Ότι και να λέτε, ότι και να κάνετε, ότι και να νομίζετε αυτά που συμβαίνουν σήμερα έχουν προγραμματιστεί δεκαετίες πριν.
Όχι δεν είναι άλλη μία θεωρίας συνομωσίας όπως ΒΟΛΕΥΕΙ να ονομάζονται κάτι τέτοια. Πρόκειται για ξεκάθαρη και απτή απόδειξη.
Στο πολύ καλό άρθρο του καθηγητή αστροφυσικής Μάνου Δανέζη το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ [«Τα πραγματικά αίτια της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής κρίσης»] μπορείτε να διαβάσετε την εξής συγκλονιστική παράγραφο:
«Για να γίνουμε όσο το δυνατόν κατανοητοί παραθέτουμε το τι έγραψε ο Γ. Καψής στο βιβλίο του «Στρατηγέ μου ιδού η φρεγάτα σας»:
«…Το 1950 Ο Άγγλος πρεσβευτής Πάλερετ προειδοποίησε την Ελληνική κυβέρνηση (παρασκηνιακά) ότι αν υποστήριζε τις διεκδικήσεις των Κυπρίων θα αντιμετώπιζε τη δημιουργία Μακεδονικού προβλήματος». Η στήριξη των Κυπρίων συνεχίστηκε και το «Μακεδονικό πρόβλημα», δημιουργήθηκε.»
Στην ανάρτηση μπορείτε να διαβάσετε πως το 1989 ο Μπους και ο Γκορμπατσώφ χώρισαν ΚΑΙ ΠΑΛΙ την υδρόγειο σε νέες σφαίρες επιρροής.
Τώρα αν πιστεύετε ότι «ξαφνικά» το ΚΚΕ αποφάσισε «έτσι» από την στιγμή της ίδρυσής του να υποστηρίζει την ανεξαρτησία της Μακεδονίας ή ότι ο Τσίπρας αποφάσισε «έτσι» και αυτός να λύσει τα μεγάλα προβλήματα της Ελλάδας, συγνώμη αλλά καλόν θα ήταν να κόψετε τα ληγμένα φάρμακα…
Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
14 Ιουλίου 2018
12 Ιουλίου 2018
Και όμως λεφτά υπάρχουν!
Μάλιστα! Ο Γιωργάκης δεν έλεγε ψέματα όταν διακήρυττε ότι «λεφτά υπάρχουν». Ψέματα μας έλεγε για το πως θα διατεθούν αυτά τα λεφτά. Θέλετε ένα παράδειγμα;
Αυτό που θα αναφερθεί εδώ ισχύει προφανώς και για κάθε άλλη περιοχή της Ψωροκώσταινας.
Η τοπική εφημερίδα Κόμπρα που διατίθεται δωρεάν στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού αναφέρει τα εξής:
1] Με κόστος 340.000 ευρώ, κατασκευάζεται ένας αντιπλημμυρικός αγωγός που θα οδηγεί τα νερά σε ένα «τυφλό σημείο» με κίνδυνο να δημιουργούνται πλημμύρες. Η κατασκευή είναι άθλιας ποιότητας και είναι απίθανο να λειτουργήσει σωστά ο αγωγός ή να μην δημιουργήσει προβλήματα από τα μέρη που περνάει.
2] Ο δήμαρχος με απευθείας ανάθεση πληρώνει σε ιδιώτη 175.000 ευρώ τον μήνα για την αποκομιδή των σκουπιδιών. Ταυτόχρονα αχρηστεύονται 17 μόνιμοι οδηγοί, 15 μηχανικές σκούπες και δεκάρια απορριμματοφόρα. Όλα αυτά κοστίζουν άλλο ένα εκατομμύριο περίπου στον δήμο.
Στο άρθρο αναφέρονται και άλλες λεπτομέρειας που έχουν αρκετό ενδιαφέρον.
3] Ο δήμος έδωσε σε ιδιώτη εργολάβο τον δημοτικό φωτισμό για δώδεκα χρόνια. Συνολικά ο εργολάβος θα πάρει 15 εκατομμύρια ευρώ.
4] Αυτό το τελευταίο δεν συμπεριλαμβάνεται στην εφημερίδα. Τις πληροφορίες μου τις έδωσε ένας δάσκαλος που δουλεύει εκεί. Αν μου είπε ψέματα τότε ψέματα σας λέω και εγώ. Στον Ωρωπό κατασκευάστηκε ένα «σύγχρονο» σχολικό κτίριο. Πρόκειται για ένα άθλιο, μοντέρνο, κρύο κτίριο που μοιάζει με τα άθλια, μοντέρνα νοσοκομεία. Ο κατασκευαστής το έφτιαξε με εγγύηση του δημοσίου, που σημαίνει ότι ανά πάσαν στιγμή θα σταματήσει να πληρώνει το δάνειό του και θα αναγκαστούμε να το πληρώσουμε εμείς. Έβαλε το 7% της δαπάνης και το υπόλοιπο το πληρώσαμε εμείς. Μετά την αποπεράτωση το δημόσιο νοικιάζει το κτίριο με 1250 ευρώ την ημέρα και ο ιδιώτης κατασκευαστής έχει αναλάβει την φύλαξη και την συντήρησή του.
Δείτε τις φωτογραφίες και σκεφτείτε λίγο. Αν σε έναν μικρό δήμο 30.000 κατοίκων διακινούνται τέτοια ποσά, πόσα άραγε διακινούνται [και τρώγονται] σε ολόκληρη την Ελλάδα;
Αυτό που θα αναφερθεί εδώ ισχύει προφανώς και για κάθε άλλη περιοχή της Ψωροκώσταινας.
Η τοπική εφημερίδα Κόμπρα που διατίθεται δωρεάν στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού αναφέρει τα εξής:
1] Με κόστος 340.000 ευρώ, κατασκευάζεται ένας αντιπλημμυρικός αγωγός που θα οδηγεί τα νερά σε ένα «τυφλό σημείο» με κίνδυνο να δημιουργούνται πλημμύρες. Η κατασκευή είναι άθλιας ποιότητας και είναι απίθανο να λειτουργήσει σωστά ο αγωγός ή να μην δημιουργήσει προβλήματα από τα μέρη που περνάει.
2] Ο δήμαρχος με απευθείας ανάθεση πληρώνει σε ιδιώτη 175.000 ευρώ τον μήνα για την αποκομιδή των σκουπιδιών. Ταυτόχρονα αχρηστεύονται 17 μόνιμοι οδηγοί, 15 μηχανικές σκούπες και δεκάρια απορριμματοφόρα. Όλα αυτά κοστίζουν άλλο ένα εκατομμύριο περίπου στον δήμο.
Στο άρθρο αναφέρονται και άλλες λεπτομέρειας που έχουν αρκετό ενδιαφέρον.
3] Ο δήμος έδωσε σε ιδιώτη εργολάβο τον δημοτικό φωτισμό για δώδεκα χρόνια. Συνολικά ο εργολάβος θα πάρει 15 εκατομμύρια ευρώ.
4] Αυτό το τελευταίο δεν συμπεριλαμβάνεται στην εφημερίδα. Τις πληροφορίες μου τις έδωσε ένας δάσκαλος που δουλεύει εκεί. Αν μου είπε ψέματα τότε ψέματα σας λέω και εγώ. Στον Ωρωπό κατασκευάστηκε ένα «σύγχρονο» σχολικό κτίριο. Πρόκειται για ένα άθλιο, μοντέρνο, κρύο κτίριο που μοιάζει με τα άθλια, μοντέρνα νοσοκομεία. Ο κατασκευαστής το έφτιαξε με εγγύηση του δημοσίου, που σημαίνει ότι ανά πάσαν στιγμή θα σταματήσει να πληρώνει το δάνειό του και θα αναγκαστούμε να το πληρώσουμε εμείς. Έβαλε το 7% της δαπάνης και το υπόλοιπο το πληρώσαμε εμείς. Μετά την αποπεράτωση το δημόσιο νοικιάζει το κτίριο με 1250 ευρώ την ημέρα και ο ιδιώτης κατασκευαστής έχει αναλάβει την φύλαξη και την συντήρησή του.
Δείτε τις φωτογραφίες και σκεφτείτε λίγο. Αν σε έναν μικρό δήμο 30.000 κατοίκων διακινούνται τέτοια ποσά, πόσα άραγε διακινούνται [και τρώγονται] σε ολόκληρη την Ελλάδα;
11 Ιουλίου 2018
Φανατισμός και απληστία
Η κυρίαρχη ιδιότητα-ικανότητα του ανθρώπου είτε σας αρέσει είτε όχι είναι ο φανατισμός και η απληστία. Η ιστορία έχει εκατοντάδες παραδείγματα προς ανάγνωσιν. Και ΦΥΣΙΚΑ ο φανατισμός και η απληστία προέρχονται από τον διεστραμμένο ανθρώπινο ψυχισμό.
Ένα γνωμικό λέει: «Το να μάχεσαι με τυφλό φανατισμό κατά της θρησκείας δείχνει ότι είσαι ένας άθρησκος θρησκόληπτος».
Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από τον φανατισμό. Ο φανατικός εκλέγει «κάτι», το θεωρεί σαν απόλυτη αλήθεια και κινείται τυφλά με βάση αυτήν την «αλήθεια».
Ο φανατισμός και η απληστία δημιούργησαν την τραγωδία του Μεσαίωνα. Φανατικοί άνθρωποι, υπερασπιζόμενοι την «θρησκεία της αγάπης» προκάλεσαν απίστευτα αίσχη με την Ιερά Εξέταση και τους ιερούς πολέμους.
Εκατόμβες νεκρών στην πυρά, σκοταδισμός, προλήψεις και φυσικά και η κατάρρευση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας η οποία επέτρεψε στους μωαμεθανούς να πατήσουν στην Ευρώπη.
Αυτήν την στιγμή περνάμε έναν δεύτερο Μεσαίωνα, τον Μουσουλμανικό. Οι φανατικοί του Ισλάμ έχουν σαν σκοπό ζωής να καταστρέψουν τον Δυτικό πολιτισμό [ότι έχει απομείνει δηλαδή] και να ιδρύσουν μία παγκόσμια ισλαμική κοινωνία. Θα περάσει πολύς καιρός και θα χυθεί πολύ αίμα μέχρι να τελειώσει και αυτός ο Μεσαίωνας.
Αλλά το χειρότερο επίκειται.
Επικρατεί πλέον η λαίλαπα των πιο φανατικών ανθρώπων που θα υπάρξουν ποτέ στον πλανήτη. Και από αυτήν την λαίλαπα δεν θα ξεφύγουμε ποτέ. Μία μικρή καταστροφική «άποψη» βλέπετε σήμερα στην κομουνιστική κυβέρνηση της Ελλάδας.
Ο κομουνισμός [σαν πολιτική έννοια] είναι το καλύτερο δυνατόν πολίτευμα, το οποίο προσομοιάζει με την αρχαία ελληνική δημοκρατία. Όμως περιέχει μία εγγενή καταστροφική άποψη. Πρέπει «ντε και καλά» να καταστραφούν οι θρησκείες, γιατί θεωρούνται μέσον καταπίεσης του ανθρώπου. Και ΣΗΜΕΡΑ για να καταστραφούν οι θρησκείες πρέπει οι άνθρωποι να εκπαιδευτούν κατάλληλα με την μόδα, τους «σελέμπριτις» και τις διάφορες «πολιτικά ορθές ισότητες».
Η θρησκεία -όπως και κάθε τι άλλο- πράγματι χρησιμεύει στην καταπίεση των λαών. Ταυτόχρονα, μέσω του φόβου της αιώνιας τιμωρίας, χαλιναγωγεί λίγο τους ανθρώπους και δεν τους αφήνει «να ξεσαλώσουν».
Τώρα, η «τριαδική θεότητα» των δήθεν δημοκρατών/αριστερών είναι απλή και πιστεύουν σε αυτήν με φανατισμό χειρότερο των Ιεροεξεταστών:
1] Η θρησκεία είναι το όπιο των λαών.
2] Είμαστε όλοι ΙΔΙΟΙ [όχι ίσοι].
3] Αν δεν αποδέχεσαι τυφλά οποιονδήποτε «νεωτερισμό» είσαι φασίστας και οπισθοδρομικός.
Η νέα «θρησκεία της μη-θρησκείας» εξαπλώνεται ραγδαία [μέσω της μόδας] για έναν απλό λόγο. Επιβραβεύει τα κατώτερα και ζωώδη ένστικτα του ανθρώπου. Το ισχυρότερο από αυτά είναι το σεξουαλικό ένστικτο.
Και το σεξουαλικό ένστικτο σαν ένστικτο είναι ΑΧΟΡΤΑΓΟ, όπως και όλα τα άλλα ένστικτα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
Ένα αγόρι ήταν ευχαριστημένο όταν μίλαγε και πείραζε τα κορίτσια στο σχολείο. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν κρατούσε από το χέρι το κορίτσι του. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν αντάλλασσε αθώα φιλιά και χάδια. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν είχε ερωτική επαφή. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν έβρισκε καινούρια ερωτική σχέση. Αλλά τελικά ΟΥΤΕ αυτό δεν φτάνει.
Αργότερα στην ζωή του θα παντρευτεί και ταυτόχρονα θα ψάχνει για εξωσυζυγική σχέση, θα χωρίσει και θα ξαναπαντρευτεί και αυτή η ψυχοφθόρος διαδικασία θα συνεχίζεται επ΄ άπειρον εγκλωβίζοντας τα θύματα μέσα στο αέναο κυνήγι της ικανοποίησης που δεν θα έρθει ποτέ.
Την διαδικασία αυτή μπορείτε να την δείτε [αν είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας] σε κάθε ελάττωμα που έχετε.
Σαν τον Ηρακλή βρισκόσαστε μπροστά σε ένα δίλλημα:
Πρώτον: να συνεχίσετε με απληστία το κυνήγι της απόκτησης αγαθών ή της αέναης προσπάθειας ικανοποίησης ενστίκτων που δεν πρόκειται ποτέ να ικανοποιηθούν. Αυτό είναι το κυνήγι της απόλαυσης [και της κατανάλωσης] που μόνο δυστυχείς θα σας κάνει.
Δεύτερον: να προσπαθήσετε να ξεχωρίσετε αυτά που έχετε ανάγκη και τα οποία πραγματικά αξίζουν από αυτά που επιβάλλονται λόγω μόδας [σε κάθε εποχή από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα]. Αυτό είναι ένα «θεληματικό είδος φτώχειας» που οδηγεί κατά κάποιον τρόπο στην ευτυχία. Όπως λέει και ένα ρητό «πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει πολλά αλλά εκείνος που χρειάζεται λίγα».
Το ποιο μονοπάτι θα διαλέξετε εναπόκειται στην δική σας θέληση.
Ένα γνωμικό λέει: «Το να μάχεσαι με τυφλό φανατισμό κατά της θρησκείας δείχνει ότι είσαι ένας άθρησκος θρησκόληπτος».
Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από τον φανατισμό. Ο φανατικός εκλέγει «κάτι», το θεωρεί σαν απόλυτη αλήθεια και κινείται τυφλά με βάση αυτήν την «αλήθεια».
Ο φανατισμός και η απληστία δημιούργησαν την τραγωδία του Μεσαίωνα. Φανατικοί άνθρωποι, υπερασπιζόμενοι την «θρησκεία της αγάπης» προκάλεσαν απίστευτα αίσχη με την Ιερά Εξέταση και τους ιερούς πολέμους.
Εκατόμβες νεκρών στην πυρά, σκοταδισμός, προλήψεις και φυσικά και η κατάρρευση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας η οποία επέτρεψε στους μωαμεθανούς να πατήσουν στην Ευρώπη.
Αυτήν την στιγμή περνάμε έναν δεύτερο Μεσαίωνα, τον Μουσουλμανικό. Οι φανατικοί του Ισλάμ έχουν σαν σκοπό ζωής να καταστρέψουν τον Δυτικό πολιτισμό [ότι έχει απομείνει δηλαδή] και να ιδρύσουν μία παγκόσμια ισλαμική κοινωνία. Θα περάσει πολύς καιρός και θα χυθεί πολύ αίμα μέχρι να τελειώσει και αυτός ο Μεσαίωνας.
Αλλά το χειρότερο επίκειται.
Επικρατεί πλέον η λαίλαπα των πιο φανατικών ανθρώπων που θα υπάρξουν ποτέ στον πλανήτη. Και από αυτήν την λαίλαπα δεν θα ξεφύγουμε ποτέ. Μία μικρή καταστροφική «άποψη» βλέπετε σήμερα στην κομουνιστική κυβέρνηση της Ελλάδας.
Ο κομουνισμός [σαν πολιτική έννοια] είναι το καλύτερο δυνατόν πολίτευμα, το οποίο προσομοιάζει με την αρχαία ελληνική δημοκρατία. Όμως περιέχει μία εγγενή καταστροφική άποψη. Πρέπει «ντε και καλά» να καταστραφούν οι θρησκείες, γιατί θεωρούνται μέσον καταπίεσης του ανθρώπου. Και ΣΗΜΕΡΑ για να καταστραφούν οι θρησκείες πρέπει οι άνθρωποι να εκπαιδευτούν κατάλληλα με την μόδα, τους «σελέμπριτις» και τις διάφορες «πολιτικά ορθές ισότητες».
Η θρησκεία -όπως και κάθε τι άλλο- πράγματι χρησιμεύει στην καταπίεση των λαών. Ταυτόχρονα, μέσω του φόβου της αιώνιας τιμωρίας, χαλιναγωγεί λίγο τους ανθρώπους και δεν τους αφήνει «να ξεσαλώσουν».
Τώρα, η «τριαδική θεότητα» των δήθεν δημοκρατών/αριστερών είναι απλή και πιστεύουν σε αυτήν με φανατισμό χειρότερο των Ιεροεξεταστών:
1] Η θρησκεία είναι το όπιο των λαών.
2] Είμαστε όλοι ΙΔΙΟΙ [όχι ίσοι].
3] Αν δεν αποδέχεσαι τυφλά οποιονδήποτε «νεωτερισμό» είσαι φασίστας και οπισθοδρομικός.
Η νέα «θρησκεία της μη-θρησκείας» εξαπλώνεται ραγδαία [μέσω της μόδας] για έναν απλό λόγο. Επιβραβεύει τα κατώτερα και ζωώδη ένστικτα του ανθρώπου. Το ισχυρότερο από αυτά είναι το σεξουαλικό ένστικτο.
Και το σεξουαλικό ένστικτο σαν ένστικτο είναι ΑΧΟΡΤΑΓΟ, όπως και όλα τα άλλα ένστικτα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
Ένα αγόρι ήταν ευχαριστημένο όταν μίλαγε και πείραζε τα κορίτσια στο σχολείο. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν κρατούσε από το χέρι το κορίτσι του. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν αντάλλασσε αθώα φιλιά και χάδια. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν είχε ερωτική επαφή. Αλλά αυτό δεν έφτανε.
Έπειτα ήταν ευχαριστημένο όταν έβρισκε καινούρια ερωτική σχέση. Αλλά τελικά ΟΥΤΕ αυτό δεν φτάνει.
Αργότερα στην ζωή του θα παντρευτεί και ταυτόχρονα θα ψάχνει για εξωσυζυγική σχέση, θα χωρίσει και θα ξαναπαντρευτεί και αυτή η ψυχοφθόρος διαδικασία θα συνεχίζεται επ΄ άπειρον εγκλωβίζοντας τα θύματα μέσα στο αέναο κυνήγι της ικανοποίησης που δεν θα έρθει ποτέ.
Την διαδικασία αυτή μπορείτε να την δείτε [αν είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας] σε κάθε ελάττωμα που έχετε.
Σαν τον Ηρακλή βρισκόσαστε μπροστά σε ένα δίλλημα:
Πρώτον: να συνεχίσετε με απληστία το κυνήγι της απόκτησης αγαθών ή της αέναης προσπάθειας ικανοποίησης ενστίκτων που δεν πρόκειται ποτέ να ικανοποιηθούν. Αυτό είναι το κυνήγι της απόλαυσης [και της κατανάλωσης] που μόνο δυστυχείς θα σας κάνει.
Δεύτερον: να προσπαθήσετε να ξεχωρίσετε αυτά που έχετε ανάγκη και τα οποία πραγματικά αξίζουν από αυτά που επιβάλλονται λόγω μόδας [σε κάθε εποχή από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα]. Αυτό είναι ένα «θεληματικό είδος φτώχειας» που οδηγεί κατά κάποιον τρόπο στην ευτυχία. Όπως λέει και ένα ρητό «πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει πολλά αλλά εκείνος που χρειάζεται λίγα».
Το ποιο μονοπάτι θα διαλέξετε εναπόκειται στην δική σας θέληση.
5 Ιουλίου 2018
Πάει και η Wikipedia;
Είναι γνωστό -όχι τοις πάσι βεβαίως- ότι η γενικά και αόριστα «Νέα Τάξη» [ή με λίγα λόγια τα συμφέροντα των πολυεθνικών] προσπαθεί «να βάλει χέρι» στο Διαδίκτυο. Αν και γεμάτο με κάθε είδους σκουπίδια και αναρτήσεις ηλιθίων [δυστυχώς έχουμε δημοκρατία!], δεν παύει να είναι ένα πεδίο ελεύθερης και ΔΩΡΕΑΝ ενημέρωσης και διακίνησης ιδεών. Όμως αυτό το ΔΩΡΕΑΝ «εδώ τους κάθεται» των χρυσοπληρωμένων μάνατζερ, ξέρετε των «γκόλντεν μποις» που πάνε στην δουλειά με το ιδιωτικό τζετ της εταιρείας. Έτσι, έχουν ξεκινήσει μία ωραιότατη εκστρατεία «πνευματικών δικαιωμάτων». Τελικός σκοπός είναι να βγάζουν λεφτά από οτιδήποτε και φυσικά και από τις όποιες πληροφορίες υπάρχουν σε εγκυκλοπαίδειες, βιβλία κλπ.
Προφανώς το επόμενο «θύμα» είναι η Wikipedia, στην οποία μπαίνοντας για να βρω κάποια στοιχεία είδα πάνω-πάνω μία έκκληση βοήθειας προς τους αναγνώστες. Το τι θα γίνει, το πόσο θα «στενέψει» το ελεύθερο διαδίκτυο θα το δούμε στο εγγύς μέλλον.
Προφανώς το επόμενο «θύμα» είναι η Wikipedia, στην οποία μπαίνοντας για να βρω κάποια στοιχεία είδα πάνω-πάνω μία έκκληση βοήθειας προς τους αναγνώστες. Το τι θα γίνει, το πόσο θα «στενέψει» το ελεύθερο διαδίκτυο θα το δούμε στο εγγύς μέλλον.
3 Ιουλίου 2018
Ε, όχι και μας παρακολουθούν (τελευταίο)
Κάποια στιγμή στην διαδικτυακή, δημοκρατική, πολιτισμένη, ανεξάρτητη κλπ, κλπ, κλπ ζωή μας ενέσκηψε [εκτός των άλλων] και το DISQUS. Για κάποιον λόγο, πρέπει είτε να γραφτείς σε αυτούς τους θεομπαίχτες για να μπορέσεις να κάνεις ένα σχόλιο σε εφημερίδες ή στις διάφορες ιστοσελίδες είτε να περάσεις έναν Γολγοθά γράφοντας διευθύνσεις και αποδεικνύοντας ότι δεν είσαι μηχανή που στέλνει μαζικά μηνύματα, λες και οι χακεράδες δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον έλεγχο.
Και ΦΥΣΙΚΑ η νέα αυτή δημοκρατική εξέλιξη δεν σταματάει εκεί. Καταγράφει ΟΛΑ τα σχόλια που κάνετε. Και αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι «φυσιολογικό» έτσι που έχουμε καταντήσει. Όμως προχωράει και ένα βήμα παραπέρα. Σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ να αναρτήσεις το ίδιο σχόλιο σε δύο διαφορετικές ιστοσελίδες.
Η απόδειξη στην εικόνα από το Ποντίκι. Σε ένα άρθρο του μπήκα στην «πηγή» και έγραψα ένα σχόλιο. Έπειτα προσπάθησα να κάνω το ίδιο σχόλιο και στο Ποντίκι.
Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι και τόσο αξιόπιστος, αφού έχω ολόκληρη σελίδα με «θεωρίες συνωμοσίας
»… Είμαι;
Και ΦΥΣΙΚΑ η νέα αυτή δημοκρατική εξέλιξη δεν σταματάει εκεί. Καταγράφει ΟΛΑ τα σχόλια που κάνετε. Και αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι «φυσιολογικό» έτσι που έχουμε καταντήσει. Όμως προχωράει και ένα βήμα παραπέρα. Σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ να αναρτήσεις το ίδιο σχόλιο σε δύο διαφορετικές ιστοσελίδες.
Η απόδειξη στην εικόνα από το Ποντίκι. Σε ένα άρθρο του μπήκα στην «πηγή» και έγραψα ένα σχόλιο. Έπειτα προσπάθησα να κάνω το ίδιο σχόλιο και στο Ποντίκι.
Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι και τόσο αξιόπιστος, αφού έχω ολόκληρη σελίδα με «θεωρίες συνωμοσίας
»… Είμαι;
29 Ιουνίου 2018
Πολιτικοί και ψηφοφόροι: το διαχρονικό «μία από τα ίδια»
Το παρακάτω κομμάτι κειμένου μου το έστειλαν σε εικόνα με αυτά τα στοιχεία: Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΟΕΣ
Θα προτιμούσα βέβαια να υπάρχει και το αρχαίο κείμενο, γιατί έτσι μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι η μετάφραση είναι καλή. Το λιγότερο η αντιγραφή από το κείμενο φαίνεται να είναι χάλια, αλλά αυτό έχουμε αυτό χρησιμοποιούμε.
Τελικά, όπως και να έχει μπορείτε να δείτε την διαχρονική σταθερότητα των απατεώνων-πολιτικών αλλά και την διαχρονική βλακεία των προβάτων-ψηφοφόρων.
Διαβάστε ενθυμούμενοι ότι ο πολιτισμός νοείται σαν πολιτισμός όχι όταν έχεις φθηνή κινέζικη τεχνολογία [παραγόμενη από σύγχρονους σκλάβους], αλλά όταν οι πολίτες αυτο-βελτιώνονται, απορρίπτουν την ιδιοτέλεια και την απληστία και εξυπηρετούν το δημόσιο/κοινό συμφέρον.
,.. τοιαύτα πεπολιτευμένων (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑΙΩΝ)
Για να ευτυχήσετε, Αθηναίοι, δεν έχετε ανάγκη από ξένα παραδείγματα, αλλά από παραδείγματα της δικής μας ιστορίας.
Από εκείνους που δεν σας κολάκευαν και δεν σας αγαπούσαν όπως οι σημερινοί πολιτικοί, κατασκευάστηκαν τόσο ωραία και πλούσια μνημεία, που έμειναν αξεπέραστα. Όσο για την ιδιωτική τους ζωή, ήσαν τόσο μετρημένοι και εναρμονισμένοι με τα ήθη της πόλης, ώστε η οικία τους δεν διέφερε από την οικία του γείτονά τους. Διότι εκείνοι δεν πολιτεύονταν για να πλουτίσουν, αλλά για να αυξήσουν τον κοινό πλούτο. Αυτό θεωρούσαν καθήκον τους. Και έτσι, επειδή ήσαν ειλικρινείς προς τους άλλους Έλληνες, ευσεβείς προς τους θεούς και είχαν ως αρχή την ισότητα μεταξύ των πολιτών, απέκτησαν όπως ήταν φυσικό μεγάλη ευδαιμονία.
Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτος άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές, ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, και όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν, τόσο ο δικός τους αύξανε.
Άνθρωποι μιαροί και κόλακες και χαμερπείς• ακρωτηρίασαν ο καθένας την πατρίδα του και, πίνοντας στην ελευθερία, την προσέφεραν δώρο στον εχθρό. Μέτρο της ευδαιμονίας τους είναι η κοιλιά τους και οι πιο ποταπές απολαύσεις. Έτσι, κατέλυσαν την ελευθερία και την ανεξαρτησία, που για τους παλαιότερους Έλληνες ήταν προϋπόθεση και κανόνας αγαθών.
Μου κάνει πράγματι εντύπωση ότι όλα αυτά οι Έλληνες τα ανέχονται, και τα αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν το χαλάζι: ο καθένας εύχεται να μην πέσει πάνω του, ουδείς όμως επιχειρεί να εμποδίσει το κακό. Και ουδείς αμύνεται, όχι μόνο απέναντι σ’ όλες τις ύβρεις που δέχεται η Ελλάδα, αλλά ούτε απέναντι στα όσα ο καθένας χωριστά υφίσταται. Και αυτό είναι έσχατη κατάπτωση.
Η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό μας όχι γιατί δεν την εκτιμήσαμε σωστά, αλλά γιατί αρνηθήκαμε να κάνουμε το καθήκον μας.
Βλέπετε σε ποια κατάντια μας οδήγησε το γεγονός ότι ορισμένοι ρητορεύουν μόνο και μόνο για να σας ευχαριστήσουν.
Από την άλλη, ποιος εξαπατά την πόλη;
Δεν την εξαπατά όποιος δεν λέγει όσα σκέπτεται;
Υπάρχει μεγαλύτερο αδίκημα για τον πολιτικό άνδρα από το άλλα να λέει και άλλα να σκέπτεται; Ή μήπως νομίζετε ότι οι πολιτικοί που αγαπούν το λαό διακρίνονται από τα λόγια τους και όχι από τις πράξεις και τις πολιτικές τους;
Τα λόγια, όταν δεν συνοδεύονται από πράξεις είναι μάταια και κούφια.
Πολλές φορές, σε πολλές περιπτώσεις, Αθηναίος δεν συνειδητοποιήσατε ποιο ήταν το δίκαιο και παρασυρθήκατε από τις κραυγές, τη βιαιότητα και την αναισχυντία των ρητόρων.
Προσέξτε μην το πάθετε και τώρα.
Όποιος λοιπόν επιθυμεί, Αθηναίος κάτι καλό να κάνει για την πόλη μας, χρειάζεται να γιατρέψει τα αφτιά σας πρώτα• γιατί είναι διεφθαρμένα• έχετε συνηθίσει να ακούτε όλο ψέματα κι οτιδήποτε άλλο, παρά τα σωστά.
Όσοι αποβλέπουν σε εκλογή και σε κάποιο αξίωμα καταντάν δούλοι της εύνοιας που επιδιώκουν προκειμένου να εκλεγούν... παρέχοντάς σας ελπίδες και τίποτε περισσότερο.
Όπως φαίνεται πολύ σκοτάδι υπάρχει ανάμεσα σε σας και την αλήθεια.
Δεν ανέχεστε να σας λένε για όλα την αλήθεια. Και απορώ, πράγματι πώς με αφήσατε σήμερα να μιλήσω.
Θα προτιμούσα βέβαια να υπάρχει και το αρχαίο κείμενο, γιατί έτσι μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι η μετάφραση είναι καλή. Το λιγότερο η αντιγραφή από το κείμενο φαίνεται να είναι χάλια, αλλά αυτό έχουμε αυτό χρησιμοποιούμε.
Τελικά, όπως και να έχει μπορείτε να δείτε την διαχρονική σταθερότητα των απατεώνων-πολιτικών αλλά και την διαχρονική βλακεία των προβάτων-ψηφοφόρων.
Διαβάστε ενθυμούμενοι ότι ο πολιτισμός νοείται σαν πολιτισμός όχι όταν έχεις φθηνή κινέζικη τεχνολογία [παραγόμενη από σύγχρονους σκλάβους], αλλά όταν οι πολίτες αυτο-βελτιώνονται, απορρίπτουν την ιδιοτέλεια και την απληστία και εξυπηρετούν το δημόσιο/κοινό συμφέρον.
,.. τοιαύτα πεπολιτευμένων (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑΙΩΝ)
Για να ευτυχήσετε, Αθηναίοι, δεν έχετε ανάγκη από ξένα παραδείγματα, αλλά από παραδείγματα της δικής μας ιστορίας.
Από εκείνους που δεν σας κολάκευαν και δεν σας αγαπούσαν όπως οι σημερινοί πολιτικοί, κατασκευάστηκαν τόσο ωραία και πλούσια μνημεία, που έμειναν αξεπέραστα. Όσο για την ιδιωτική τους ζωή, ήσαν τόσο μετρημένοι και εναρμονισμένοι με τα ήθη της πόλης, ώστε η οικία τους δεν διέφερε από την οικία του γείτονά τους. Διότι εκείνοι δεν πολιτεύονταν για να πλουτίσουν, αλλά για να αυξήσουν τον κοινό πλούτο. Αυτό θεωρούσαν καθήκον τους. Και έτσι, επειδή ήσαν ειλικρινείς προς τους άλλους Έλληνες, ευσεβείς προς τους θεούς και είχαν ως αρχή την ισότητα μεταξύ των πολιτών, απέκτησαν όπως ήταν φυσικό μεγάλη ευδαιμονία.
Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτος άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές, ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, και όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν, τόσο ο δικός τους αύξανε.
Άνθρωποι μιαροί και κόλακες και χαμερπείς• ακρωτηρίασαν ο καθένας την πατρίδα του και, πίνοντας στην ελευθερία, την προσέφεραν δώρο στον εχθρό. Μέτρο της ευδαιμονίας τους είναι η κοιλιά τους και οι πιο ποταπές απολαύσεις. Έτσι, κατέλυσαν την ελευθερία και την ανεξαρτησία, που για τους παλαιότερους Έλληνες ήταν προϋπόθεση και κανόνας αγαθών.
Μου κάνει πράγματι εντύπωση ότι όλα αυτά οι Έλληνες τα ανέχονται, και τα αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν το χαλάζι: ο καθένας εύχεται να μην πέσει πάνω του, ουδείς όμως επιχειρεί να εμποδίσει το κακό. Και ουδείς αμύνεται, όχι μόνο απέναντι σ’ όλες τις ύβρεις που δέχεται η Ελλάδα, αλλά ούτε απέναντι στα όσα ο καθένας χωριστά υφίσταται. Και αυτό είναι έσχατη κατάπτωση.
Η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό μας όχι γιατί δεν την εκτιμήσαμε σωστά, αλλά γιατί αρνηθήκαμε να κάνουμε το καθήκον μας.
Βλέπετε σε ποια κατάντια μας οδήγησε το γεγονός ότι ορισμένοι ρητορεύουν μόνο και μόνο για να σας ευχαριστήσουν.
Από την άλλη, ποιος εξαπατά την πόλη;
Δεν την εξαπατά όποιος δεν λέγει όσα σκέπτεται;
Υπάρχει μεγαλύτερο αδίκημα για τον πολιτικό άνδρα από το άλλα να λέει και άλλα να σκέπτεται; Ή μήπως νομίζετε ότι οι πολιτικοί που αγαπούν το λαό διακρίνονται από τα λόγια τους και όχι από τις πράξεις και τις πολιτικές τους;
Τα λόγια, όταν δεν συνοδεύονται από πράξεις είναι μάταια και κούφια.
Πολλές φορές, σε πολλές περιπτώσεις, Αθηναίος δεν συνειδητοποιήσατε ποιο ήταν το δίκαιο και παρασυρθήκατε από τις κραυγές, τη βιαιότητα και την αναισχυντία των ρητόρων.
Προσέξτε μην το πάθετε και τώρα.
Όποιος λοιπόν επιθυμεί, Αθηναίος κάτι καλό να κάνει για την πόλη μας, χρειάζεται να γιατρέψει τα αφτιά σας πρώτα• γιατί είναι διεφθαρμένα• έχετε συνηθίσει να ακούτε όλο ψέματα κι οτιδήποτε άλλο, παρά τα σωστά.
Όσοι αποβλέπουν σε εκλογή και σε κάποιο αξίωμα καταντάν δούλοι της εύνοιας που επιδιώκουν προκειμένου να εκλεγούν... παρέχοντάς σας ελπίδες και τίποτε περισσότερο.
Όπως φαίνεται πολύ σκοτάδι υπάρχει ανάμεσα σε σας και την αλήθεια.
Δεν ανέχεστε να σας λένε για όλα την αλήθεια. Και απορώ, πράγματι πώς με αφήσατε σήμερα να μιλήσω.
22 Ιουνίου 2018
Είπαν για την Ελλάδα
Οι ξένοι μίλησαν με διθυράμβους αγνοώντας την πραγματικότητά μας.
Μερικοί Έλληνες είπαν απόλυτα σωστά πράγματα, αλλά φυσικά κανένας δεν τους λαμβάνει υπόψιν του.
Μάζεψα όλα όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και έφτιαξα ένα κείμενο δεκατεσσάρων σελίδων. «Δεν συμφέρει» να κάνω ανάρτηση-σεντόνι και έτσι πρέπει να το κατεβάσατε από εδώ «Είπαν για την Ελλάδα».
Μπείτε επίσης να διαβάσετε στην ανάρτηση «Ο χαρακτήρας των Ελλήνων (κατά την Britannica του 1910)» την πραγματικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ περιγραφή της νεοελληνικής ψυχολογίας από τους Άγγλους. Καλή σας διασκέδαση…
Μάζεψα όλα όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και έφτιαξα ένα κείμενο δεκατεσσάρων σελίδων. «Δεν συμφέρει» να κάνω ανάρτηση-σεντόνι και έτσι πρέπει να το κατεβάσατε από εδώ «Είπαν για την Ελλάδα».
Μπείτε επίσης να διαβάσετε στην ανάρτηση «Ο χαρακτήρας των Ελλήνων (κατά την Britannica του 1910)» την πραγματικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ περιγραφή της νεοελληνικής ψυχολογίας από τους Άγγλους. Καλή σας διασκέδαση…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)