Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

3 Ιουλίου 2018

Ε, όχι και μας παρακολουθούν (τελευταίο)

Κάποια στιγμή στην διαδικτυακή, δημοκρατική, πολιτισμένη, ανεξάρτητη κλπ, κλπ, κλπ ζωή μας ενέσκηψε [εκτός των άλλων] και το DISQUS. Για κάποιον λόγο, πρέπει είτε να γραφτείς σε αυτούς τους θεομπαίχτες για να μπορέσεις να κάνεις ένα σχόλιο σε εφημερίδες ή στις διάφορες ιστοσελίδες είτε να περάσεις έναν Γολγοθά γράφοντας διευθύνσεις και αποδεικνύοντας ότι δεν είσαι μηχανή που στέλνει μαζικά μηνύματα, λες και οι χακεράδες δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον έλεγχο.
Και ΦΥΣΙΚΑ η νέα αυτή δημοκρατική εξέλιξη δεν σταματάει εκεί. Καταγράφει ΟΛΑ τα σχόλια που κάνετε. Και αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι «φυσιολογικό» έτσι που έχουμε καταντήσει. Όμως προχωράει και ένα βήμα παραπέρα. Σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ να αναρτήσεις το ίδιο σχόλιο σε δύο διαφορετικές ιστοσελίδες.
Η απόδειξη στην εικόνα από το Ποντίκι. Σε ένα άρθρο του μπήκα στην «πηγή» και έγραψα ένα σχόλιο. Έπειτα προσπάθησα να κάνω το ίδιο σχόλιο και στο Ποντίκι.
Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι και τόσο αξιόπιστος, αφού έχω ολόκληρη σελίδα με «θεωρίες συνωμοσίας
»… Είμαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου