Ένας κανόνας για να αυξήσετε τις επισκέψεις στην σελίδα σας (φυσικά με σκοπό να αυξηθούν τα κέρδη από τις διαφημίσεις) είναι να βάζετε «πιασάρικους» και εντυπωσιακούς τίτλους.
Έτσι, οι ιστοσελίδες είναι γεμάτες με βλακώδεις εκφράσεις τύπου «…πάθαμε πλάκα όταν…», «…μας τρέλανε ο…», «μπλα μπλα και δείτε τι συνέβη…», κλπ. Συνήθως αν μπείτε να διαβάσετε το κείμενο δεν θα λέει τίποτε περισσότερο από όσα σας δίνει να καταλάβετε ο τίτλος ή απλά δεν θα βρείτε τίποτε αξιόλογο. Παράδειγμα το «έκαναν τον Πούτιν γλειφιτζούρι και πουλάει σαν τρελό». Πρόκειται για ξεκάθαρη σπατάλη θερμίδων το να κάνετε κλικ για να διαβάσετε το κείμενο.
Στο πανηγύρι έχει μπει ακόμα και το κάποτε σοβαρό Ποντίκι. Εκεί είδα το ιταλικό βίντεο για την ανακάλυψη ενός φορτίου μπρούτζου (ή ορείχαλκου) σε αρχαίο ελληνικό ναυάγιο στην Γέλα της Ιταλίας. Το άρθρο στο Ποντίκι συνδέει τον μπρούτζο του ναυαγίου με τον μυθικό «ορείχαλκο» και με την Ατλαντίδα! Υποτίθεται ότι τώρα υπάρχουν ελπίδες για να λυθεί το μέγα μυστήριο της Ατλαντίδος!
Την «είδηση» αναπαράγουν επίσης πολλά σάιτ με πηχυαίους τίτλους, μέχρι που είδα και το ανεκδιήγητο «Ορείχαλκος από την Ατλαντίδα»!!!!!!
Μία άλλη «είδηση» είχε χοντρά μεγάλα γράμματα και μάλιστα υπογραμμισμένα:
«Έμειναν χαζοί οι τηλεθεατές με το «καυτό» σταυροπόδι της Σπυροπούλου (βίντεο)».
Επειδή είχα αρχίσει να γράφω αυτήν ακριβώς την ανάρτηση, μπήκα να δω το περίφημο βίντεο για να έχω ένα παραπάνω στοιχείο: Σε μία από τις γνωστές εκπομπές για ανεγκέφαλους, η «πανέμορφη» και «σέξι» κλπ, κλπ, κλπ προσκεκλημένη καθόταν σε έναν καναπέ, φορώντας ένα σούπερ μίνι. Σε μία στιγμή σήκωσε το ένα πόδι και το πέρασε επάνω στο άλλο. Επειδή ήταν βουλιαγμένη στον καναπέ, δεν φάνηκε απολύτως τίποτε «καυτό» ούτε τίποτε διαφορετικό από τα δεκάδες σταυροπόδια που εμφανίζονται στην οθόνη.
Ένα τρίτο παράδειγμα είναι αυτό: «Πάθανε πλάκα οι παίκτες». Αναφέρεται στο Σαρβάιβορ, όπου δύο ομάδες από ενήλικες με εγκέφαλο πεντάχρονων «διαγωνίζονται» για το έπαθλο. Αν ανοίξετε το άρθρο θα διαβάσετε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες της σελίδας, «Θα γίνει κάτι που δεν έχει ξαναγίνει». Θα ανακοινωθεί ποιο είναι το βραβείο και οι παίκτες θα τρελαθούν από την χαρά τους! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΟΛΠΟ, όπου κάποιοι ξέρουν εκ των προτέρων τι θα συμβεί, για να μην πούμε ότι το επεισόδιο της Κυριακής έχει ήδη γυριστεί από μέρες! Επιπλέον οι καταναλωτές σανού θα ξαναμπούν την Κυριακή (κάνοντας νέα κλικ) για να δουν για το τρομερό αυτό γεγονός, πως δηλαδή οι παίκτες θα αντιδράσουν κάτω από τις οδηγίες του σκηνοθέτη.
Τελικά, παρά την κενότητα, την ανοησία και τις κατινιές, για τις οποίες φαίνεται να μην διαμαρτύρεται κανένας, οι «πιασάρικοι» τίτλοι θα φουσκώνουν συνεχώς τα έσοδα των σάιτ, αφού οι μηχανές αναζήτησης θα ανεβάζουν στην κορυφή τέτοιες μπούρδες, επειδή το μόνο κριτήριό τους είναι τα κλικ. Και τα κλικ τα προσφέρουν όλοι όσοι κάθονται μέρα νύχτα και κυνηγάνε αυτές ακριβώς τις «ειδήσεις».
Τελικά είναι προφανές ότι έχουμε τα ΜΜΕ που μας ταιριάζουν…
Αλλά τι διαμαρτύρομαι; Εδώ υπάρχει σελίδα για τουρκική σειρά στο φέισμπουκ, όπου πάνω από 90.000 άτομα παρακολουθούν, κάνουν λάικ και αναρτούν σχόλια με διθυράμβους θαυμασμού για την τρομερά ποιοτική αυτή σειρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου