Κάποια στιγμή στην διαδικτυακή, δημοκρατική, πολιτισμένη, ανεξάρτητη κλπ, κλπ, κλπ ζωή μας ενέσκηψε [εκτός των άλλων] και το DISQUS. Για κάποιον λόγο, πρέπει είτε να γραφτείς σε αυτούς τους θεομπαίχτες για να μπορέσεις να κάνεις ένα σχόλιο σε εφημερίδες ή στις διάφορες ιστοσελίδες είτε να περάσεις έναν Γολγοθά γράφοντας διευθύνσεις και αποδεικνύοντας ότι δεν είσαι μηχανή που στέλνει μαζικά μηνύματα, λες και οι χακεράδες δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον έλεγχο.
Και ΦΥΣΙΚΑ η νέα αυτή δημοκρατική εξέλιξη δεν σταματάει εκεί. Καταγράφει ΟΛΑ τα σχόλια που κάνετε. Και αυτό θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι «φυσιολογικό» έτσι που έχουμε καταντήσει. Όμως προχωράει και ένα βήμα παραπέρα. Σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ να αναρτήσεις το ίδιο σχόλιο σε δύο διαφορετικές ιστοσελίδες.
Η απόδειξη στην εικόνα από το Ποντίκι. Σε ένα άρθρο του μπήκα στην «πηγή» και έγραψα ένα σχόλιο. Έπειτα προσπάθησα να κάνω το ίδιο σχόλιο και στο Ποντίκι.
Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι και τόσο αξιόπιστος, αφού έχω ολόκληρη σελίδα με «θεωρίες συνωμοσίας
»… Είμαι;
Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
3 Ιουλίου 2018
29 Ιουνίου 2018
Πολιτικοί και ψηφοφόροι: το διαχρονικό «μία από τα ίδια»
Το παρακάτω κομμάτι κειμένου μου το έστειλαν σε εικόνα με αυτά τα στοιχεία: Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΟΕΣ
Θα προτιμούσα βέβαια να υπάρχει και το αρχαίο κείμενο, γιατί έτσι μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι η μετάφραση είναι καλή. Το λιγότερο η αντιγραφή από το κείμενο φαίνεται να είναι χάλια, αλλά αυτό έχουμε αυτό χρησιμοποιούμε.
Τελικά, όπως και να έχει μπορείτε να δείτε την διαχρονική σταθερότητα των απατεώνων-πολιτικών αλλά και την διαχρονική βλακεία των προβάτων-ψηφοφόρων.
Διαβάστε ενθυμούμενοι ότι ο πολιτισμός νοείται σαν πολιτισμός όχι όταν έχεις φθηνή κινέζικη τεχνολογία [παραγόμενη από σύγχρονους σκλάβους], αλλά όταν οι πολίτες αυτο-βελτιώνονται, απορρίπτουν την ιδιοτέλεια και την απληστία και εξυπηρετούν το δημόσιο/κοινό συμφέρον.
,.. τοιαύτα πεπολιτευμένων (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑΙΩΝ)
Για να ευτυχήσετε, Αθηναίοι, δεν έχετε ανάγκη από ξένα παραδείγματα, αλλά από παραδείγματα της δικής μας ιστορίας.
Από εκείνους που δεν σας κολάκευαν και δεν σας αγαπούσαν όπως οι σημερινοί πολιτικοί, κατασκευάστηκαν τόσο ωραία και πλούσια μνημεία, που έμειναν αξεπέραστα. Όσο για την ιδιωτική τους ζωή, ήσαν τόσο μετρημένοι και εναρμονισμένοι με τα ήθη της πόλης, ώστε η οικία τους δεν διέφερε από την οικία του γείτονά τους. Διότι εκείνοι δεν πολιτεύονταν για να πλουτίσουν, αλλά για να αυξήσουν τον κοινό πλούτο. Αυτό θεωρούσαν καθήκον τους. Και έτσι, επειδή ήσαν ειλικρινείς προς τους άλλους Έλληνες, ευσεβείς προς τους θεούς και είχαν ως αρχή την ισότητα μεταξύ των πολιτών, απέκτησαν όπως ήταν φυσικό μεγάλη ευδαιμονία.
Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτος άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές, ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, και όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν, τόσο ο δικός τους αύξανε.
Άνθρωποι μιαροί και κόλακες και χαμερπείς• ακρωτηρίασαν ο καθένας την πατρίδα του και, πίνοντας στην ελευθερία, την προσέφεραν δώρο στον εχθρό. Μέτρο της ευδαιμονίας τους είναι η κοιλιά τους και οι πιο ποταπές απολαύσεις. Έτσι, κατέλυσαν την ελευθερία και την ανεξαρτησία, που για τους παλαιότερους Έλληνες ήταν προϋπόθεση και κανόνας αγαθών.
Μου κάνει πράγματι εντύπωση ότι όλα αυτά οι Έλληνες τα ανέχονται, και τα αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν το χαλάζι: ο καθένας εύχεται να μην πέσει πάνω του, ουδείς όμως επιχειρεί να εμποδίσει το κακό. Και ουδείς αμύνεται, όχι μόνο απέναντι σ’ όλες τις ύβρεις που δέχεται η Ελλάδα, αλλά ούτε απέναντι στα όσα ο καθένας χωριστά υφίσταται. Και αυτό είναι έσχατη κατάπτωση.
Η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό μας όχι γιατί δεν την εκτιμήσαμε σωστά, αλλά γιατί αρνηθήκαμε να κάνουμε το καθήκον μας.
Βλέπετε σε ποια κατάντια μας οδήγησε το γεγονός ότι ορισμένοι ρητορεύουν μόνο και μόνο για να σας ευχαριστήσουν.
Από την άλλη, ποιος εξαπατά την πόλη;
Δεν την εξαπατά όποιος δεν λέγει όσα σκέπτεται;
Υπάρχει μεγαλύτερο αδίκημα για τον πολιτικό άνδρα από το άλλα να λέει και άλλα να σκέπτεται; Ή μήπως νομίζετε ότι οι πολιτικοί που αγαπούν το λαό διακρίνονται από τα λόγια τους και όχι από τις πράξεις και τις πολιτικές τους;
Τα λόγια, όταν δεν συνοδεύονται από πράξεις είναι μάταια και κούφια.
Πολλές φορές, σε πολλές περιπτώσεις, Αθηναίος δεν συνειδητοποιήσατε ποιο ήταν το δίκαιο και παρασυρθήκατε από τις κραυγές, τη βιαιότητα και την αναισχυντία των ρητόρων.
Προσέξτε μην το πάθετε και τώρα.
Όποιος λοιπόν επιθυμεί, Αθηναίος κάτι καλό να κάνει για την πόλη μας, χρειάζεται να γιατρέψει τα αφτιά σας πρώτα• γιατί είναι διεφθαρμένα• έχετε συνηθίσει να ακούτε όλο ψέματα κι οτιδήποτε άλλο, παρά τα σωστά.
Όσοι αποβλέπουν σε εκλογή και σε κάποιο αξίωμα καταντάν δούλοι της εύνοιας που επιδιώκουν προκειμένου να εκλεγούν... παρέχοντάς σας ελπίδες και τίποτε περισσότερο.
Όπως φαίνεται πολύ σκοτάδι υπάρχει ανάμεσα σε σας και την αλήθεια.
Δεν ανέχεστε να σας λένε για όλα την αλήθεια. Και απορώ, πράγματι πώς με αφήσατε σήμερα να μιλήσω.
Θα προτιμούσα βέβαια να υπάρχει και το αρχαίο κείμενο, γιατί έτσι μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι η μετάφραση είναι καλή. Το λιγότερο η αντιγραφή από το κείμενο φαίνεται να είναι χάλια, αλλά αυτό έχουμε αυτό χρησιμοποιούμε.
Τελικά, όπως και να έχει μπορείτε να δείτε την διαχρονική σταθερότητα των απατεώνων-πολιτικών αλλά και την διαχρονική βλακεία των προβάτων-ψηφοφόρων.
Διαβάστε ενθυμούμενοι ότι ο πολιτισμός νοείται σαν πολιτισμός όχι όταν έχεις φθηνή κινέζικη τεχνολογία [παραγόμενη από σύγχρονους σκλάβους], αλλά όταν οι πολίτες αυτο-βελτιώνονται, απορρίπτουν την ιδιοτέλεια και την απληστία και εξυπηρετούν το δημόσιο/κοινό συμφέρον.
,.. τοιαύτα πεπολιτευμένων (ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑΙΩΝ)
Για να ευτυχήσετε, Αθηναίοι, δεν έχετε ανάγκη από ξένα παραδείγματα, αλλά από παραδείγματα της δικής μας ιστορίας.
Από εκείνους που δεν σας κολάκευαν και δεν σας αγαπούσαν όπως οι σημερινοί πολιτικοί, κατασκευάστηκαν τόσο ωραία και πλούσια μνημεία, που έμειναν αξεπέραστα. Όσο για την ιδιωτική τους ζωή, ήσαν τόσο μετρημένοι και εναρμονισμένοι με τα ήθη της πόλης, ώστε η οικία τους δεν διέφερε από την οικία του γείτονά τους. Διότι εκείνοι δεν πολιτεύονταν για να πλουτίσουν, αλλά για να αυξήσουν τον κοινό πλούτο. Αυτό θεωρούσαν καθήκον τους. Και έτσι, επειδή ήσαν ειλικρινείς προς τους άλλους Έλληνες, ευσεβείς προς τους θεούς και είχαν ως αρχή την ισότητα μεταξύ των πολιτών, απέκτησαν όπως ήταν φυσικό μεγάλη ευδαιμονία.
Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτος άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές, ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, και όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν, τόσο ο δικός τους αύξανε.
Άνθρωποι μιαροί και κόλακες και χαμερπείς• ακρωτηρίασαν ο καθένας την πατρίδα του και, πίνοντας στην ελευθερία, την προσέφεραν δώρο στον εχθρό. Μέτρο της ευδαιμονίας τους είναι η κοιλιά τους και οι πιο ποταπές απολαύσεις. Έτσι, κατέλυσαν την ελευθερία και την ανεξαρτησία, που για τους παλαιότερους Έλληνες ήταν προϋπόθεση και κανόνας αγαθών.
Μου κάνει πράγματι εντύπωση ότι όλα αυτά οι Έλληνες τα ανέχονται, και τα αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν το χαλάζι: ο καθένας εύχεται να μην πέσει πάνω του, ουδείς όμως επιχειρεί να εμποδίσει το κακό. Και ουδείς αμύνεται, όχι μόνο απέναντι σ’ όλες τις ύβρεις που δέχεται η Ελλάδα, αλλά ούτε απέναντι στα όσα ο καθένας χωριστά υφίσταται. Και αυτό είναι έσχατη κατάπτωση.
Η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό μας όχι γιατί δεν την εκτιμήσαμε σωστά, αλλά γιατί αρνηθήκαμε να κάνουμε το καθήκον μας.
Βλέπετε σε ποια κατάντια μας οδήγησε το γεγονός ότι ορισμένοι ρητορεύουν μόνο και μόνο για να σας ευχαριστήσουν.
Από την άλλη, ποιος εξαπατά την πόλη;
Δεν την εξαπατά όποιος δεν λέγει όσα σκέπτεται;
Υπάρχει μεγαλύτερο αδίκημα για τον πολιτικό άνδρα από το άλλα να λέει και άλλα να σκέπτεται; Ή μήπως νομίζετε ότι οι πολιτικοί που αγαπούν το λαό διακρίνονται από τα λόγια τους και όχι από τις πράξεις και τις πολιτικές τους;
Τα λόγια, όταν δεν συνοδεύονται από πράξεις είναι μάταια και κούφια.
Πολλές φορές, σε πολλές περιπτώσεις, Αθηναίος δεν συνειδητοποιήσατε ποιο ήταν το δίκαιο και παρασυρθήκατε από τις κραυγές, τη βιαιότητα και την αναισχυντία των ρητόρων.
Προσέξτε μην το πάθετε και τώρα.
Όποιος λοιπόν επιθυμεί, Αθηναίος κάτι καλό να κάνει για την πόλη μας, χρειάζεται να γιατρέψει τα αφτιά σας πρώτα• γιατί είναι διεφθαρμένα• έχετε συνηθίσει να ακούτε όλο ψέματα κι οτιδήποτε άλλο, παρά τα σωστά.
Όσοι αποβλέπουν σε εκλογή και σε κάποιο αξίωμα καταντάν δούλοι της εύνοιας που επιδιώκουν προκειμένου να εκλεγούν... παρέχοντάς σας ελπίδες και τίποτε περισσότερο.
Όπως φαίνεται πολύ σκοτάδι υπάρχει ανάμεσα σε σας και την αλήθεια.
Δεν ανέχεστε να σας λένε για όλα την αλήθεια. Και απορώ, πράγματι πώς με αφήσατε σήμερα να μιλήσω.
22 Ιουνίου 2018
Είπαν για την Ελλάδα
Οι ξένοι μίλησαν με διθυράμβους αγνοώντας την πραγματικότητά μας.
Μερικοί Έλληνες είπαν απόλυτα σωστά πράγματα, αλλά φυσικά κανένας δεν τους λαμβάνει υπόψιν του.
Μάζεψα όλα όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και έφτιαξα ένα κείμενο δεκατεσσάρων σελίδων. «Δεν συμφέρει» να κάνω ανάρτηση-σεντόνι και έτσι πρέπει να το κατεβάσατε από εδώ «Είπαν για την Ελλάδα».
Μπείτε επίσης να διαβάσετε στην ανάρτηση «Ο χαρακτήρας των Ελλήνων (κατά την Britannica του 1910)» την πραγματικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ περιγραφή της νεοελληνικής ψυχολογίας από τους Άγγλους. Καλή σας διασκέδαση…
Μάζεψα όλα όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και έφτιαξα ένα κείμενο δεκατεσσάρων σελίδων. «Δεν συμφέρει» να κάνω ανάρτηση-σεντόνι και έτσι πρέπει να το κατεβάσατε από εδώ «Είπαν για την Ελλάδα».
Μπείτε επίσης να διαβάσετε στην ανάρτηση «Ο χαρακτήρας των Ελλήνων (κατά την Britannica του 1910)» την πραγματικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ περιγραφή της νεοελληνικής ψυχολογίας από τους Άγγλους. Καλή σας διασκέδαση…
17 Ιουνίου 2018
Είδατε το ΚΚΕ;
Οι τρομεροί τύποι του ΚΚΕ εκτός από ξύλινη γλώσσα -που θυμίζει ΕΣΣΔ του 1917- έχουν και χωριάτικη κουτοπονηριά.
Στην ψηφοφορία για μομφή κατά της κυβέρνησης απείχαν! Είναι αυτό που λένε «με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια». Και δεν αποκαλύφθηκαν τα πραγματικά τους σχέδια και έγινε αυτό που πάντα ονειρεύονταν.
Έτσι στήριξαν τον Τσίπρα δια της απουσίας τους. Όχι ότι αν ψήφιζαν υπέρ της πρότασης μομφής [δείχνοντας απεχθή καπιταλιστική εθνολατρεία] θα είχε καμία σημασία εφόσον οι 15 έδρες τους δεν θα έφερναν κάποιο αποτέλεσμα.
Είναι όμως διαφορετικό να βλέπεις «153 ΟΧΙ και 142 ΝΑΙ» και διαφορετικό να βλέπεις «153 ΟΧΙ και 127 ΝΑΙ». Στην δεύτερη περίπτωση «οι δυνάμεις της αντίδρασης» που ψηφίζουν κατά ενός «δημοκρατικού κόμματος» φαίνονται εμφανώς λιγότερες.
Από την άλλη μεριά δεν θα μπορούσαν να ψηφίσουν ΟΧΙ. Είναι γνωστό ότι -στο καταστατικό ίδρυσής του- το ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. [δείτε την ανάρτηση Η Μακεδονία και το ΚΚΕ]
Και αν ψήφιζαν υπέρ του Τσίπρα τότε πώς θα μίλαγαν [στις επερχόμενες εκλογές] για πατριωτισμό, έθνος και άλλα τέτοια κουραφέξαλα ώστε οι χαχόλοι/πρόβατα/καταναλωτές του Ελλαντιστάν να το ξαναβάλουν στην Βουλή;
Όχι ότι οι Ελλαντιστανοί έχουν κάποια ιδιαίτερη μνήμη. Εξάλλου είναι γνωστό ότι δύσκολα θυμούνται κάτι πέρα από τα γκολ της Κυριακής και τα σήριαλ της Trash-TV [ελληνιστί σκουπιδο-τηλεόρασης].
Σταματάω όμως εδώ, ειδικά μετά τον τελευταίο χαρακτηρισμό [σκουπιδο-τηλεόραση], γιατί με βλέπω παρέα με τον Μπαρμπαρούση και τον Σώρρα στον εισαγγελέα. Και αυτοί έχουν μπικικίνια και πολιτική στήριξη. Εγώ όμως…
Στην ψηφοφορία για μομφή κατά της κυβέρνησης απείχαν! Είναι αυτό που λένε «με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια». Και δεν αποκαλύφθηκαν τα πραγματικά τους σχέδια και έγινε αυτό που πάντα ονειρεύονταν.
Έτσι στήριξαν τον Τσίπρα δια της απουσίας τους. Όχι ότι αν ψήφιζαν υπέρ της πρότασης μομφής [δείχνοντας απεχθή καπιταλιστική εθνολατρεία] θα είχε καμία σημασία εφόσον οι 15 έδρες τους δεν θα έφερναν κάποιο αποτέλεσμα.
Είναι όμως διαφορετικό να βλέπεις «153 ΟΧΙ και 142 ΝΑΙ» και διαφορετικό να βλέπεις «153 ΟΧΙ και 127 ΝΑΙ». Στην δεύτερη περίπτωση «οι δυνάμεις της αντίδρασης» που ψηφίζουν κατά ενός «δημοκρατικού κόμματος» φαίνονται εμφανώς λιγότερες.
Από την άλλη μεριά δεν θα μπορούσαν να ψηφίσουν ΟΧΙ. Είναι γνωστό ότι -στο καταστατικό ίδρυσής του- το ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. [δείτε την ανάρτηση Η Μακεδονία και το ΚΚΕ]
Και αν ψήφιζαν υπέρ του Τσίπρα τότε πώς θα μίλαγαν [στις επερχόμενες εκλογές] για πατριωτισμό, έθνος και άλλα τέτοια κουραφέξαλα ώστε οι χαχόλοι/πρόβατα/καταναλωτές του Ελλαντιστάν να το ξαναβάλουν στην Βουλή;
Όχι ότι οι Ελλαντιστανοί έχουν κάποια ιδιαίτερη μνήμη. Εξάλλου είναι γνωστό ότι δύσκολα θυμούνται κάτι πέρα από τα γκολ της Κυριακής και τα σήριαλ της Trash-TV [ελληνιστί σκουπιδο-τηλεόρασης].
Σταματάω όμως εδώ, ειδικά μετά τον τελευταίο χαρακτηρισμό [σκουπιδο-τηλεόραση], γιατί με βλέπω παρέα με τον Μπαρμπαρούση και τον Σώρρα στον εισαγγελέα. Και αυτοί έχουν μπικικίνια και πολιτική στήριξη. Εγώ όμως…
Ψηφίστε για την Μακεδονία και διαβάστε μία πρόβλεψη
Μόλις μου έστειλαν μία διεύθυνση όπου υπέγραψα σε μία «συγκέντρωση υπογραφών» για την Μακεδονία, επ’ ευκαιρία του ξεπουλήματος της υπόθεσης.
Μπορείτε να μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο [Δημοψήφισμα] για να υπογράψετε και εσείς σε αυτήν την χαμένη από χέρι [εδώ και εβδομήντα τόσα χρόνια] υπόθεση.
Και τώρα θα ήθελα να συνεισφέρω στο θέμα χρησιμοποιώντας τις μαντικές μου ικανότητες:
Ας υποθέσουμε ότι μαζεύονται 100 ή 500 ή 1000 χιλιάδες ή και παραπάνω υπογραφές και παραδίδονται στον Τσίπρα, στην ΕΕ, στο ΔΝΤ, στους αμερικάνους και όπου αλλού.
Τι θα συμβεί;
Κατά την γνώμη μου θα αρχίσουν όλοι να ανησυχούν για την άνοδο του εθνικισμού και του ναζισμού και της βολικότατης για το σύστημα Χρυσής Αυγής και κατ’ επέκτασιν για την άνοδο της ομοφοβίας και του ρατσισμού. Και ο Τσίπρας θα χρησιμοποιήσει τις υπογραφές για να δικαιολογήσει την πράξη του, η οποία εκτός των άλλων είναι εναντίον του απεχθούς εθνικισμού και υπέρ της συναδέλφωσης των λαών.
Μπορείτε να μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο [Δημοψήφισμα] για να υπογράψετε και εσείς σε αυτήν την χαμένη από χέρι [εδώ και εβδομήντα τόσα χρόνια] υπόθεση.
Και τώρα θα ήθελα να συνεισφέρω στο θέμα χρησιμοποιώντας τις μαντικές μου ικανότητες:
Ας υποθέσουμε ότι μαζεύονται 100 ή 500 ή 1000 χιλιάδες ή και παραπάνω υπογραφές και παραδίδονται στον Τσίπρα, στην ΕΕ, στο ΔΝΤ, στους αμερικάνους και όπου αλλού.
Τι θα συμβεί;
Κατά την γνώμη μου θα αρχίσουν όλοι να ανησυχούν για την άνοδο του εθνικισμού και του ναζισμού και της βολικότατης για το σύστημα Χρυσής Αυγής και κατ’ επέκτασιν για την άνοδο της ομοφοβίας και του ρατσισμού. Και ο Τσίπρας θα χρησιμοποιήσει τις υπογραφές για να δικαιολογήσει την πράξη του, η οποία εκτός των άλλων είναι εναντίον του απεχθούς εθνικισμού και υπέρ της συναδέλφωσης των λαών.
Δημοκρατικές δημοκρατικότητες
Δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ κουφό;
Στα Σκόπια, τα οποία ωφελούνται ΠΛΗΡΩΣ από την νέα συμφωνία [σώζονται από την διάλυση, μπαίνουν στην ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ, κατοχυρώνουν ονομα, γλώσσα, εθνικότητα κλπ], όχι μόνο αντέδρασε άγρια ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ενώ επιπλέον έχει προκηρυχτεί δημοψήφισμα για το θέμα. Ο μόνος λόγος είναι το ότι πρέπει να σταματήσουν να λένε ότι τους ανήκει η ελληνική Μακεδονία.
Αντίθετα στο Ελλαδιστάν [δίνουμε ακόμα και ΑΟΖ στους Σκοπιανούς] δεν άνοιξε ρουθούνι και ΦΥΣΙΚΑ για δημοψήφισμα ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ. Μόνο κάτι φασιστόμουτρα αντιδρούν με διαμαρτυρίες, πορείες και υπογραφές, αλλά δεν θα τους περάσει.
Στα Σκόπια, τα οποία ωφελούνται ΠΛΗΡΩΣ από την νέα συμφωνία [σώζονται από την διάλυση, μπαίνουν στην ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ, κατοχυρώνουν ονομα, γλώσσα, εθνικότητα κλπ], όχι μόνο αντέδρασε άγρια ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ενώ επιπλέον έχει προκηρυχτεί δημοψήφισμα για το θέμα. Ο μόνος λόγος είναι το ότι πρέπει να σταματήσουν να λένε ότι τους ανήκει η ελληνική Μακεδονία.
Αντίθετα στο Ελλαδιστάν [δίνουμε ακόμα και ΑΟΖ στους Σκοπιανούς] δεν άνοιξε ρουθούνι και ΦΥΣΙΚΑ για δημοψήφισμα ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ. Μόνο κάτι φασιστόμουτρα αντιδρούν με διαμαρτυρίες, πορείες και υπογραφές, αλλά δεν θα τους περάσει.
15 Ιουνίου 2018
Εμπρός όλοι μαζί να εξαφανιστούμε
Αναδημοσίευση παλιάς [και δυστυχώς ακόμα επίκαιρης] ανάρτησης:
Ἂν προσπαθήσουμε λίγο ἀκόμα θὰ τὸ καταφέρουμε. Τί στὰ κομμάτια…
Καταφέραμε νὰ διαλύσουμε τὴν αὐτοκρατορία τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου μέσα σὲ ἐλάχιστο χρόνο.
Καταφέραμε νὰ μᾶς κατακτήσουν οἱ Ρωμαῖοι ἐπειδὴ φαγωνόμασταν μεταξύ μας.
Καταφέραμε νὰ διαλύσουμε τὴν ἐπανάσταση τοῦ 21 καὶ αὐτὴν τὴν στιγμὴ ὑπάρχουμε ἐξαιτίας ἑνὸς λάθους κάποιου Ἄγγλου καπετάνιου (δυστυχῶς).
Καταστρέψαμε τὴν Μεγάλη Ἑλλάδα τοῦ Βενιζέλου μὲ τὶς σαχλαμάρες περὶ «μικρᾶς πλὴν τιμίου Ἑλλάδος».
Καταφέραμε νὰ μείνουμε μὲ τοὺς χαμένους στὸν Β παγκόσμιο πόλεμο ἐξαιτίας τῆς φαγωμάρας μας στὰ πολιτικά. Πάλι καλὰ ποὺ λόγω ἐμφυλίου δὲν μᾶς πῆραν περιοχὲς ποὺ τώρα τὶς διεκδικοῦν οἱ Ἀλβανοί, Σκοπιανοί, Βούλγαροι καὶ Τοῦρκοι.
Καταφέραμε νὰ μείνουμε οὐραγοί της Εὐρώπης μὲ τὶς μίζες καὶ τὰ σκάνδαλα.
Καταφέραμε νὰ καταστρέψουμε τὴν γλώσσα μας τὴν στιγμὴ ποὺ καὶ οἱ Τοῦρκοι ἀκόμη τὴν μαθαίνουν στὰ πανεπιστήμιά τους. Φιλότιμες προσπάθειες κάνει καὶ ἡ Διαμαντοπούλου τοῦ Πασόκ, ποὺ πρότεινε νὰ βάλουμε τὰ ἀγγλικὰ σὰν δεύτερη ἐπίσημη γλώσσα λὲς καὶ οἱ νεοέλληνες μαθαίνουν ἑλληνικά.
Καταφέραμε νὰ εἴμαστε ἀμυνόμενοι ἀπέναντι στὸ σκοπιανὸ κράτος-μαριονέτα μὲ τὰ χίλια δυὸ ἐσωτερικὰ προβλήματα.
Καταφέρνουμε νὰ ἐρημώσουμε τὴν πανέμορφη (καὶ μὲ μεγάλο ποσοστὸ δασοκάλυψης) χώρα μας μὲ τὶς βλακεῖες μας (ἄλλη λέξη πάει ἐδῶ) καὶ τὴν ἀσυνειδησία μας.
Καταφέραμε νὰ θεωροῦν οἱ περισσότεροι Ἕλληνες τοὺς προγόνους τους σὰν τύπους ποὺ τὸ μόνο ποὺ ἔκαναν ἦταν νὰ πηδᾶνε ὁ ἕνας τὰ παιδιὰ τοῦ ἄλλου.
Μὲ τόσες ἱκανότητες εἶναι ντροπή μας ποὺ ἡ Ἑλλάδα ζεῖ ἀκόμα. Ἂν καὶ σὲ λίγο μᾶλλον θὰ τὴν πουλήσουν οἱ «προοδευτικοί» γιὰ ἕνα κομμάτι ψωμὶ στὶς «προοδευτικές» πολυεθνικὲς ποὺ καραδοκοῦν. Ὅποτε καὶ θὰ μποροῦμε νὰ χαλαρώσουμε ἀφοῦ θὰ γίνουμε καὶ ἐπίσημα μία «πολύ-πολιτισμικὴ μπανανία» μὲ σερβιτόρους, ἄνεργους καὶ «φάνς» ἀσχολούμενους μὲ «γκάτζετς» καὶ «στάρς».
Ὁ μόνος λόγος ποὺ δὲν ἀκούγεται πλέον τὸ τρίξιμο ἀπὸ τὰ κόκαλα τῶν προγόνων εἶναι γιατί μᾶλλον ἔχουν διαλυθεῖ ἀπὸ τὸ τόσο τρίξιμο τόσους αἰῶνες.
Ἂν προσπαθήσουμε λίγο ἀκόμα θὰ τὸ καταφέρουμε. Τί στὰ κομμάτια…
Καταφέραμε νὰ διαλύσουμε τὴν αὐτοκρατορία τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου μέσα σὲ ἐλάχιστο χρόνο.
Καταφέραμε νὰ μᾶς κατακτήσουν οἱ Ρωμαῖοι ἐπειδὴ φαγωνόμασταν μεταξύ μας.
Καταφέραμε νὰ διαλύσουμε τὴν ἐπανάσταση τοῦ 21 καὶ αὐτὴν τὴν στιγμὴ ὑπάρχουμε ἐξαιτίας ἑνὸς λάθους κάποιου Ἄγγλου καπετάνιου (δυστυχῶς).
Καταστρέψαμε τὴν Μεγάλη Ἑλλάδα τοῦ Βενιζέλου μὲ τὶς σαχλαμάρες περὶ «μικρᾶς πλὴν τιμίου Ἑλλάδος».
Καταφέραμε νὰ μείνουμε μὲ τοὺς χαμένους στὸν Β παγκόσμιο πόλεμο ἐξαιτίας τῆς φαγωμάρας μας στὰ πολιτικά. Πάλι καλὰ ποὺ λόγω ἐμφυλίου δὲν μᾶς πῆραν περιοχὲς ποὺ τώρα τὶς διεκδικοῦν οἱ Ἀλβανοί, Σκοπιανοί, Βούλγαροι καὶ Τοῦρκοι.
Καταφέραμε νὰ μείνουμε οὐραγοί της Εὐρώπης μὲ τὶς μίζες καὶ τὰ σκάνδαλα.
Καταφέραμε νὰ καταστρέψουμε τὴν γλώσσα μας τὴν στιγμὴ ποὺ καὶ οἱ Τοῦρκοι ἀκόμη τὴν μαθαίνουν στὰ πανεπιστήμιά τους. Φιλότιμες προσπάθειες κάνει καὶ ἡ Διαμαντοπούλου τοῦ Πασόκ, ποὺ πρότεινε νὰ βάλουμε τὰ ἀγγλικὰ σὰν δεύτερη ἐπίσημη γλώσσα λὲς καὶ οἱ νεοέλληνες μαθαίνουν ἑλληνικά.
Καταφέραμε νὰ εἴμαστε ἀμυνόμενοι ἀπέναντι στὸ σκοπιανὸ κράτος-μαριονέτα μὲ τὰ χίλια δυὸ ἐσωτερικὰ προβλήματα.
Καταφέρνουμε νὰ ἐρημώσουμε τὴν πανέμορφη (καὶ μὲ μεγάλο ποσοστὸ δασοκάλυψης) χώρα μας μὲ τὶς βλακεῖες μας (ἄλλη λέξη πάει ἐδῶ) καὶ τὴν ἀσυνειδησία μας.
Καταφέραμε νὰ θεωροῦν οἱ περισσότεροι Ἕλληνες τοὺς προγόνους τους σὰν τύπους ποὺ τὸ μόνο ποὺ ἔκαναν ἦταν νὰ πηδᾶνε ὁ ἕνας τὰ παιδιὰ τοῦ ἄλλου.
Μὲ τόσες ἱκανότητες εἶναι ντροπή μας ποὺ ἡ Ἑλλάδα ζεῖ ἀκόμα. Ἂν καὶ σὲ λίγο μᾶλλον θὰ τὴν πουλήσουν οἱ «προοδευτικοί» γιὰ ἕνα κομμάτι ψωμὶ στὶς «προοδευτικές» πολυεθνικὲς ποὺ καραδοκοῦν. Ὅποτε καὶ θὰ μποροῦμε νὰ χαλαρώσουμε ἀφοῦ θὰ γίνουμε καὶ ἐπίσημα μία «πολύ-πολιτισμικὴ μπανανία» μὲ σερβιτόρους, ἄνεργους καὶ «φάνς» ἀσχολούμενους μὲ «γκάτζετς» καὶ «στάρς».
Ὁ μόνος λόγος ποὺ δὲν ἀκούγεται πλέον τὸ τρίξιμο ἀπὸ τὰ κόκαλα τῶν προγόνων εἶναι γιατί μᾶλλον ἔχουν διαλυθεῖ ἀπὸ τὸ τόσο τρίξιμο τόσους αἰῶνες.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)