Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

3 Μαρτίου 2019

Έχει συμφωνηθεί ΗΔΗ η διχοτόμηση σε Αιγαίο και Κύπρο;

Πολιτικός αναλυτής δεν είμαι.
Στρατιωτικός αναλυτής δεν είμαι.
Οικονομικός αναλυτής δεν είμαι.
Πολιτικός δεν είμαι.
Δημοσιογράφος δεν είμαι.
Επομένως δεν είμαι «ειδικός».
Επομένως η γνώμη μου δεν έχει την βαρύτητα όλων των παραπάνω «ειδικών».
Επομένως και η απορία/ερώτησή μου δεν χρήζει προσοχής ή απάντησης.
Ποια είναι η απορία/ερώτησή μου;
Έχω δει πολλούς χάρτες για τα «οικόπεδα» στην ελληνική και Κυπριακή ΑΟΖ. Κατά έναν περίεργο τρόπο ΟΛΑ τα «οικόπεδα» βρίσκονται ΕΚΤΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ και «πίσω» από την Κύπρο. Και κανένα δεν ανήκει στην υφαλοκρηπίδα του Καστελόριζου, την οποία όλως τυχαίως διεκδικεί άγρια η Τουρκία...
-ΑΡΑΓΕ έχει ήδη συμφωνηθεί ότι τα οικόπεδα στο Αιγαίο και στα βόρεια της Κύπρου θα δοθούν στην Τουρκία ή στα όποια κράτη δημιουργηθούν από την διάλυση είτε μόνο της Τουρκίας είτε και της Κύπρου; Γιατί ακριβώς αυτό συνέβη και στην πρώην Μακεδονία μας της οποία η πώληση είχε συμφωνηθεί τουλάχιστον από το 1950…
-Άραγε μετά την διχοτόμηση, η οποία θα συμβεί σε μερικές δεκαετίες, θα ανακαλυφθούν «ξαφνικά» νέα κοιτάσματα στις περιοχές που παραδόθηκαν από το Ελλαδιστάν και το Κυπριστάν; Γιατί κάτι τέτοιο συνέβη και με τα κοιτάσματα που «ανακαλύφθηκαν» μετά την μνημονιακή πτώχευση της Ελλάδας και της Κύπρου…
Φυσικά όλα αυτά είναι τελείως παράλογα και ανεδαφικά και αυτός που τα σκέφτηκε χρήζει αμέσου ψυχιατρικής θεραπείας λόγω «ανηκέστου συνομωσιολογικής μανίας καταδίωξης».
Ή όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου