Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

17 Ιουνίου 2018

Ψηφίστε για την Μακεδονία και διαβάστε μία πρόβλεψη

Μόλις μου έστειλαν μία διεύθυνση όπου υπέγραψα σε μία «συγκέντρωση υπογραφών» για την Μακεδονία, επ’ ευκαιρία του ξεπουλήματος της υπόθεσης.
Μπορείτε να μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο [Δημοψήφισμα] για να υπογράψετε και εσείς σε αυτήν την χαμένη από χέρι [εδώ και εβδομήντα τόσα χρόνια] υπόθεση.
Και τώρα θα ήθελα να συνεισφέρω στο θέμα χρησιμοποιώντας τις μαντικές μου ικανότητες:
Ας υποθέσουμε ότι μαζεύονται 100 ή 500 ή 1000 χιλιάδες ή και παραπάνω υπογραφές και παραδίδονται στον Τσίπρα, στην ΕΕ, στο ΔΝΤ, στους αμερικάνους και όπου αλλού.
Τι θα συμβεί;
Κατά την γνώμη μου θα αρχίσουν όλοι να ανησυχούν για την άνοδο του εθνικισμού και του ναζισμού και της βολικότατης για το σύστημα Χρυσής Αυγής και κατ’ επέκτασιν για την άνοδο της ομοφοβίας και του ρατσισμού. Και ο Τσίπρας θα χρησιμοποιήσει τις υπογραφές για να δικαιολογήσει την πράξη του, η οποία εκτός των άλλων είναι εναντίον του απεχθούς εθνικισμού και υπέρ της συναδέλφωσης των λαών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου