Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

19 Μαρτίου 2016

Η θαυμάσια φύση

Δεν μπορώ και πάλι να μην θαυμάσω την ενεργητικότητα και το πείσμα της φύσης που καταφέρνει να βρίσκει μέρη για νέα ζωή στα πιο απίθανα σημεία.
Η τρύπα στο κάτω μέρος του κάδου των σκουπιδιών είναι ένα τέτοιο σημείο. Και το ταπεινό χορταράκι πρασινίζει και ζει σε πείσμα της ανθρώπινης μανίας για καταστροφή.
Τώρα θα μου πείτε, στους εγκαταλελειμμένους πυρηνικούς αντιδραστήρες βρέθηκαν μικροοργανισμοί που τρώνε τον ραδιενεργό χάλυβα!
Η φύση σε έναν απλό κάδο σκουπιδιών θα κόλλαγε;

Γυναίκα: αντικείμενο ή ζώο;

Διαλέξτε γιατί για άνθρωπος ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.
Είναι κρίμα που αυτή η πληροφορία εμφανίστηκε αρκετές ημέρες μετά την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας.
Σαουδάραβες επιστήμονες, κάνοντας ένα γιγάντιο άλμα στην επιστήμη της έρευνας, ανακάλυψαν ότι οι γυναίκες είναι θηλαστικά! Έτσι θα πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τα ζώα! Πολύ φιλόζωοι αυτοί οι σαουδάραβες. Και πολύ αναπτυγμένοι επιστημονικά.
ΜΑΛΙΣΤΑ!
Ακούσατε κακοί, φασίστες, σοβινιστές, καταπιεστές, σεξιστές, γουρούνια άντρες;
Η γυναίκα δεν είναι ότι κι ότι. Η γυναίκα είναι ένα ζώο σαν την καμήλα, ακόμα και σαν την κατσίκα σας! Έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα!
Όχι μην βιάζεστε όμως να πανηγυρίσετε οι υπέρμαχοι του φεμινισμού…
Οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι, ΑΚΟΜΑ δεν έχει αποδειχθεί ότι έχουν ψυχή, επιπλέον η πολιτική και θρησκευτική ηγεσία ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ τα συγκλονιστικά ευρήματα των επιστημόνων.
Αλλά, ο προβιβασμός (έστω και στα λόγια) των γυναικών από απλά αντικείμενα του σπιτιού (όπως το τραπέζι ή η κατσαρόλα) και ιδιοκτησία του ευσεβούς ανθρώπου-μουσουλμάνου σε ζώα είναι μια γιγάντια νίκη για τον σύγχρονο ΑΝΟΗΤΟ, ΗΛΙΘΙΟ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ πολιτισμό που καμαρώνει ότι πήγε στο φεγγάρι και ψάχνει να βρει το «σωματίδιο του θεού» μόνο και μόνο για να αποδείξει ότι δεν υπάρχει θεός.
Και αυτός ο ΑΝΟΗΤΟΣ, ΗΛΙΘΙΟΣ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ πολιτισμός
δημιουργείται και στηρίζεται από ΑΝΟΗΤΟΥΣ, ΗΛΙΘΙΟΥΣ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ πολίτες, δηλαδή και από εσάς...
Έτσι μην ξεχάσετε να πάτε και εσείς  στο Ντουμπάι και στα μοντέρνα κτίσματά του, που τόσο διαφημίστηκαν από τα ΜΜΕ. Εκεί θα βρείτε εκτός από ανθρώπους και μερικά ζώα, τα οποία για λόγους πολιτικής και οικονομίας δεν είναι κλεισμένα στο σπίτι με μοναδικό δικαίωμα και απασχόληση να γεννήσουν νέα ζώα και νέους ανθρώπους.
Μην ξεχάσετε επίσης να παρακολουθείτε με θρησκευτική ευλάβεια τις βλακώδεις τηλεοπτικές σειρές τύπου «Sex and the City».
Και μην ξεχάσετε κάθε οκτώ Μαρτίου να επαναστατήσετε βρίζοντας τα ευνουχισμένα και θηλυπρεπή αρσενικά της Δύσης ότι είναι σοβινιστές και γουρούνια.
Αλήθεια… για πείτε μου…
Η Σαουδική Αραβία είναι το κέντρο των κέντρων της γυναικείας καταπίεσης αλλά και του μουσουλμανικού φονταμεταλισμού.
Έχετε δει κανέναν φορέα του δυτικού ΑΝΟΗΤΟΥ, ΗΛΙΘΙΟΥ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ «πολιτισμού» να αντιδρά;
Έχετε δει μήπως το ΝΑΤΟ που «σκοτώνεται» (και σκοτώνει) για την δημοκρατία και την ανθρωπιά να κάνει έστω μία δήλωση;
Έχετε δει τις τόσο δημοκρατικές και πολιτισμένες ΗΠΑ να κάνουν έστω και μία κίνηση πίεσης;
Έχετε δει την ΕΕ που μας θεωρεί φασίστες επειδή διαμαρτυρόμαστε που καταστρέφει την χώρα μας να κάνει κάτι για το θέμα;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Με τα πετρέλαια που έχουν οι άραβες θα κάτσουμε να σκάσουμε για δεκαπέντε ψωροεκατομμύρια γυναίκες-αντικείμενα και όλως προσφάτως γυναίκες-ζώα;
Να φανταστείτε ότι η τρομερή Διεθνής Αμνηστία πανηγυρίζει! Είναι λέει ένα θετικό βήμα για την απελευθέρωση των γυναικών το ότι μπορούμε πλέον να τις θεωρήσουμε ίσες με τις κατσίκες και τις καμήλες μας (όσοι έχουμε δηλαδή)!
Και μετά θα μου πείτε ότι κακώς σας βρίζω κάθε τόσο σαν ΑΝΟΗΤΟΥΣ, ΗΛΙΘΙΟΥΣ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ.
Το κάνω όμως κακώς τελικά;

18 Μαρτίου 2016

Η γελοία ισότητα

Την παραμονή της Παγκόσμιας  Ημέρας της γυναίκας, παρακολούθησα λίγο το κανάλι της Βουλής. Μια  βουλευτίνα μιλούσε με πάθος για την «απόλυτη αναγκαιότητα» να υπάρξει ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών ως προς το ποσοστό συμμετοχής τους στην στελέχωση των διαφόρων οργανισμών. Πρέπει σώνει και καλά δηλαδή ένα ποσοστό στελεχών να είναι ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ γυναίκες. Με λίγα λόγια ενώ συνήθως υποτίθεται ότι υπάρχει μεροληψία υπέρ των ανδρών, τώρα θα πρέπει να ευνοούνται κάποιες γυναίκες, έστω και αν  έχουν λιγότερα προσόντα από τον αντίπαλο (και εκ προοιμίου κακό, σοβινιστή, γουρούνι, ανάθεμα της φύσης) άνδρα που διεκδικεί μία θέση.
Και αυτό θα θεωρηθεί ισότητα, δικαιοσύνη και δημοκρατία!!!
Οι παγκόσμιοι πόλεμοι του εικοστού αιώνα, οι οποίοι σημειωτέον προκλήθηκαν από τα μεγάλα διεθνή οικονομικά συμφέροντα (δηλαδή την πανταχού παρούσα αλλά περιέργως ανύπαρκτη Νέα Τάξη), έβγαλαν τις γυναίκες από τα σπίτια τους.
Έτσι το Σύστημα τις «αναβάθμισε» τους έδωσε «δικαιώματα» και τις μετέτρεψε σε ευτελές εργατικό δυναμικό που χρησιμοποιήθηκε μετά τον πόλεμο για να κρατήσει χαμηλά τα μεροκάματα και ψηλά το ποσοστό ανεργίας.
Από εκεί και μετά κάθε τόσο «πέφτει άλλο ένα ανδρικό οχυρό» (κατά την βλακώδη ορολογία των ΜΜΕ). Και οι γυναίκες αργά, αλλά σταθερότατα, καταντούν στο χάλι του «ισχυρού φύλου». Και όλοι μαζί οι «δημοκράτες» πανηγυρίζουν.
ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ.
Η όλη υπόθεση έχει καταντήσει πραγματικά γελοία.
Και δεν μιλάω για την υπαρκτή ανάγκη να μην θεωρούνται οι γυναίκες κατώτερα όντα και αντικείμενα. Μιλάω για τις υπερβολές που συμβαίνουν πλέον παντού.
Για παράδειγμα, με βάση κάποια σχετική διάταξη, κάποτε που δούλευα στα εργοστάσια της ΔΕΗ, είχαν φέρει σαν βοηθούς εργάτριες από τα γύρω χωριά.
Ο ελληνικός λαός, δηλαδή, πλήρωνε χοντρά λεφτά σε εργολάβους-αφέντες για να φέρουν στα εργοστάσια γυναίκες-δούλες.
Τις χρησιμοποιούσαμε σε απλές εργασίες, αφού ήταν τελείως ανειδίκευτες και πρακτικά άχρηστες για βοήθεια στις επισκευές του εργοστασίου. Πήγαιναν και αγόραζαν σάντουιτς, έφτιαχναν καφέ στο διάλειμμα, σκούπιζαν τα καμαράκια, μάζευαν τα σκουπίδια από τους χώρους εργασίας και το πολύ-πολύ καθάριζαν με σμυριδόπανο κάποιες μεταλλικές επιφάνειες. Οι εκπαιδευόμενοι από τεχνικές σχολές θα έκαναν πολύ καλύτερα τις υποτυπώδεις τεχνικές εργασίες τους, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθούσαν στις επισκευές αποκτώντας και πολύτιμη εργασιακή πείρα.
Ήταν ανίκανες να σηκώσουν μεγάλα βάρη, να χειριστούν εργαλεία, να κρεμάσουν παλάγκο και να χειριστούν τις αλυσίδες του, να δουλέψουν με ηλεκτρικούς τροχούς και υδραυλικές πρέσες, να κάνουν τρυπήματα με δράπανο και κολλήματα με ηλεκτροσυγκόλληση, να χτυπήσουν με την βαριά, να σφίξουν βίδες στα άβολα/στενά/βρώμικα μέρη των σωληνώσεων, να λύσουν και να δέσουν τα μηχανήματα που επισκευάζονταν.

Όμως ήταν εκεί, ικανοποιώντας «την ανάγκη για ισότητα» και «κατακτώντας άλλο ένα ανδρικό οχυρό» και στερώντας θέσεις εργασίας από εκείνους που ΗΞΕΡΑΝ ή ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να κάνουν την δουλειά.
Και αυτό είναι τελικά το πρόβλημα: όχι η ανάγκη για ισότητα αλλά η βλακώδης υπερβολή, η οποία τελικά καταλήγει σε οφθαλμοφανή και στυγνή εκμετάλλευση και των δύο φύλων.

17 Μαρτίου 2016

Σχολικό μπούλιν και βλακεία

Τα τελευταία χρόνια το μπούλιν έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Κάποιες ΜΚΟ μυρίστηκαν ψητό, τα ΜΜΕ μυρίστηκαν υψηλά επίπεδα τηλεθέασης και όλοι μαζί άρχισαν να «ανησυχούν».
Και  ο κάθε αξιοπρεπής αριστερός και γενικά, ο κάθε «πολιτισμένος» άνθρωπος θεωρεί ιερά υποχρέωση να αγανακτήσει για το φαινόμενο.
Και κάθε φορά που κάποιος δηλώνει ότι ανησυχεί εγώ προσωπικά βγαίνω από τα ρούχα μου.
Η τελευταία φορά ήταν προχθές, όταν ο Κανάκης πήρε το σοβαρό του ύφος και πολύ, μα πολύ στενοχωρημένος ρώτησε τους πιτσιρικάδες γιατί κάνουν τέτοια πράγματα. Μάλιστα δήλωσε ότι όταν ήταν αυτός μικρός το μπούλιν ήταν σχεδόν ανύπαρκτο.
Οπότε θα την πληρώσει ο Κανάκης επειδή είναι αυτός «πιο πρόχειρος».
Ο Κανάκης και ο κάθε Κανάκης, που είναι αρκετά έξυπνος για να είναι διάσημος και να διατηρεί πολύχρονες εκπομπές στην τηλεόραση, κατεβαίνει στο επίπεδο του ανεγκέφαλου, γιατί δεν χρησιμοποιεί (ή δεν θέλει να το κάνει) καθόλου το μυαλό του.
Προφανώς και εσείς ΔΕΝ χρησιμοποιείτε το μυαλό σας. Για προσέξτε γύρω:
1) Η δυτική αθεϊστική ψυχολογία και εκπαίδευση, η οποία επιβάλλεται με το ζόρι δεκαετίες τώρα, έχει αφήσει χωρίς κανενός είδους χαλινάρι τα παιδιά από μωρά.
2) Στα σχολεία καθηγητές και δάσκαλοι δεν έχουν καμία αξία ή εξουσία μπροστά στα αποχαλινωμένα πιτσιρίκια και τα «δημοκρατικά» δεκαπενταμελή συμβούλιά τους.
3) Στα κινηματογραφικά έργα παρουσιάζονται πιτσιρικάδες στα σχολεία γεμάτοι τατουάζ και σκουλαρίκια, να πουλάνε ναρκωτικά και όπλα, να καταστρέφουν, να φτιάχνουν συμμορίες, να δέρνουν άλλους πιο αδύναμους και να παριστάνουν τους σκληρούς.
4) Κάθε κινηματογραφικό έργο που σέβεται τον εαυτό του παρουσιάζει πάντα στο σχολείο έναν μάγκα που τρομοκρατεί τους άλλους και πάντα έναν καυγά μαζί του με τον ήρωα του έργου. Και πάντα όλοι φωνάζουν «καυγάς, καυγάς» παρακολουθώντας τρισευτυχισμένοι.
5) Στα κινηματογραφικά έργα, εμφανίζονται πιτσιρικάδες στα σχολεία να ασχολούνται με ερωτικές υποθέσεις όπως οι μεγάλοι.
6) Υπάρχουν τηλεοπτικές σειρές, όπου οι ανήλικοι ήρωες κάνουν ίντριγκες και αλληλομισούνται, σε έναν αγώνα εξόντωσης του αντίζηλου, ακριβώς όπως στις ηλίθιες σαπουνόπερες των μεγάλων. 
7) Η πλειονότητα των παιδικών σειρών-παραμυθιών έχει σχέση με βία.
8) Η πλειονότητα των παιδικών σειρών παρουσιάζει ιστορίες με τέρατα, δράκουλες, φαντάσματα και ότι άλλο ανατριχιαστικό τραβάει η όρεξή σας.
9) Μέχρι και παιδικά βιβλία κυκλοφοράνε με φρικιαστικά θέματα. Το συγκεκριμένο, που από το σχήμα και το ποιηματάκι συμπεραίνω ότι είναι για παιδιά προσχολικής ηλικίας, παρουσιάζει έναν θηλυκό βρικόλακα με μια φρικτή πεταλούδα τέρας στα μαλλιά.


10) Κινηματογραφικά έργα κινουμένων σχεδίων και τηλεπαιχνίδια έχουν σαν κεντρικούς ήρωες πεθαμένους που λιώνουν, τέρατα και σήμα κατατεθέν φρικτές νεκροκεφαλές σαν αυτήν του παιχνιδιού Monster High.


11) Η ρόκ και ραπ μουσική επικρατούν παντού, ειδικά στις παιδικές γιορτές και εκδηλώσεις σε σχολεία και σπίτια.  Οι περισσότεροι από τους «καλλιτέχνες» κάνουν απροκάλυπτα χρήση ναρκωτικών, πεθαίνουν από αυτά και ΘΕΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ενώ η ραπ είναι ουσιαστικά μουσική των αμερικανικών συμμοριών που ασχολούνται με φόνους και εμπόριο ναρκωτικών. Οι «καλλιτέχνες» αυτοί γράφουν μουσική ποτίζοντάς την με την άγρια ψυχολογία τους και εκπαιδεύουν ανάλογα τα πιτσιρίκια εθίζοντάς τα στην βία.
Γιατί λοιπόν αναρωτιέσαι και ανησυχείς κύριε Κανάκη για την τόση βία στα σχολεία;
Και εσείς (όσοι λίγοι διαβάσετε το κείμενο) γιατί αναρωτιέστε και ανησυχείτε;
Και γιατί το κάνετε ΜΟΝΟ όποτε συμφέρει κάποιον τηλεοπτικό παράγοντα;
Το Σύστημα εκπαιδεύει τα παιδιά με τελείως αθεϊστικό τρόπο, στερώντας τους την αθωότητα, που χρειάζονται για να μεγαλώσουν κανονικά.
Και μετά αναρωτιόσαστε γιατί υπάρχει τόση βία στα σχολεία;
Και πού να δείτε όταν θα αρχίσουν να σκοτώνουν με μαχαίρια και όπλα. Ήδη έχουν σχηματιστεί παιδικές συμμορίες που κάνουν ακόμα και ληστείες εδώ και χρόνια. «Απρίλης γρίλης κοντά το θέρος» λέει η παροιμία.
Ηλίθιοι άνθρωποι, έ ηλίθιοι άνθρωποι.

15 Μαρτίου 2016

Πολυπολιτισμικό καρναβάλι

-Εδώ και δεκαετίες οι ελληνικές κυβερνήσεις διατηρούν μία επιμελή και έντονη ανθελληνική πολιτική.
-Εδώ και δεκαετίες οι «δημοκράτες» πολυπολιτισμένοι, κατά κύρια πλειοψηφία αριστερής ιδεολογίας [πρακτικά είναι καπιταλιστική αλλά αυτό είναι ζήτημα που χρήζει αυτόνομης ανάλυσης], μας κρατάνε σε μία ιδιότυπη δικτατορία, κατηγορώντας οτιδήποτε ελληνικό και θεωρώντας φασίστα όποιον ανησυχεί για την εθνική του ταυτότητα.
-Εδώ και δεκαετίες οι Έλληνες συνεχίζουν να αποδέχονται παθητικά όλη αυτήν την φασιστική προπαγάνδα, έστω και αν πολλές φορές παίρνει έντονα προσβλητικό χαρακτήρα ή είναι τελείως οφθαλμοφανής και συνδυασμένη με προβοκάτσιες.
Βλέπετε από τα μεγάλα εθνικά ελαττώματα είναι ο ωχαδελφισμός και το «μακριά από εμένα» που μας ταλανίζουν ανέκαθεν.
-Εδώ και δεκαετίες, οι Έλληνες συνεχίζουν να αποδέχονται τα θύματα της (πότε δεξιάς και πότε αριστερής) πολιτικής των πλουσίων χωρών. Άλλωστε, η ηθελημένη ή αθέλητη ξενιτειά είναι τυπωμένη στα γονίδιά μας και δεν μπορούμε παρά να συμπονέσουμε τους πρόσφυγες και τους λαθρομετανάστες, ειδικά αν φέρνουν μαζί τους μικρά παιδιά. Το ότι υπάρχουν φαινόμενα ρατσισμού και εκμετάλλευσης δεν με παραξενεύει. Συνεχώς επαναλαμβάνω (προφανώς με κουραστικό τρόπο για εσάς) ότι ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ οι άνθρωποι έχουν τελείως διεστραμμένο ψυχισμό. Έτσι θα εκμεταλλευτούν με κάθε δυνατό τρόπο τους πιο αδύναμους.
Έτσι είναι απόλυτα φυσικό να έχουμε γεμίσει με ξένους, οι οποίοι έχουν γεμίσει την ύπαιθρο. Βλέπετε οι Έλληνες απαξιούν να δουλέψουν στα χωράφια και προτιμούν τις καφετέριες.
Φέτος παρακολούθησα τον καρνάβαλο σε ένα χωριό του Ωρωπού. Εκεί παρατήρησα διάφορα ενδιαφέροντα:
1) Ξαναείχα μία αμυδρή εντύπωση που έχω κάθε τόσο και δεν ξέρω αν είναι αληθινή ή φαντασία μου. Μου φαίνεται ότι με κάποιον τρόπο, πολλοί από τους ξένους που έρχονται εδώ «δηλητηριάζονται» από την ελληνική νοοτροπία και μετατρέπονται αργά αλλά σταθερά σε «ξένους έλληνες». Αυτή η εντύπωση έγινε έντονη όταν είδα έναν μικροσκοπικό μαυρούλη να μυείται στις διονυσιακή ατμόσφαιρα της εποχής.
 
2) Οι αποδείξεις ότι συνεχίζουμε με τον απίστευτο ελληνικό τοπικισμό μας είναι πλέον ατράνταχτες. Ο δήμος μοίρασε χρήματα για τον καρνάβαλο σε τρία διαφορετικά χωριά. Και αυτά δεν κατάφεραν να συνεννοηθούν, ώστε να ξοδέψουν όλοι μαζί τα χρήματα και να δημιουργήσουν μία ομάδα που θα παρήλαυνε και στα τρία χωριά σε διαφορετικές ημέρες. Ο ντόρος θα ήταν σημαντικός και αν συνεχιζόταν θα γινόταν πόλος έλξης για τον κόσμο. Οι πληροφορίες προέρχονται από τον αντιδήμαρχο του χωριού.
3) Δυστυχώς επικρατούσε και εδώ η ξένη μουσική, αντί για την οργιαστική μουσική με πίπιζες, τσαμπούνες και νταούλια.
4) Συνεχίζει να επιβιώνει (μετά βίας) η αυθεντική παραδοσιακή μεταμφίεση, όταν οι συμμετέχοντες φορούσαν «ότι είχαν» μεταμφιεζόμενοι συνήθως οι άνδρες σε γυναίκες και οι γυναίκες σε άνδρες.

 
 
5) Ο αριθμός των ξένων που μένουν μόνιμα εδώ, είναι πλέον τεράστιος. Ο αντιδήμαρχος του χωριού (αυτός με το ψάθινο καπέλο) ήταν ξένος (μάλλον από την Αλβανία) και μίλαγε υπερβολικά σπαστά και με πολλά λάθη.
6) Πήρε μέρος μία πολυπληθής ομάδα ινδών με τις εθνικές ενδυμασίες τους, σατιρίζοντας το Μπόλιγουντ. Αυτό δείχνει επίσης, και το πόσοι είναι πια οι ξένοι στην Ελλάδα. Στην ομάδα συμμετείχαν και ελληνίδες που είχαν βαφτεί ανάλογα, κάτι που δείχνει την εμφανή ανεκτικότητά μας.
 

Τέλος (κόντεψα να το ξεχάσω) ο Βασιλιάς Καρνάβαλος της πομπής ήταν ο Σόιμπλε! Φυσικά τον έκαψαν πανηγυρικά σε μία αλάνα.














Του χρόνου θα ξαναπάω να δω τι αλλαγές θα έχουν γίνει.
Σας εύχομαι καλή Σαρακοστή, η οποία φαίνεται ότι τελικά με την πολιτισμένη ΕΕ που μπλέξαμε θα γίνει τρακοσια-εξηντα-πεντε-κοστή!

13 Μαρτίου 2016

Ο μαύρος Έλληνας από την Νιγηρία!

Εχθές στην λαϊκή είδα έναν μαύρο που πούλαγε τσαντάκια σε πάγκο. Επειδή χρειαζόμουν μία «μπανάνα» τον πλησίασα.
Μιλούσε πολύ καλά ελληνικά με μια ελαφριά αφρικανική προφορά. Γέλαγε δυνατά με το παραμικρό, ήταν κεφάτος, ανοιχτόκαρδος και δήλωσε ότι ήταν «αναγεννημένος χριστιανός». Όταν κάποιος του είπε ότι είναι καλός άνθρωπος, αυτός απάντησε ότι καλός είναι μόνο ο Χριστός! Κάθε τόσο ανέφερε χωρία από τα ευαγγέλια που τα είχε μάθει απέξω!
Τον ρώτησα πως συνέβη και ήρθε στην Ελλάδα. Μου έδωσε μία απάντηση που με εξέπληξε. Είπε ότι οι αφρικανοί (τουλάχιστον οι χριστιανοί υποθέτω) αγαπάνε την Ελλάδα και την θεωρούν Άγιους Τόπους, όπως και την Ιερουσαλήμ!
Κάπως έτσι ήταν παλιά οι Έλληνες πριν γίνουν "πολιτισμένοι" ευρωπαίοι: ΕΞΩ ΚΑΡΔΙΑ.
Τελικά η ζωή εξαρτάται από την οπτική που έχεις.
Προφανώς δεν θα έβγαζε κανένα τεράστιο ποσόν από τον πάγκο του, αλλά ήταν εμφανώς ευτυχέστερος από πολλούς που βρίσκονταν τριγύρω, και που επίσης προφανώς είχαν πολύ περισσότερα από αυτόν. Αλλά εκείνος όμως ήταν πανευτυχής, γιατί βρισκόταν σε ένα χριστιανικό κράτος και ΜΑΛΙΣΤΑ στην Ελλάδα.
Όπως ξέρετε, ή μάλλον όπως ξεχάσατε, η ευτυχία δεν πουλιέται και δεν αγοράζεται.
Λέει και ένας αρχαίος σοφός:
«Ακόμα και αν έχεις χίλια δωμάτια, χρειάζεσαι μόνο μία γωνία για να κοιμηθείς. Και αν έχεις χίλια σακιά ρύζι, χρειάζεσαι μόνο μία χούφτα για να φας».

Για ipod, 4G, καλλυντικά, ηλίθια κουρέματα, μοδάτα ρούχα και επίπεδες τηλεοράσεις δεν συζητάμε καν.

Το στριφνό βιβλίο (Ο ΠΑΤΕΡΑΣ)

Έχει περάσει πολύς καιρός.
Τα συμβάντα έχουν πια μία χροιά μυθολογική.
Ήταν τότε που ο Αδάμ έκανε το σφάλμα και είπε: «Εγώ» και δάγκωσε τον δηλητηριασμένο καρπό.
Και έπεσε από τον Παράδεισο.
Κανείς δεν τον έβγαλε, βγήκε μόνος του γιατί αισθάνθηκε αυτάρκης, αισθάνθηκε «Εγώ».
Και παράτησε τον Πατέρα.
Και ο Πατέρας απομακρύνθηκε από αυτόν.
Και αυτός έμεινε μόνος του και αισθάνθηκε έρημος.
Και από τότε έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο με όλους τους γιους και όλους τους πατεράδες.
Και συνέβη το ίδιο και με τον δικό μου.
Και κάποτε τον είδα ξαπλωμένο με τα μάτια κλειστά.
Βαριανάσαινε.
«Ήρθα» του είπα «και τώρα εσύ μπορείς να φύγεις».
Και εκείνος πέθανε ευχαριστημένος.
Το κατάλαβα από ένα σιωπηλό δάκρυ του.
Και έτσι πια κανείς δεν είναι γύρω.
Κανείς πια δεν κάθεται ασυγκίνητος (δήθεν).
Σαν να μην ενδιαφέρεται (δήθεν).
Κανείς δεν διαβάζει πια την εφημερίδα του ανέμελος (δήθεν).
Και κανείς πια, σαν να μην σε καταλαβαίνει, δεν λέει αυστηρά κάπου κάπου: «Κάνε εκείνο που μπορείς».
Λείπει πλέον ο πιο καλός και δυνατός στον κόσμο.
Αφήνοντας ένα κενό.
Και ξαφνικά σε χρόνο ανύποπτο σιδερένια νύχια γεμίζουν αυτό το κενό αρπάζοντάς σε.
Ισχυρός πόνος.
Και καταλαβαίνεις.
Και νοιώθεις το λάθος.
Και υποφέρεις από το σφάλμα.
Και η συνειδητοποίηση σε πονάει περισσότερο κι από μαχαιριά.
Δεν ήσουν ένας καλός γιος και γι’ αυτό δεν είσαι ένας καλός πατέρας.
Και έτσι τώρα παίζεις και εσύ το πανάρχαιο παιχνίδι.
Ελπίζοντας πως ίσως τα σιδερένια νύχια θα πιάσουν τον γιο σου.
Όπως κάποτε εσένα.
Όλα τούτα μοιάζουν θλιβερά στον πολύ κόσμο.
Που αρνείται τον Πόνο.
Αλλά μόνο όταν είσαι ένα με αυτόν παύεις να πονάς.
Και μια περίεργη ηρεμία πλημμυρίζει την ύπαρξή σου.
Απούσα όταν λες «Εγώ».
Παρούσα όταν Υπάρχεις.
Και ας φαίνεται σαν ανοησία σε όσους δεν σκέφτονται.
Γιατί τώρα ξέρεις τουλάχιστον.
Και αυτό είναι κάτι τουλάχιστον.
Και κάθεσαι αδιάφορος (δήθεν).
Σαν να μην σε νοιάζει (δήθεν).
Και, σαν να μην καταλαβαίνεις, λες αυστηρά κάπου κάπου:
«Κάνε εκείνο που μπορείς».
Ελπίζοντας πως βαθιά στο χρόνο ο γιος σου θα καταλάβει την υποχρέωση που δεν μπορεί να διαταχθεί:
«Κάνε εκείνο που δεν μπορείς».