Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

14 Μαΐου 2014

Η δικτατορία του «πολιτισμού»

Να λοιπόν που το πρώτο βραβείο στο τραγούδι -στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision- απέσπασε το υβρίδιο της Αυστρίας.
Ο υπουργός Πολιτισμού της Αυστρίας, καταχαρούμενος, δήλωσε ότι η νίκη της Αυστρίας είναι επίσης μια νίκη της Ευρώπης για την ανεκτικότητα και τον σεβασμό».
Από κοντά, η «πολιτισμένη» υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Σουηδίας, και φανατική υπέρμαχος του «τρίτου φύλου», δήλωσε και αυτή περιχαρής ότι «οι πολίτες της ΕΕ χρησιμοποιούν πλέον το δικαίωμά τους να ψηφίζουν για μια ανοικτή Ευρώπη».
Έτσι έχει ξεκινήσει ουσιαστικά η νέα ιστορική περίοδος όπου τα φυσιολογικά φύλα (άνδρας και γυναίκα) τίθενται πλέον υπό διωγμό. Και αν αυτό σας φαίνεται υπερβολικό θα το καταλάβετε μετά από μερικά χρόνια ή δεκαετίες, αν βέβαια θα θυμάστε ακόμα την «προφητεία» αυτή.
Ξεκινήσαμε από μία περίοδο όπου η δικτατορία της εκκλησίας καθόριζε και το πότε να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου.
Έπειτα ήρθε η δικτατορία της επιστήμης, που αρνείται την ύπαρξη κάποιου ανώτερου όντος, υποβιβάζοντας τους ανθρώπους σε μία ράτσα πιθήκων. Στην νέα αυτή περίοδο σκοταδισμού, άρχισε η επίθεση εναντίον της οικογένειας και της πίστης σε κάποιο ανώτερο ον.
Έπειτα ήρθε η δικτατορία της οικονομίας. Τα κράτη άρχισαν να χάνουν τα σύνορά τους και οι τεχνητές οικονομικές κρίσεις δημιούργησαν πόλεμους και φτώχεια, που με την σειρά τους δημιούργησαν μία στρατιά απελπισμένων μεταναστών. Έτσι άρχισε να χάνεται η παραδοσιακή δομή των κοινωνιών, οι οποίες συνήθως αποτελούνταν από άτομα της ιδίας φυλής, γλώσσας και θρησκείας.
Τώρα που οι παραδοσιακοί εθνικοί, κοινωνικοί και οικογενειακοί θεσμοί άρχισαν να διαλύονται για τα καλά, ήρθε η δικτατορία του πολιτισμού.
Ηθοποιοί, τραγουδιστές, καλλιτέχνες και πολιτικοί άρχισαν να δηλώνουν ΜΑΖΙΚΑ ότι είναι ομοφυλόφιλοι. Κινηματογραφικά έργα, εφημερίδες και τηλεόραση κάνουν συνεχή διαφήμιση στο «τρίτο φύλο».
Η τηλεόραση έχει γεμίσει με ομοφυλόφιλους και μετράς στα δάχτυλα του ενός χεριού τις «προσωπικότητες» που δεν είναι.
Αν τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς οι «προοδευτικοί» σε ονομάζουν φασίστα. Και σιγά σιγά (προσέξτε το αυτό) όλο και πιο πολλοί νέοι υιοθετούν κοριτσίστικη συμπεριφορά και ομιλία.
Παιδικά βιβλία που περιγράφουν οικογένειες με ομοφυλόφιλους γονείς παίρνουν συνεχώς βραβεία.
Το τρίτο φύλο πλέον παντρεύεται και εξισώνεται νομικά με τα άλλα δύο. Και ταυτόχρονα έχουν αρχίσει οι διαδικασίες στην ΕΕ για την εξάλειψη του φύλου από τα πιστοποιητικά!
Τώρα το νέο «είδωλο» ξεκίνησε την νέα περίοδο επίθεσης εναντίον ότι φυσιολογικού έχει απομείνει.
Σας φαίνεται υπερβολικό έτσι;
Σε ένα σάιτ, κάποιος είχε ανεβάσει δύο βίντεο. Το ένα είχε το τραγούδι της Αυστρίας και το άλλο το ελληνικό. Κατά περίεργο τρόπο, το τραγούδι της Ελλάδας είχε κοπεί, επειδή η Γιουροβίζιον είχε προβάλλει «αξίωση πνευματικών δικαιωμάτων». Κανονικά θα έπρεπε να το κάνει αυτό ΚΑΙ στο βίντεο της Αυστρίας, αλλά βλέπετε το νέο «είδωλο» πρέπει να διαφημιστεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

11 Μαΐου 2014

Ποια είναι η ειδικότητά σας;

Μερικές φορές, μετά το μεσημεριανό, κάθομαι και βλέπω στον υπολογιστή ταινίες από το διαδίκτυο. Τις περισσότερες φορές είναι ανόητες με υποτυπώδες σενάριο αλλά τις προτιμώ από το ανεκδιήγητο χάλι που λέγεται ελληνική ιδιωτική τηλεόραση.
Κάποιες φορές όμως «πιάνω λαβράκι».
Στην χθεσινή παντελώς βλακώδη ταινία, ένας δάσκαλος πολεμικών τεχνών παλεύει με διάφορους άλλους δάσκαλους για να «συνταξιοδοτηθεί» κρατώντας την φήμη του σαν μεγάλος δάσκαλος.
Μετά την νίκη του σε μία από τις μάχες, ρωτάει γιατί κέρδισε. Ένας μαθητής του απάντησε:
-Ο τάδε ήξερε πολλές τεχνικές, αλλά έκανε το λάθος να μην εξειδικευθεί σε καμία.
-Σωστά, είπε ο δάσκαλος. Ο καθένας χρειάζεται την προσωπική του τεχνική. Εκείνη που του ταιριάζει. Και αν είναι σοφός διαλέγει αυτήν που αντιστοιχεί στις δυνατότητές του και συγκεντρώνεται σε αυτήν. Την εξασκεί μέχρι να την τελειοποιήσει. Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να τα μάθει όλα.

Εσείς έχετε βρει την κλίση σας; Έχετε αναπτύξει την ικανότητά σας μέχρι να γίνετε «δάσκαλοι»;
Ή μήπως φυτοζωείτε με τον «φόβο του αύριο», ασχολούμενοι με κάτι που σας ανάγκασε να κάνετε το Σύστημα, σκλάβοι στην «διαδικασία της παραγωγής», χωρίς καμία ψυχολογική ικανοποίηση;
Μήπως αφήσατε τα όνειρά σας στο χρονοντούλαπο;
Μήπως προσπαθείτε -έστω και ασυνείδητα- να κάνετε και τα παιδιά σας σκλάβους στο ίδιο μαγκανοπήγαδο που σας καταδυναστεύει;
Μήπως ταΐζετε  -έστω και ασυνείδητα- το Σύστημα με νέο «κρέας»;

9 Μαΐου 2014

Έτσι ασκημίζουν οι πόλεις μας

Κάποτε ακόμα και τα κτίρια με τους υποσταθμού της ΔΕΗ ήταν όμορφα.

Η Αθήνα, και προφανώς και οι υπόλοιπες πόλεις, ήταν γεμάτες νεοκλασικά κτίρια. Τώρα όμως που γίναμε Ευρωπαίοι, ανακαλύψαμε το έγκλημα του αποχαρακτηρισμού επί εθνικού «ηγέτη» Καραμανλή, και τα νεοκλασικά κτίρια εξαφανίζονται.
Παντού μπορείτε να δείτε ερειπωμένα ή και καμένα κτίρια, τα οποία έχουν σχεδόν απαγορευτικό κόστος επισκευής.
Άλλα αφήνονται κλειστά να καταστραφούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νεοκλασικό της πλατείας Ελευθερίας πίσω από το κτίριο της Πινακοθήκης του Δήμου Αθηναίων.

Έτσι τα κτίρια σιγά-σιγά μετατρέπονται σε ερείπια και γκρεμίζονται μόνα τους.

Το πολύ-πολύ (για να μην χαθεί η άδεια) ο ιδιοκτήτης στήνει στην πρόσοψη μία σιδερένια σκαλωσιά-έκτρωμα για να δείξει ότι δήθεν συντηρεί το κτίριο. Έπειτα κάνει το οικόπεδο πάρκινγκ.

Στην εικόνα, πίσω και πάλι από την πλατεία Ελευθερίας, βλέπετε ένα τέτοιο παράδειγμα. Εδώ υπήρχε ένα νεοκλασικό κτίριο που το χρησιμοποιούσαν μέχρι περίπου το 1980 για γυμνάσιο.
Και ποια είναι η κατάληξη; Στην εικόνα βλέπετε ένα οικόπεδο στο Μεταξουργείο.

Και εδώ υπήρχε σκαλωσιά για κάπου τριάντα χρόνια. Έπειτα, προφανώς με κάποιο νομικό παράθυρο και λίγο λαδάκι, η πρόσοψη γκρεμίστηκε και στο οικόπεδο φύτρωσε ένα κακάσχημο τσιμεντένιο τέρας, το οποίο θα σπαταλάει τεράστια ποσά ενέργειας και θα μετατραπεί σε έναν συλλέκτη ζέστης.
Κάπως έτσι χάνεται το παλιό χρώμα στις πόλεις, η παλιά ομορφιά των νεοκλασικών, και τελικά θα γίνουν τα πάντα άσχημα, κρύα και γυάλινα.








8 Μαΐου 2014

Η απάτη των κατεψυγμένων

Το ότι μας κατακλέβουν είναι γεγονός.
Το πιο απλό παράδειγμα είναι το περιτύλιγμα στα τυριά και στα κρέατα. Και αν θεωρήσετε ότι δεν είναι και τόσο σπουδαίο να πληρώνετε μερικά ευρώ παραπάνω κάθε χρόνο, το λιγότερο πρόκειται για μία παράνομη πρακτική.
Όμως εκεί που γίνεται το μεγάλο κλέψιμο είναι στα κατεψυγμένα. Ορίστε και η απόδειξη.
Η συγκεκριμένη σουπιά έχει (υποτίθεται) βάρος 2,032 κιλά, και με τον επίπαγο 2,230 κιλά. Φυσικά το σούπερ μάρκετ χρεώνει και τον επίπαγο. Και όταν η σουπιά ξεπαγώσει το καθαρό βάρος της είναι 1,858 κιλά. Έτσι πλήρωσα σχεδόν 400 γραμμάρια «αέρα» στην τιμή των 11 ευρώ ανά κιλό.
Είναι προφανές ότι ΔΕΝ συμφέρει να αγοράζεις κατεψυγμένα μόνο και μόνο επειδή κοστίζουν μερικά ευρώ λιγότερο.


5 Μαΐου 2014

Ψωνίστε κορόιδα τις Κυριακές

Συνεχίστε να ψωνίζετε τις Κυριακές κορόιδα/πρόβατα/καταναλωτές.
Με ποια δικαιολογία το κάνετε αυτό;
Η πιο προφανής είναι ότι «δεν προλαβαίνετε τις καθημερινές επειδή δουλεύετε».
Αν το καλοσκεφτείτε όμως, δεν είναι ότι δεν προλαβαίνετε λόγω δουλειάς. Δεν προλαβαίνετε λόγω δουλείας.
Ναι! Είσαστε σκλάβοι που τρέχουν όλη την ημέρα για ένα ξεροκόμματο.
Και αντί να διαμαρτυρηθείτε και να πείτε «Όχι, θέλω περισσότερα λεφτά, με λιγότερες ώρες εργασίας», επικροτείτε το Σύστημα.
Έτσι εσείς που είσαστε σκλάβοι για 60 ή 70 ή και περισσότερες ώρες την εβδομάδα (αλήθεια θυμάστε ότι πριν μία δεκαετία υπήρχε το σαραντάωρο;), κάνετε άλλους να γίνουν περισσότερο σκλάβοι, αφού φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για υπερωρίες από τους εργοδότες.
Και αν σας φαίνεται «βολικό» να ψωνίζετε στις αργίες, να θυμάστε ότι θα έρθει και η σειρά σας. Σε μερικά χρόνια όλοι σας θα δουλεύετε βάρδιες για ένα ξεροκόμματο, αλλά θα παίρνετε τόσα ώστε να είσαστε «παρά τρίχα ζητιάνοι».
Και επειδή οι δυτικές κυβερνήσεις είναι πολύ χριστιανικές θα εφαρμόζουν κατά γράμμα την ευαγγελική ρήση που λέει «ο μη εργαζόμενος μη εσθιέτω». Γιατί αν νομίζετε ότι θα την γλυτώσετε από το Σύστημα παίρνοντας σύνταξη, σας πληροφορώ ότι είτε δεν θα πάρετε ποτέ σας σύνταξη είτε θα πρέπει να συνεχίσετε να δουλεύετε κάπου γιατί η σύνταξη που θα παίρνετε δεν θα φτάνει ούτε για καφέ.
Βέβαια, ο Τσίπρας, ο Βενιζέλος ή οποιαδήποτε άλλη πολιτική γλίτσα θα βρίσκεται στην εξουσία, θα λέει από την καλοπληρωμένη θέση του ότι η οικονομία πάει καλά, ότι βγήκαμε στις αγορές, ότι οι οικονομικοί δείκτες ανεβαίνουν, και κανένας δεν θα θυμάται τους ηλίθιους του Σικάγου που πήγαν και σκοτώθηκαν πριν εκατό τόσα χρόνια για «8 ώρες δουλειά, 8 ώρες ξεκούραση και 8 ώρες ψυχαγωγία».
Συνεχίστε λοιπόν να ψωνίζετε τις Κυριακές κορόιδα καταναλωτές-πρόβατα…

4 Μαΐου 2014

Ναι στα γκράφιτι!

Βγάζω σπυριά κάθε φορά που βλέπω στους τοίχους αυτήν την κακάσχημη τέχνη. Ο λόγος είναι ότι τα γκράφιτι έχουν ξεκινήσει από τις αμερικάνικες συμμορίες.
Κάθε συμμορία στις υποβαθμισμένες συνοικίες των πόλεων της «υπερδύναμης» των ΗΠΑ είχε το δικό της σήμα.
Οι συμμορίτες το έγραφαν στους τοίχους θέτοντας τα όρια της επικράτειας μέσα στην οποία απαγορευόταν να πουλήσουν όπλα ή ναρκωτικά οι άλλες συμμορίες.
Από εκεί το πήραν οι αμερικανοί πίθηκοι και έγραφαν το σήμα τους στον τοίχο για να δείξουν την ύπαρξή τους.
Έπειτα η μόδα πέρασε μέσω του Χόλυγουντ στους πίθηκους των άλλων χωρών. Και σήμερα μπορείτε να δείτε την κακάσχημη μόδα παντού στο κέντρο της Αθήνας, ακόμα και πάνω σε αρχαία μνημεία που θα δουν και φέτος οι τουρίστες.
Παρ’ όλα αυτά λέω ναι στα γκράφιτι:
Όχι σε όλα φυσικά. Δείτε στις φωτογραφίες δύο τέτοια γκράφιτι. Η πρώτη είναι από το Μεταξουργείο και η δεύτερη από το Περιστέρι.
Στην δεύτερη φωτογραφία κάντε σύγκριση ανάμεσα στην τέχνη του τοίχου και στην «τέχνη» της μάντρας.
Έπειτα διαλέξτε ποιαν προτιμάτε.