Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

24 Μαρτίου 2017

Όλα στο εξωτερικό

Το «Παναγία Τήνου», ανήκε έως πρόσφατα στον εφοπλιστή Ε. Βεντούρη και είχε ναυπηγηθεί το 1972 στην Αγγλία. Σιγά μην το έφτιαχνε στην Ελλάδα για να στηρίξει λίγο την ελληνική οικονομία.
Το πλοίο που είχε κατασχεθεί από το ΝΑΤ για οφειλές, έμεινε δεμένο στο λιμάνι. Για «αδιευκρίνιστους λόγους» πήρε νερά και έγειρε και τη διαχείρισή του την ανέλαβε ο ΟΛΠ. Έτσι ούτε το ΝΑΤ πήρε τίποτε, και έμειναν και ναυτικοί άνεργοι.
Και για όποιο κορόιδο πιστεύει στους «αδιευκρίνιστους λόγους» να σας πω ότι είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δύο:
-Το τρύπημα ή σπάσιμο (λόγω σκουριάς) κάποιου σωλήνα στο ασυντήρητο μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα να μπει θάλασσα στο κύτος.
-Η δολιοφθορά, δηλαδή σπάσιμο κάποιας σωλήνας, επιστομίου ή άλλου εξαρτήματος από κάποιον που μπήκε στο σκάφος με αποτέλεσμα και πάλι να μπει θάλασσα στο κύτος.
Και τι έκανε ο ΟΛΠ; Το μόνο φυσικό που περιμένεις από έναν μεγάλο ελληνικό οργανισμό: Έδωσε το σκάφος για διάλυση στους Τούρκους αφήνοντας τα ελληνικά ναυπηγεία να αργοσβήνουν.
Έτσι ή αλλιώς ο μόνος κερδισμένος θα είναι η τουρκική εταιρεία που θα διαλύσει το σκάφος. Είναι λογικό ότι έδωσε τις μεγαλύτερες μίζες.
Αφήστε που θα πρέπει να στηρίξουμε λίγο τον φίλο, αδελφό και δημοκράτη Ερντογάν στις δύσκολες οικονομικές ημέρες που περνάει…

Θρησκευτικά σύμβολα

Στην Ευρώπη έχουν αρχίσει να αντιδρούν στις μουσουλμανικές μαντήλες. Κάποιος απέλυσε δύο μουσουλμάνες, επειδή αρνήθηκαν να βγάλουν την μαντίλα. και το ευρωπαϊκό δικαστήριο έκρινε ότι δεν κάνει διακρίσεις η επιχείρηση που απαγορεύει στους εργαζόμενους να φορούν εμφανή πολιτικά, φιλοσοφικά και θρησκευτικά σύμβολα.
Δεν είναι μόνο η πραγματικά αντιαισθητική εμφάνιση της μαντήλας που συναγωνίζεται τις χαζές «μοντέρνες» δυτικές κομμώσεις. Είναι και το γεγονός, ότι ένας μικρόσωμος άνδρας μπορεί άνετα να ντυθεί με γυναικεία ρούχα. Έπειτα, μετατρέποντας την μαντήλα του σε φερετζέ μπορεί να πάει οπουδήποτε, να μπει οπουδήποτε και να περάσει με άνεση οποιονδήποτε τυπικό έλεγχο.
Πολλοί θα πουν ότι πρόκειται για σωστή απόφαση. Απλά όμως είδαν το τυρί και όχι την φάκα.
Η φάκα είναι καλυμμένη.
Μαζί με την απαγόρευση της μαντήλας οι «δημοκράτες» ζητάνε και την απαγόρευση του «εμφανούς» σταυρού. Έτσι σε λίγο μία γυναίκα με ντεκολτέ δεν θα μπορεί να φοράει σταυρό, αφού θα αποτελεί «εμφανές θρησκευτικό σύμβολο».
Το εθνόσημο με τον σταυρό και την λέξη «Ελλάς» άρχισε από το 2015 να ξηλώνεται σταδιακά για να απλοποιηθούν λέει οι στολές. Φυσικά σε ένα δύο χρόνια θα ξηλωθεί τελείως με κάποια νομικίστικη δικαιολογία.
Ήδη αρχίζει να καταργείται από σχολεία και δικαστήρια γιατί «προσβάλει τις πεποιθήσεις» κάποιων. Για παράδειγμα το 2002, μία ιταλίδα πολίτις φινλανδικής καταγωγής, η Σόιλε Λάουτσι ζήτησε να κατέβει ο σταυρός από το σχολείο. Δημοκρατικότατο! Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το ότι η πλειοψηφία δεν «προσβάλλεται» από την θέα του σταυρού και ότι ΑΝΤΙΘΕΤΑ υπάρχουν πολλοί που θα προσβληθούν εάν κατέβει.
Και μετά τους σταυρούς και τις μαντήλες, θα καταργηθούν οι σημαίες, τα καμπαναριά, οι μιναρέδες, τα σαρίκια των Σιχ, το ντύσιμο ιερέων και καλόγερων και γενικά ότι άλλο θυμίζει έστω και από μακριά ότι οι άνθρωποι εκ φύσεως έχουν ανάγκη να στηρίζονται σε κάτι «ανώτερο από αυτούς». Η Νέα Τάξη θέλει να επιβάλλει ως μόνο ανώτερο από τους ανθρώπους την ανθρώπινη διαστροφή κάθε είδους.
Και πιστεύω ότι δεν θα περάσει πολύς καιρός που θα αρχίσουν οι πρώτες επιθέσεις (φραστικές στην αρχή και νομικές μετά) σε κείμενα και αναρτήσεις που καταδικάζουν αυτήν την νεοταξική επίθεση κατά των λαών.
Εγώ που βρίζω κάπως την γλυτώνω επειδή είμαι «ο τελευταίος τροχός της αμάξης». Τα μερικά κλικ την ημέρα που γίνονται στην σελίδα με κάνουν να είμαι άσημος και επομένως αόρατος για τους δημοκράτες αυτού του κόσμου. Δεν βλέπετε πόσο αποστειρωμένα είναι κείμενα των εφημερίδων και οι τηλε-εκπομπές; Ή δεν σκεφτήκατε ποτέ τον λόγο;

23 Μαρτίου 2017

Διατροφική αυτοκτονία

Διαβάζω: Τετραπλασιάστηκαν οι διαβητικοί τα τελευταία 30 χρόνια στην Ελλάδα.
Πώς να μην πολλαπλασιαστούν;
Όλοι δικαιολογείστε ότι δεν έχετε χρόνο επειδή πρέπει να δουλεύετε,. Φυσικά παραβλέπετε το γεγονός ότι ο κόπος σας σπαταλιέται κυρίως για να έχετε αυτοκίνητα, ηλεκτρικές συσκευές, κινητά και γκάτζετ τελευταίας γενιάς.
Όλοι ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΣΤΕ τρώτε ΚΥΡΙΩΣ προμαγειρευμένα-κατεψυγμένα τρόφιμα και κονσέρβες. Είναι πιο βολικό να αγοράσετε μία προκάτ πίτσα κατασκευασμένη με χρώματα, συντηρητικά, ενισχυτικά γεύσης και κάτι λίγο από πράγματα που θυμίζουν τροφή, αντί να φτιάξετε ένα φαγητό της προκοπής.
Όλοι καταναλώνετε απίστευτες ποσότητες από έτοιμα γλυκά, ψωμιά, σνακς, ξένα ποτά αγνώστου ταυτότητος και προέλευσης, και ποτά-κόλες ή αναψυκτικά κάθε είδους πατημένα στα γλυκαντικά ή στην ζάχαρη.
Όλοι ακολουθείτε ΤΥΦΛΑ την μόδα η οποία απαιτεί να τρώτε στις αλυσίδες έτοιμου φαγητού.
Και το χειρότερο, επειδή δήθεν αγαπάτε τα παιδιά σας και θέλετε να περνάνε καλά και να διασκεδάζουν, τα μεγαλώνετε με σαβουροτροφές και τα έχετε αποξενώσει τελείως από τις γνήσιες γεύσεις των παλιών καλών υγιεινών φαγητών. Πόσα παιδιά άραγε τρώνε φασολάκια, μπάμιες, κολοκύθια, φακές, ρεβίθια κλπ αν βέβαια τα έχουν δει ποτέ τους επάνω στο τραπέζι;
Πόσα παιδιά μεγαλώνουν με ζαχαρούχα ποτά, πλαστικά κριτσίνια, άσπρη ζάχαρη, άσπρο αλεύρι και προκάτ τηγανιτές πατάτες από τα σαβουράδικα;
Πόσοι από εσάς θα ακολουθήσουν τώρα την νέα μόδα της «υγιεινής| διατροφής με κατεργασμένα και «υγιεινά τρόφιμα» χωρίς γλουτένη, συνήθεια που αυξάνει την προδιάθεση για διαβήτη;
Τελικά, πόσοι από εσάς θα αντιληφθούν ότι σκάβουν τον λάκκο τους με τα δόντια τους;

18 Μαρτίου 2017

Η ξένη ελληνική παιδεία

1) Γνωρίζετε το NAEYC των ΗΠΑ; Φυσικά όχι. Και εγώ τυχαία έπεσα επάνω του. Πρόκειται για το ακρωνύμιο του «National Association for the Education of Young Children» ή Εθνική ένωση για την εκπαίδευση των νέων παιδιών. Σε ένα από τα προγράμματα μάθησης, τα οκτάχρονα έμαθαν για τους αρχαίους Έλληνες θεούς, τους ναούς αλλά και τους μεζέδες δοκιμάζοντας τζατζίκι, ντολμαδάκια, σπανακόπιτα, ελιές μέλι και σπαράγγια!                      
  Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε το PDF της συγκεκριμένης εργασίας.

 2) Τον Ντίσνεϊ τον ξέρετε; Το βαλς «Μπλε Δούναβης» το ξέρετε;. Ο Ντίσνεϊ έφτιαξε τον προηγούμενο αιώνα μία ιστορία με κινούμενα σχέδια, επενδυμένη με την μουσική του διάσημου βαλς. Στην λίμνη στην οποία εκτυλίσσεται η ιστορία, για μία μόνο στιγμή εμφανίζονται (στο 28ο και 29ο) δευτερόλεπτο δύο σπασμένες αρχαίες ελληνικές κολώνες μισοβυθισμένες στο νερό.

Κανένας καλλιτέχνης, που σέβεται τον εαυτό του και την τέχνη του, δεν θα μπορούσε (ή δεν θα τολμούσε) να βάλει δίπλα στην Φύση και μαζί με τον Μπλε Δούναβη κινητά, τηλεοράσεις, ουρανοξύστες και χύτρες ταχύτητος. Ούτε γοτθικούς ναούς, γκρέμλινς και πολυτελή αναγεννησιακά έπιπλα. Το μόνο που θα μπορούσε να βάλει ήταν μια αρχαία ελληνική κολώνα. Από καλλιτεχνικής άποψης, δένει τέλεια με το γαλήνιο περιβάλλον της λίμνης.
ΑΑΑΧΧΧ…
Την στιγμή που εμείς κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ακόμα και να ξεχάσουμε να μιλάμε ελληνικά…
Την στιγμή που οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν ακόμα και τα βασικότερα γεγονότα της ιστορίας τους και του πολιτισμού τους...
Την στιγμή που το θένκς, το σόρι και το οκέι κυριαρχούν…
Την στιγμή που τα ελληνόπουλα εδώ και δεκαετίες μεγαλώνουν με σαβουροτροφές…
Την στιγμή που ακόμα και οι Τούρκοι μαθαίνουν αρχαία ελληνικά…
Το να ανακαλύπτω τέτοια πράγματα μόνο θλίψη μου προκαλεί… Δείτε τον Μπλε Δούναβη, και στο 29ο δευτερόλεπτο σταματήστε το βίντεο για να δείτε την αρχαία ελληνική κολώνα.


16 Μαρτίου 2017

Πωλείται (όπως είναι επιπλωμένο)

Πρόλογος: Είχα γράψει το κείμενο πριν μερικές ημέρες, αλλά τα γεγονότα τρέχουν και δεν μπορείς να τα προλάβεις. Εχθές διάβασα ότι για να μας δώσουν πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα τα οποία ΕΚΛΕΨΕ ο Έλγιν, θα είμαστε αναγκασμένοι να «δανείζουμε» αρχαιολογικούς θησαυρούς στους άγγλους. Και επειδή αυτό διαψεύστηκε θα πρέπει μάλλον να θεωρείται συμφωνημένο γεγονός.
Παρά την τεράστια λεηλασία που έχουμε υποστεί και η οποία συνεχίζεται ακόμα, θα δίνουμε στους άγγλους τα εκθέματα των μουσείων μας. Έτσι, με την γνωστή κοπαδοποίηση του τουρισμού που έχουν επιτύχει οι δυτικοί, στο μουσείο θα συρρέουν χιλιάδες επισκέπτες, τα ταμεία του μουσείου θα γεμίζουν, η αγγλική οικονομία θα τονώνεται, και φυσικά οι μόνοι που θα χάσουν θα είμαστε εμείς, καθώς οι τουρίστες δεν θα έχουν πια και κανέναν ιδιαίτερο λόγο να έρχονται στο Ελλαδιστάν.
Και τώρα το κείμενο:
Διάβασα ότι το εμφιαλωμένο Ζαρός, με νερό του Ψηλορείτη, βραβεύτηκε ως το καλύτερο νερό στον κόσμο.
Παλιότερα είχα διαβάσει:
- για κρητικό λάδι υπερ-πρώτης ποιότητας που εξάγεται χύμα σε εξευτελιστικές τιμές και αυτό ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!!!! Εμφιαλώνεται και πουλιέται από την Ιταλία αν δεν κάνω λάθος.
-για ελληνικά πανεπιστήμια που κατασκευάζουν ηλεκτρονικά και γράφουν προγράμματα για την ΝΑΣΑ και το CERN.
-Ιδιωτικές ελληνικές εταιρείες που κατασκευάζουν τα πάντα, από προγράμματα για υπολογιστές και κινητά μέχρι αυτοκίνητα.
-Κάθε είδους Έλληνες επιστήμονες που διαπρέπουν με ανακαλύψεις στα ξένα ερευνητικά κέντρα.
-για την συνεχή διαρροή εγκεφάλων προς το εξωτερικό.
Και εμείς εδώ συνεχίζουμε να «επιμένουμε ελληνικά».
Στο Τερατούργημα-«δωρεά» του Φαλήρου (το οποίο Κύριος είδε πόσα θα μας κοστίσει, όταν το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος αποφασίσει να πάρει πίσω τα λεφτά του, επειδή δεν θα κερδίζει πλέον από αυτό) η κυβέρνηση βάζει διευθυντή συριζαίο, και μάλιστα άσχετο με την διοίκηση αφού είναι ηθοποιός.
Φυσικά η ΝΔ θα έβαζε νεοδημοκράτη άσχετο, ενώ το κάποτε ΠΑΣΟΚ και οι λοιποί δημοκράτες δικούς τους άσχετους.
Το σιγουρότατο αποτέλεσμα θα είναι η οικονομική καταστροφή της δήθεν δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου.
Θα φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ κάποτε και θα έρθει ο επόμενος για να εφαρμόσει τον κατακλυσμό των νομοσχεδίων που θα έχουν ψηφιστεί από την «πρώτη φορά αριστερά».
Και θα πουλήσουμε και τον Ζαρό, και τα λάδια μας, και τα μουσεία, και την Λυρική, και την Ακρόπολη και ότι άλλο μπορεί να φέρει χρήμα στους ξένους ληστές (επενδυτές στα νεοελληνικά).
Και γιατί όχι; Λέω να πουλήσουμε και το όνομα της Ελλάδας. Έτσι κι αλλιώς ιδιοκτήτες του Ελλαδιστάν είναι ήδη άλλοι. Να προλάβουμε πριν το πουλήσουν αυτοί…
Αλλά όλα αυτά είναι μηδαμινά προβλήματα. Έμαθα πανευτυχής ότι ο πρόεδρός μας, αυτός ο εκλεκτός δημοκράτης, ο οποίος ανέβηκε με τις κομπίνες και τις υπόγειες συνεννοήσεις άλλων εκλεκτών δημοκρατών (μεταξύ άλλων του Κουβέλη που αρνήθηκε ΕΠΙΤΗΔΕΣ να γίνει πρόεδρος με τελικό αποτέλεσμα να μπούμε στα μνημόνια), κάλεσε τους λαθρό να μείνουν στην Ελλάδα όσο τους χρειάζεται.
Έ όσο νάναι μία ανάσα δημοκρατίας την χρειαζόμαστε.

15 Μαρτίου 2017

Ψωμί και μόλυνση περιβάλλοντος

Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η είδηση ότι ένα μισόκιλο ψωμί έχει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση, αφού μολύνει την ατμόσφαιρα με μισό κιλό διοξείδιο του άνθρακα. Αν προσθέσετε φυτοφάρμακα, λιπάσματα, μεταφορές, συσκευασίες και όλα τα άλλα φραμπαλατζίδικα των πολιτισμού μας, το οικολογικό μέλλον του ψωμιού διαγράφεται δυσοίωνο.
Να δείτε που σε λίγο οι πολυεθνικές τροφίμων, με την αγαστή συνεργασία μερικών οικολογικών οργανώσεων οργάνωση, όπως η PETA (υπέρ της ηθικής μεταχείρισης των ζώων), θα αρχίσουν την διαφήμιση τεχνητού ψωμιού που δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον. Από πάνω θα βάλουν και «πράσινο φόρο» στο ψωμί που τρώμε εμείς οι κακοί καταναλωτές.
Το μόνο καλό είναι ότι παρά τις εξωφρενικές μπαρούφες με τις οποίες σας φουσκώνουν τα μυαλά εδώ και δεκαετίες, η δήθεν προηγμένη μας τεχνολογία ΑΔΥΝΑΤΕΙ να μιμηθεί την φύση. Παράδειγμα το περίφημο κρέας του εργαστηρίου, το οποίο κόστισε αρκετές εκατοντάδες δολάρια η μερίδα και είναι άνοστο, αν και όλα τα άρθρα πλέον παραλείπουν την σχετική λεπτομέρεια.
Άντε και εις ανώτερα.

14 Μαρτίου 2017

Η ταφική στήλη του μουσείου Θηβών

Η σημερινή εποχή παίρνει επάξια τον βραβείο της πολιτισμικά πιο κακόγουστης περιόδου της ανθρώπινης ιστορίας.
Η ζωγραφική, η ποίηση, η αρχιτεκτονική και κάθε άλλη καλλιτεχνική δημιουργία (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) δημιουργούν τερατουργήματα.
Πριν πολλά χρόνια (τότε που δεν κρατούσα κανενός είδους αρχείο) είχα διαβάσει την εξής τραγελαφική είδηση σε μία εφημερίδα της εποχής:
Μία «καλλιτέχνις» διαμαρτυρόταν έντονα. Ο λόγος ήταν ότι οι εργάτες καθαριότητας του δήμου είχαν δει ένα γλυπτό της, που είχε στηθεί σε κάποια πλατεία. Το είχαν περάσει για παλιοσίδερα τα οποία είχε πετάξει κάποιος. Έτσι φόρτωσαν το «καλλιτέχνημα» στο φορτηγό και το πέταξαν στην χωματερή!
Μέσα στο σημερινό «καλλιτεχνικό» κλίμα δεν μπορεί κανείς παρά να ζηλέψει την απλή(;) τέχνη που εμφανίζεται ακόμα και σε επιτύμβιες στήλες πριν από δυόμιση (και βάλε) χιλιάδες χρόνια. Στην εικόνα βλέπετε την επιτύμβια στήλη πολεμιστή, που βρίσκεται στο μουσείο Θηβών. Επειδή η φωτογραφία δεν είναι καλή πέρασα με άσπρο τις πιο εμφανείς χαρακιές της πέτρας. Έτσι εμφανίστηκε ένα καταπληκτικό, απλό και πανέμορφο σχέδιο.
Θαυμάστε το και ζηλέψτε.