἔχει τήν ἴδια ἀξία μέ τό φαγητό, γιατί χωρίς αὐτό μπορεῖ νά πεθάνει κανείς.
Στά μηχανοστάσια τῶν ποντοπόρων καραβιῶν ὑπάρχουν χαπάκια μέ ἅλατα γιά τήν περίπτωση πού κάποιος αἰσθανθεῖ ἀδυναμία λόγω τῆς ζέστης καί τοῦ ἱδρώτα.
Ἐγώ ὁ ἴδιος, κάποτε στήν Κρήτη, αἰσθανόμουν ἀδύναμος μέ «κομμένα πόδια». Ἔκανε πολύ ζέστη καί μέσα στόν χῶρο τῶν μηχανῶν τοῦ ἐργοστασίου ἔφτανε τούς 42 βαθμούς. Πῆγα καί ἔφαγα λίγο ἁλάτι. Ἔγινε κάτι τό ἀπίστευτο. Ἐκτός τοῦ ὅτι μου πέρασε ἀμέσως ἡ ἀδυναμία, τό ἁλάτι εἶχε μία γλυκιά γεύση στό στόμα μου. Τήν θυμᾶμαι ἀκόμα!
Οἱ ὑγιεινιστές πηγαίνουν στό ἀντίθετο ἄκρο ἀφαιρώντας το τελείως ἀπό τήν διατροφή τους. Κάποιο γνωστό ζευγάρι πού ἔχω, μαγειρεύει μόνιμα χωρίς ἁλάτι γιά νά εἶναι τό φαγητό ὑγιεινότερο. Τελικά καί οἱ δυό ἔχουν μόνιμα χαμηλή πίεση. Βέβαια μπορεῖ ἡ αἰτία νά εἶναι καί διαφορετική, ἀλλά αὐτό ἀποτελεῖ κάποια ἔνδειξη.
Τό πρόβλημα ξεκινάει ἀπό τόν σύγχρονο πολιτισμό μας πού κονσερβοποιεῖ τά πάντα χρησιμοποιώντας ὑπερβολικές ποσότητες.
Τότε ἀρχίζουν προβλήματα ὑγείας πού σχετίζονται μέ τήν ὑπερβολική κατανάλωση ἁλατιοῦ ὅπως γαστρικό ἕλκος, ἕλκος τοῦ δωδεκαδακτύλου, ὑπέρταση, καρδιακή προσβολή, ἐγκεφαλικά ἐπεισόδια, ἀτροφική γαστρίτιδα καί καρκίνο τοῦ στομάχου.
Ὅπως ἔλεγαν καί οἱ πρόγονοί μας «Πᾶν μέτρον ἄριστον».

8 Μαρτίου 2009

Επανάληψη καταχώρησης για τον φεμινισμό

Επ' ευκαιρία της γιορτής της γυναίκας ξανα-δημοσιεύω μια παλιότερη καταχώρησή μου για τον φεμινισμό. Δεν μου αρέσει η σημερινή κατάσταση που επικρατεί. Αλλά και δεν μου αρέσει και η προηγούμενη κατάσταση που επικρατούσε. Τις θεωρώ και τις δύο άκρα που δεν έχουν σχέση με ισορροπημένους ανθρώπους.

Μία μεγάλη παγίδα για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το "σύστημα" είναι ο φεμινισμός.

Διπλασιάζει το εργατικό δυναμικό και επομένως αυξάνει την ανεργία και δίνει την δυνατότητα να κρατιούνται οι μισθοί χαμηλά.

Η μεγάλη ανεργία και οι μισθοί στο όριο της φτώχειας είναι η τούρτα της παγκοσμιοποίησης και η χαρά των κεφαλαιοκρατών. Το τυρί στην φάκα είναι ο φεμινισμός και δυστυχώς την φάκα δεν την βλέπει κανείς. Όλοι ασχολούνται με το τυρί αν θα είναι με πολλά ή λίγα λιπαρά.

-Οι γυναίκες θα έπρεπε να κάθονται στο σπίτι, να ασχολούνται με τα παιδιά τους, τα ψώνια τους και όλες τις υπόλοιπες "γυναικείες" υποθέσεις.

-Οι άνδρες θα έπρεπε να μπορούν να δουλεύουν με έναν αξιοπρεπή μισθό, έτσι ώστε να μπορούν να ζήσουν την οικογένειά τους, ασχολούμενοι με τις αντίστοιχες "ανδρικές" υποθέσεις.

-Το κράτος θα έπρεπε να διαμορφώσει τις κοινωνικές συνθήκες έτσι ώστε να υπάρχει σωστή μόρφωση και πλήρης ισότητα στα δύο φύλα. Να μην παρατηρείται το φαινόμενο που επικρατούσε μέχρι πρότινος στην Ελληνική κοινωνία (ακόμα υπάρχει) η γυναίκα να είναι ένα έπιπλο, μια μηχανή παραγωγής παιδιών που ο άνδρας έπαιρνε μαζί με την προίκα.

Ελπίζω να μην με κατηγορήσει κανείς για μισογύνη, σεξιστικό γουρούνι και τα τοιαύτα παρά τα όσα πεντακάθαρα λέω. Η απόδειξη θεωρώ ότι είναι απλούστατη:

1) Η Φύση ή ο Θεός (διαλέξτε ανάλογα με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις σας) μας δημιούργησε ίσους αλλά όχι όμοιους. Αποστολή μιας γυναίκας δεν είναι να γνωρίζει πολεμικές τέχνες και να πιλοτάρει μαχητικά αεροπλάνα. Βάλτε σε έναν χώρο ένα μωρό και ένα αυτοκίνητο και παρατηρήστε πόσες γυναίκες θα πάνε στο αυτοκίνητο και πόσοι άνδρες στο μωρό.

2) Ο εγκέφαλος είναι ξεκάθαρα «ανδρικός» ή «γυναικείος». Μία γυναίκα δεν μπορεί να προσανατολιστεί τόσο καλά όσο ένας άνδρας, δεν μπορεί να υπολογίσει τόσο καλά τις αποστάσεις. Ένας άνδρας δεν μπορεί να εκτιμήσει σωστά την διαμόρφωση ενός χώρου, να διευκρινίσει την διαφορά στις αποχρώσεις των χρωμάτων και είναι λιγότερο ευαίσθητος από την γυναίκα στις μυρωδιές.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο άνδρας είναι ανώτερος από την γυναίκα. Ούτε η γυναίκα χρειάζεται να παλεύει για να γίνει «ίση» με τον άνδρα. Είναι ίση αλλά όχι όμοια, έτσι (για παράδειγμα) πάντοτε θα δυσκολεύεται περισσότερο στην οδήγηση. Κανένας νόμος για την "ισότητα" δεν θα την καταφέρει να μάθει να οδηγάει τόσο καλά όσο ένας άνδρας (σε γενικές γραμμές φυσικά γιατί υπάρχουν πάντοτε οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

3) Παρατηρείται μια σημαντική αύξηση προβλημάτων γονιμότητας και άλλων προβλημάτων υγείας σε όλο και μικρότερες ηλικίες. Σήμερα τα περισσότερα ζευγάρια δεν μπορούν να κάνουν παιδιά χωρίς φάρμακα και ιατρική υποστήριξη. Σίγουρα φταίει ο σύγχρονος τρόπος ζωής (κάποια συγκεκριμένη πτυχή του δεν είναι επί του παρόντος να αναλυθεί). Θυμηθείτε τις γιαγιάδες μας (με πολλές αναστολές, ανικανοποίητες και καταπιεσμένες αλλά και φτωχότερα τρεφόμενες), οι οποίες δούλευαν σαν σκλάβες, συνελάμβαναν «με την μυρωδιά» και γεννούσαν «σαν κουνέλες» πανεύκολα χωρίς φάρμακα και γιατρούς και τελικά ζούνε ακόμα σε αντίθεση με τους όχι και τόσο ταλαιπωρημένους άνδρες τους. Είναι γνωστή η φράση που λέγεται μεταξύ σοβαρού και αστείου: «Όταν χτυπάει η καμπάνα δεν ρωτάς ποια πέθανε, αλλά ποιος πέθανε».

Η Φύση είναι γένους θηλυκού. Έτσι δεν ενδιαφέρεται για τα αρσενικά (το ποσοστό επιτυχίας στις πιο σύγχρονες μεθόδους σύλληψης στο εργαστήριο για να προσδιοριστεί τεχνητά το φύλο του παιδιού είναι 72% για τα αγόρια και 92% για τα κορίτσια!). Π.χ. τα αρσενικά στις κυψέλες ζουν μέχρι την γονιμοποίηση της βασίλισσας, στα μυρμήγκια το ίδιο. Οι θηλυκές αράχνες πολλές φορές τρώνε τους συντρόφους τους μετά την γονιμοποίηση. Στα θηλαστικά υπάρχουν κοπάδια θηλυκών με ένα αρσενικό που κυριαρχεί μέχρι να νικηθεί από ένα άλλο ισχυρότερο. Οι κυρίαρχοι αρσενικοί στους μπαμπουίνους επιτίθενται στον εχθρό και πολλές φορές σκοτώνονται προστατεύοντας τα θηλυκά με τα μικρά τους. Στα περισσότερα ζώα το θηλυκό μεγαλώνει μόνο του τα μικρά του.

Από αυτά μπορεί να καταλάβει κανείς την αξία που δίνεται από την φύση στο αρσενικό. Τα αρσενικά είναι αναλώσιμα γιατί, σε αντίθεση με τα θηλυκά, δεν χρειάζεται μεγάλος αριθμός για να εξασφαλισθεί η συνέχεια του είδους. Επομένως συμπεραίνουμε ότι το θηλυκό (από επιλογή της φύσης) θα μπορεί να επιζεί πιο εύκολα σε κακουχίες και αρρώστιες και το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερος μέσος όρος ζωής. Ενώ γεννιούνται γενικά περισσότερα αγόρια στο τέλος οι γυναίκες της ώριμης ηλικίας είναι περισσότερες από τους άνδρες.

4) Σήμερα, με την βοήθεια του φεμινισμού, οι γυναίκες υιοθετούν τις ανδρικές συνήθειες. Έτσι παρατηρείται σημαντική μείωση του ορίου ζωής τους. Ήδη αρχίζουν να εμφανίζονται εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια σε γυναίκες σχετικά νέες και σίγουρα μετά από μερικά χρόνια θα πεθαίνουν και οι γυναίκες το ίδιο γρήγορα με τους άνδρες. Μην μου πει κανείς για τεχνολογία και ιατρική, γιατί η επιστήμη σε κρατάει ζωντανό «με το ζόρι» αλλά δεν σου προσφέρει ποιότητα ζωής.

Έτσι, αν είχαμε μυαλό, θα παρατούσαμε τις αηδίες περί «ισότητας» των δύο φύλων, γιατί ουσιαστικά πρόκειται για ισότητα στην καταπίεση και την εκμετάλλευση.

Θα αλλάζαμε το «σύστημα» και θα διαπαιδαγωγούσαμε την νεολαία μαθαίνοντάς την ότι τα δύο φύλα ΕΙΝΑΙ μεν ΙΣΑ αλλά ΟΧΙ και ΟΜΟΙΑ. Ότι έχουν ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ότι έχουν ΙΔΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ αλλά δεν έχουν τις ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ και ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ικανότητες.

Αυτό φυσικά δεν θα γίνει ποτέ.

Κάτι τέτοιο απαιτεί μια συνειδητή κοινωνία, απαλλαγμένη από τον προσωπικό εγωϊσμό, από την αρρώστια του «εγώ είμαι πιο…» και του «το δικό μου»• μια κοινωνία όπου τα άτομα εκτελούν το καθήκον τους χωρίς υπεκφυγές και απολαμβάνουν την δίκαια ανταπόδοση για τους κόπους τους• μια κοινωνία ΙΣΟΤΗΤΑΣ και όχι ΟΜΟΙΟΤΗΤΑΣ ούτε ισοπέδωσης ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.

Αυτό απαιτεί μια καθαρά ΟΥΤΟΠΙΚΗ κοινωνία. Έτσι πάντοτε οι γυναίκες (μαζί με τους άνδρες) θα καταπιέζονται και θα αλέθονται στα σαγόνια του συστήματος που δημιουργήσαμε ΕΣΤΩ και αν θα νομίζουν ότι έγιναν "ίσες" με το "αδύνατα ισχυρό" φύλο.

Γιορτή της γυναίκας; ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑ

Της Πετρούλας και όλων των κοριτσιών που για να πετύχουν θυσιάζουν τον ίδιο τους τον εαυτό.
Της Ελένης με τα δυο παιδιά που ξυπνά από τις έξι για να είναι στη δουλειά της στις εφτά και γυρνά κατάκοπη, να μαγειρέψει, να διαβάσει τα παιδιά, να συμμαζέψει το σπίτι, να τα τρέξει στα φροντιστήρια.
Της μικρής Λεϊλά που υφίσταται το πιο απάνθρωπο μαρτύριο, την κλειτοριδεκτομή.
Της μικρής Αϊσά που σε δυο μήνες θα κλείσει τα 11 και θα παντρευτεί.
Της Μαρίας που ανέχεται τα χάδια του λιγδιάρη αφεντικού για να μη χάσει τα 700 ευρώ το μήνα μιας και ο πρώην άντρας της δε δίνει ευρώ για το μικρό που έχει μάθει από τα πέντε του να μένει μόνο στο σπίτι.
Της Γεωργίας που σε ένα χρόνο θα έβγαινε στη σύνταξη αλλά απολύθηκε εδώ και δυο μήνες.
Της Κατίνας που ονειρευόταν να δει τον γιο της πτυχιούχο αλλά δυο χρόνια μετά το πτυχίο της νομικής, αυτή τον συντηρεί.
Της Σοφίας που ο άντρας της την παράτησε στα 62 γιατί ξεμυαλίστηκε από τη γραμματέα του και τώρα μένει μόνη της με την οικονομική ενίσχυση των παιδιών της.
Της Μελίνας που τα όνειρά της για σπουδές και καριέρα υλοποιήθηκαν, αλλά ξέχασε να ευχηθεί και μια ευτυχισμένη προσωπική ζωή και μόνη της βλέπει τηλεόραση και πίνει ένα ποτήρι κρασί χαϊδεύοντας τη γάτα της και είναι μόνο 48 χρονών.
Της μικρής Βιολέτας που νόμισε ότι αν ερχόταν στην Ελλάδα θα εύρισκε τη γη της επαγγελίας, σε αντίθεση ξαπλώνει σε βρώμικα σεντόνια με κάθε λογής ανθρώπους.
Της Σωτηρίας που στα 68 της ξυπνά από το χάραμα να πάει από τον Πειραιά στο Χαλάνδρι να κρατήσει το νεογέννητο εγγόνι της μέχρι να γυρίσουν οι γονείς του το βράδυ.
Της Αλεξίας που παράτησε τη δουλειά της για να μεγαλώσει τα τέσσερα παιδιά της και από το πρωί, μαγειρεύει, πλένει, σκουπίζει, σιδερώνει και θυμάται το κύρος που είχε ως επαγγελματίας.
Της Ζωής που ξυπνά δέκα φορές το βράδυ για να δει αν αναπνέει ο εξάχρονος γιος της που χτυπήθηκε από καρκίνο και μόλις βγήκε από το νοσοκομείο.
Της Κατερίνας που για μια άλλη φορά θα πετάξει το βραδινό φαγητό επειδή ο άντρας της έχει επαγγελματικό δείπνο, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι είναι με την ερωμένη του αλλά μετά από δεκαπέντε χρόνια γάμου και χωρίς παιδιά και επαγγελματική εμπειρία, είναι πιο εύκολο να κάνει την ανίδεη.
Της Χρύσας που από το πρωί υπηρετεί τον άρρωστο άνδρα της, τον μπανιάρει, τον ντύνει, τον ξυρίζει, τον καθαρίζει όσες φορές απαιτείται, γιατί είναι ο άνθρωπός της ή τουλάχιστον ότι απέμεινε από το σπινθηροβόλο βλέμμα του μετά το εγκεφαλικό.
Της Μέλπως που έχασε ένα μαστό και δεν ξέρει αν θα ζήσει μέχρι το παιδί που έκανε με εξωσωματική βγάλει το δημοτικό.
Της Φοίβης που στα 35 της αναγκάζεται να παντρευτεί για να έχει ένα παιδί το παιδί που έχει στην κοιλιά της γνωρίζοντας ότι είναι θέμα χρόνου το διαζύγιο.
Της Κλειώς που μόλις πήρε ένα παυσίπονο γιατί πονάει ακόμα που έκανε έκτρωση γιατί μόλις είπε στο φίλο της ότι είναι έγγυος αυτός θυμήθηκε ότι ήθελε να χωρίσουν εδώ και καιρό και της έδινε παράταση.
Της Λεμονιάς που ακόμα λαχταρά ένα παιδί και στα 43 έχασε το τραίνο.
Της Θάλειας που δεν περνάει μέρα που δεν επισκέπτεται το γιό της στο ψυχιατρείο.
Της Φιλίτσας που για άλλη μια φορά θα μαζέψει τον άντρα της τύφλα από το καφενείο της γειτονιάς.
Της Αγγέλας που κρύβει από τον αρραβωνιαστικό της ότι έχει ένα παιδί που το μεγαλώνει η μάνα της.
Της Ξανθής που πρέπει να κρύψει τις μελανιές από τα χτυπήματα που της έδωσε ο άνδρας της για να βγει μέχρι το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς της.
Από το http://pentaedron-kafes.blogspot.com/2009/03/blog-post_4434.html
Καί νά συμπληρώσω ἐγώ τόν σχετικό κατάλογο τῆς φρίκης:
-Τούς ἀντίστοιχους ἄνδρες-θύματα πού βιώνουν ἀπό μικροί τέτοιες καταστάσεις.
-Ἐκείνους πού σκοτώνονται στούς πολέμους καί τά ἀντάρτικα.
-Ἐκείνους πού θάβονται ζωντανοί στά ἀνθρακωρυχεῖα.
-Ἐκείνους πού πεθαίνουν ἀπό «ἐπαγγελματικές» ἀσθένειες.
-Ἐκείνους πού μένουν ἄνεργοι χωρίς νά μποροῦν νά ζήσουν τήν οἰκογένειά τους.
-Τά ἑκατόν εἴκοσι παιδιά πού πέθαναν ἀπό πείνα μέχρι νά γράψω τό μήνυμα.
-Τά ἑξήντα παιδιά πού τυφλώθηκαν ἀπό ἀβιταμίνωση μέχρι νά γράψω τό μήνυμα.
-Τά ἑκατομμύρια παιδιά-σκλάβους πού δουλεύουν ἀπό τά πέντε τους γιά νά μᾶς φτιάχνουν τά πολυτελῆ χαλιά πού ἀγοράζουμε.
-Τά παιδιά πού γίνονται ἀναγκαστικοί δότες ὀργάνων ἀπό συμμορίες.
-Τά παιδιά στρατιῶτες πού ἀπό τά δέκα τους σκοτώνουν καί βιάζουν.
-Νά συμπληρώσω τά δεκάδες εἴδη ζώων πού ἐξαφανίζονται λόγω τῆς ἀνθρώπινης βλακείας.
-Τά ἑκατομμύρια στρέμματα δάσους πού καταστρέφονται ἀπό τήν ἀνθρώπινη ἀπληστία.
Αὐτή ἡ ἠλίθια ἱστορία μέ τήν «Παγκόσμια ἡμέρα του…» πρέπει κάποτε νά ἐκλείψει. ΜΑΖΙ μέ τόν ἀνθρώπινο πολιτισμό καί τούς ἀνθρώπους.
Ἁπλά βρωμίζουμε τήν γῆ.

Νόστιμο καί ὑγιεινό γιαούρτι

Ἕνας φίλος μου ἐκτελωνιστής, πάνω στήν κουβέντα, ἀνέφερε ὅτι γιά κάποιο διάστημα ἐκτελώνιζε μεγάλες ποσότητες χοιρινοῦ λίπους. Ἡ εἰσαγωγή γινόταν στό ὄνομα μίας μεγάλης καί γνωστῆς ἑλληνικῆς βιομηχανίας γάλακτος. Τό χοιρινό λίπος χρησιμοποιεῖται γιά τήν παρασκευή γιαουρτιοῦ.
Τό ὄνομα δέν ἔχει σημασία γιατί σίγουρα καί οἱ ὑπόλοιπες ἐταιρίες κάνουν τό ἴδιο.
Καί φυσικά ὅλες μαζί αἰσχροκερδοῦν εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων καταναλωτῶν πού πληρώνουν τό εἰσαγόμενο φθηνό χοιρινό λίπος γιά φρέσκο ντόπιο γιαούρτι.