Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

2 Φεβρουαρίου 2012

Ο θάνατος της πατρίδας μου 3

Έχετε προσέξει μια λεπτομέρεια στα διάφορα ντοκιμαντέρ, τις ειδήσεις και τις ξένες εκπομπές που προβάλλονται στα ελληνικά κανάλια;
Σε όλες αυτές τις εκπομπές εμφανίζονται οι τοπικές εθνικές σημαίες να κυματίζουν ΠΑΝΤΟΥ. Ειδικά δε {η λέξη δεν σημαίνει όχι σημαίνει μάλιστα} στην Τουρκία οι σημαίες είναι τεράστιες και (αναγκαστικά κρεμασμένες στο πλάι) καλύπτουν προσόψεις κτιρίων ή τείχη.
Έχετε προσέξει μια λεπτομέρεια από τις αντίστοιχες ελληνικές εκπομπές που προβάλλονται στα ελληνικά κανάλια;
Δεν εμφανίζεται ΠΟΥΘΕΝΑ ελληνική σημαία, και αν κατά λάθος δείτε κάποια θα είναι «η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα».
Εδώ, θα μου πείτε, στις εθνικές εορτές οι περισσότεροι δεν κρεμάνε σημαία λες και ντρέπονται.
Εδώ, θα μου πείτε, θα δείτε σημαίες κρεμασμένες ΑΝΑΠΟΔΑ, ακόμα και σε «δημόσια καταστήματα».
Αλλά τι διαμαρτύρομαι;
Εδώ, θα μου πείτε, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ΜΠΕΙ η ελληνική σημαία στην ελληνική βουλή!
Και κάποτε που κάποιος «φασίστας» βουλευτής το έκανε, ο «δημοκράτης» πρόεδρος της Ελληνικής(;) Βουλής διέταξε να κατέβει αμέσως, εγκαλώντας αυστηρά στην τάξη τον παραβάτη και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν διαμαρτυρήθηκε (ούτε οι δήθεν «εθνικιστές»). Αν δεν το έχετε δει εσείς, το έχω δει εγώ και μάλιστα από το Κανάλι της Βουλής.
Εμ βέβαια, οι «δημοκράτες» που κατεβάζουν, ποδοπατούν και καίνε την ελληνική σημαία έξω από τα δημόσια κτίρια με μαράνανε;
ΥΓ. Κύριοι «δημοκράτες» για πηγαίνετε στην Αγγλία, στην Γαλλία, στην Κίνα, στην Τουρκία, στην Αλβανία, στην Ζιμπάμπουε, στην Αυστραλία κλπ, κλπ, κλπ να κάψετε την σημαία τους…
ΥΓ1 Φυσικά θα μου πείτε ότι τελευταία δεν υπάρχει ανάγκη να «επαναστατήσουν» οι συγκεκριμένοι «δημοκράτες». Η δουλειά έχει γίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου