Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Δεκεμβρίου 2008

Καλημέρα σὲ ὅλους

Καλημέρα σὲ ὅσους βρίσκονται στὴν Ἑλλάδα: δεξιούς, ἀριστερούς, κεντρώους, φασίστες, ἀναρχικούς, πολυπολιτισμικούς, θρησκευόμενους καὶ μή, ξύπνιους, κορόιδα, τούρκους, ἰνδούς, αἰγύπτιους, ρώσους, πακιστανούς, βούλγαρους, ἀλβανούς, σέρβους, πολωνούς, μωαμεθανούς, βουδιστὲς ἰνδουιστές, ἀγγλόφωνους, τουρκόφωνους, βλαχόφωνους κλπ.
ΑΝ ΠΑΡ’ ΕΛΠΙΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ καὶ κανένας Ἕλληνας… καλημέρα καὶ σ’ αὐτόν.
Ἡ πατρίδα μου πέθανε. Ὁ λαός μου ἐξαφανίστηκε. Ἡ γλώσσα του μετακόμισε καὶ διαβάζεται ἀπὸ ξένους. Τὸ μόνο ποὺ ἔχει μείνει εἶναι ἕνα πτῶμα, στολισμένο μὲ φανατικούς, ἀνεγκέφαλους, δεξιούς, ἀριστερούς, φασίστες, κεντρώους, ἄναρχο-ἠλίθιους, «δημοκράτες», «χριστιανούς» κλπ.
Καὶ ἀφοῦ οὕτως ἢ ἄλλως ἡ πατρίδα μου ἔχει πεθάνει, καὶ τὸ μόνο ποὺ ὑπάρχει ἐδῶ εἶναι βρῶμα καὶ δυσωδία μόνο ἕνα πράγμα μπορώ να κάνω:
Θὰ συνεχίσω νὰ γράφω σοβαρὰ καὶ ἀστεία μὲ συγκεκριμένο σκοπό.
Καὶ ἀρχίζω ἀπὸ αὔριο μὲ ἕνα θέμα ἀπὸ τὸ περιοδικὸ Παιδὶ καὶ δικαιώματα.
Διαβάστε το.
Ἀξίζει τὸν κόπο ἔστω καὶ ἂν εἶναι μεγάλο.
Ὄχι ὅτι ἔχει καὶ καμιὰ σημασία ἀφοῦ όλα αυτά εἶναι πλέον παντελῶς ἄχρηστα καὶ ἀκατανόητα στοὺς νεοέλληνες ποὺ διαβάζουν μόνο τηλεόραση καὶ ξέρουν για τὸν Ντουντοὺ ἀπὸ τὴν Ζιμπάμπουε καί γιά τὸν Μπουμποὺ ἀπὸ τὴν Ἀργεντινή, πότε χέζουν, πότε κοιμοῦνται, ποιὸ δευτερόλεπτο ἔβαλαν γκὸλ στὸν ἀγώνα πρὶν τρία χρόνια, πόσα μέτρα πρὸς τὰ δεξιὰ ἦταν ὁ συμπαίκτης ποῦ τοὺς ἔκανε τὴν πάσα, τὴν θερμοκρασία ποῦ ἐπικρατοῦσε, ποιὸς ἦταν ὁ διαιτητής, ἀλλὰ δὲν ξέρουν τί ἔγινε στὴν Σμύρνη τὸ 22 ἢ ποιὸς ἦταν ὁ Ἀπόλλωνας (μήπως ὁμάδα;).
Καλημέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου