Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

19 Μαρτίου 2009

Ανακύκλωση

Ἐπιτέλους καί μία καλή εἴδηση.
Στό ΑΒ Βασιλόπουλος Ἑλληνικοῦ ἐδῶ καί 2 ἑβδομάδες ὑπάρχει δοχεῖο ὅπου μπορεῖς νά ρίχνεις τό τηγανισμένο λάδι. Ὑπάρχει ἑταιρεία πού τό συγκεντρώνει καί τό μετατρέπει σέ Βιοκαύσιμα: http://www.revive.gr/
Εἶναι πολύ ἁπλό : Χρησιμοποιῆστε ἕνα ἄδειο πλαστικό μπουκάλι ἀπό ἀναψυκτικό ὅπου θά συγκεντρώνετε τά χρησιμοποιημένα λάδια. Ὅταν γεμίσει κάνετε μία βόλτα ἀπό τό ΑΒ καί τό ἀδειάζετε στόν εἰδικό κάδο.
Στήν συγκεκριμένη ὑπεραγορά (στά ἑλληνικά super market) λειτουργεῖ κέντρο ἀνακύκλωσης ὅπου μπορεῖτε ἐπίσης νά ἀνακυκλώνετε χαρτί, πλαστικό, γυαλί, ἀλουμίνιο, μικρές ἠλεκτρικές συσκευές, κινητά τηλέφωνα, μπαταρίες.
Ἐλπίζω νά ἀκολουθήσουν καί ἄλλοι τό παράδειγμά του ΑΒ.
Καί ἐμεῖς πρέπει νά συμμετέχουμε ὅσο μποροῦμε.
Μέ τό νά ρίχνουμε τά λάδια στόν νεροχύτη μολύνουμε τό νερό, εἰδικά ἄν δέν ὑπάρχει βιολογικός καθαρισμός.

18 Μαρτίου 2009

Στά κομμάτια γιά blog!

Μέρες τώρα προσπαθῶ νά γίνω ἀναγνώστης στούς ἀναγνῶστες μου! Ὄχι ὅτι θά προλαβαίνω νά μπαίνω σέ τόσα ἄτομα καί νά διαβάζω τίς καταχωρήσεις τους. Ἀλλά ἀφοῦ μέ τιμοῦν μέ τήν ἐγγραφή τους, τό λιγότερο πρέπει νά ἀνταποδίδω ἔστω καί μέ τυπική ἐγγραφή στούς δικούς τους ἀναγνῶστες.
Ἄσε πού ὅλο καί κάποιο ἐνδιαφέρον ἀρθράκι θά πετύχω γιά διάβασμα καί κλοπυράιτ!
Ἀλλά τό μπίπ τό σύστημα δέν μέ ἀφήνει. Μέ δυσκολεύει ἀφάνταστα. Πρίν λίγες μέρες, σέ μία τέτοια προσπάθεια, γράφτηκα ἀναγνώστης τοῦ ἑαυτοῦ μου! Μαῦρο ρεζιλίκι τοῦ κερατᾶ μιλᾶμε. Εἶδα καί ἔπαθα νά βρῶ ἄκρη καί νά αὐτό-σβηστῶ. Δέν ὑπῆρχε πουθενά ἡ ἐπιλογή πού ὑπῆρχε στούς ὑπόλοιπους «κανονικούς» ἀναγνῶστες.
Ὅποτε ἐγκαταλείπω τήν προσπάθεια.
Ἁπλά ὅταν θά ἔχω λίγο χρόνο θά προσπαθῶ νά μπαίνω τουλάχιστον σέ ἐκείνους πού ἀφήνουν κάποιο σχόλιο.

Μαθήματα οικονομίας

Η ΧΑΪΝΤΙ είναι ιδιοκτήτρια ενός μπαρ στο Βερολίνο.
Προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της, αποφασίζει να επιτρέψει στους πιστούς της πελάτες
-οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άνεργοι αλκοολικοί- να πίνουν όσο θέλουν τώρα και να πληρώνουν αργότερα. Όποτε έχουν και όπως μπορούν.
Η ίδια καταγράφει λεπτομερώς όλα τα ποτά που καταναλώνονται σε λογιστικά βιβλία και έτσι, με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά, χορηγεί δάνεια στους πελάτες της .

Πολύ γρήγορα αυτό το «σύστημα της Χάιντι» (που, στα ελληνικά, θα τη λέγαμε Χάιδω!), γίνεται γνωστό και πολύς κόσμος αρχίζει να πλημμυρίζει το ωραίο της μπαράκι. Εκμεταλλευόμενη την ελευθερία που νιώθουν οι πελάτες, τώρα που εκείνη τους απάλλαξε από το βάρος της άμεσης πληρωμής, η Χάιντι αυξάνει τις τιμές του κρασιού και της μπύρας, που είναι τα ποτά που καταναλώνονται περισσότερο.
Ο όγκος των πωλήσεών της, βεβαίως, αυξάνεται θεαματικά .

ΕΝΑΣ νέος και δυναμικός σύμβουλος πελατών σε μια τοπική τράπεζα, αναγνωρίζει ως μελλοντικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης το ποσό που θα προκύψει από την αποπληρωμή της πίστωσης που παίρνουν οι πελάτες και αυξάνει το δανειοληπτικό όριο της Χάιντι.
Δεν έχει, ο τραπεζικός σύμβουλος, κανέναν λόγο ανησυχίας, καθ' ότι υπάρχουν ως εγγύηση τα ίδια τα χρέη των αλκοολικών.
Στα κεντρικά γραφεία της τράπεζας, ειδικοί τραπεζικοί μετατρέπουν αυτό το περιουσιακό στοιχείο σε τραπεζικά προϊόντα με τις ονομασίες «Πιοτ-ομόλογα», «Αλκ-ομόλογα» και «Εμετ-ομόλογα».
Αυτά τα προϊόντα πουλιούνται κατόπιν στις παγκόσμιες αγορές.
Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι σημαίνουν αυτές οι... περίεργες ονομασίες των ομολόγων και πώς αυτά είναι εγγυημένα.
Όμως, καθώς οι τιμές τους αυξάνονται διαρκώς, μεγαλώνει η ζήτησή τους και γίνονται μπεστ-σέλερ τραπεζικά προϊόντα .

Μια μέρα, παρ' όλο που οι τιμές συνεχώς ανεβαίνουν, ένα στέλεχος της τράπεζας, με ειδικότητα σε θέματα «μάνατζμεντ ρίσκου», αποφασίζει και η απόφασή του γίνεται δεκτή, ότι ήρθε καιρός, σιγά-σιγά, η τράπεζα να αρχίσει να απαιτεί την αποπληρωμή των χρεών που συσσωρεύτηκαν από τους πότες στο μπαρ της Χάιντι.
Όμως, οι αλκοολικοί άνεργοι αδυνατούν, βεβαίως, να αποπληρώσουν τα δάνειά τους, αφού είναι άνεργοι οι άνθρωποι, κάτι που δεν έκρυψαν ποτέ, ούτε από τη Χάιντι, ούτε από τους τραπεζίτες.
Ταυτόχρονα και ως συνέπεια αυτού, η Χάιντι δεν μπορεί να είναι συνεπής προς τις δανειοληπτικές της υποχρεώσεις και κηρύττει χρεοκοπία .

ΤΟ «Ποτ-ομόλογο» και το «Αλκ-ομόλογο» χάνουν το 95% της αξίας τους.
Το «Εμετ-ομόλογο» πάει λίγο καλύτερα και πέφτει μόνον κατά 80%.
Οι προμηθευτές του μπαρ της Χάιντι είχαν δώσει στην πελάτισσά τους, τον καιρό που όλα ήταν καλά κι ωραία, πολύ ελαστικούς όρους για την αποπληρωμή των χρεών της προς αυτούς, αλλά έχοντας επενδύσει και οι ίδιοι σε αυτά τα τραπεζικά ομόλογα, είναι τώρα μπροστά σε μια νέα, διαφορετική κατάσταση.
Ο προμηθευτής των κρασιών χρεωκοπεί και εκείνος που της πουλούσε μπύρες εξαγοράζεται από έναν ανταγωνιστή του.
Η τράπεζα, έπειτα από μαραθώνιες και δραματικές διαβουλεύσεις όλων των πολιτικών κομμάτων, σώζεται με γενναία χρηματική ένεση από το κράτος, το οποίο αποφασίζεται να βρει τους πόρους αυτούς από έναν καινούργιο φόρο, που θα βαραίνει μόνον εκείνους που δεν καταναλώνουν αλκοόλ .

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, μια εξήγηση που μπορούμε όλοι να καταλάβουμε...

Πηγή: Taksidia kai ta Ksidia

Δημοκρατική υποκρισία ή υποκριτική δημοκρατία

Αναστάσιου Καζαντζίδη
Εκπαιδευτικού - αρθρογράφου

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.
Επειδή δέχτηκα δημόσια πρόσκληση από τον ΣΥΡΙΖΑ της Χαλκιδικής να ενταχθώ στις γραμμές του κόμματος αυτού, έπειτα από μια απάντηση σε χιουμοριστικό άρθρο μου στην τοπική εφημερίδα ΓΝΩΜΗ, απαντώ στην πρόσκληση με το κείμενο που ακολουθεί:
'Χαίρομαι ειλικρινά για την αίσθηση του εκλεκτού χιούμορ που σας διακρίνει.
Όπως επίσης χαίρομαι και για την πρόσκληση που μου απευθύνατε για να προσχωρήσω στις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία με τιμά ως πολίτη.
Επειδή μου αρέσουν όμως οι αρσενικές κουβέντες, θα την απορρίψω.
Όχι ευχαριστώ.
>Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά σας βλέπω υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μουσουλμάνων της Θράκης, δεν σας έχω δει ποτέ να αναλαμβάνετε κάποια δράση υπέρ των ίδιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Χριστιανών στην Τουρκία.
>Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά πέντε συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ - Οικολογική Παρέμβαση, Κόκκινο, Νεολαία Συνασπισμού, ΣΥΡΙΖΑ Παράρτημα Υμηττού, Διεθνιστική Εργατική Αριστερά- ονομάζουν τα Σκόπια ως 'Ματσεντόνια' και τους Σκοπιανούς 'Ματσεντόσκι' και στηρίζουν τις απόψεις του ναζιστή Γκρουέφσκι, από την άλλη κατηγορούν τους συμπατριώτες τους στην Ελλάδα που διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους, ως .εθνικιστές!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά στηρίζετε τους Τσάμηδες -τους αποδεδειγμένους συνεργάτες του Χίτλερ στην κατοχή- και τους αναγνωρίζετε το δικαίωμα να διεκδικήσουν τις κατασχεμένες από την Ελλάδα περιουσίες τους, από την άλλη, δεν σας έχω δει ποτέ να διαμαρτύρεστε για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων κατοίκων της Βορείου Ηπείρου!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ στηρίζετε τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων, στηρίξατε παράλληλα και το αμερικάνικο σχέδιο Ανάν που αφαιρούσε τα δικαιώματα των Ελληνοκυπρίων και διέλυε την Κυπριακή Δημοκρατία!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ ονομάζετε την Κωνσταντινούπολη Ιστανμπούλ, λέτε επίσης και το Μοναστήρι Μπίτολα, αλλά δεν λέτε και το Βερολίνο .Μπερλίν!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια ζητάτε επίμονα να μπει φραγμός και κάποιος έλεγχος στη διακίνηση του παγκόσμιου κεφαλαίου, από την άλλη θέλετε ελεύθερη διακίνηση λαθρομεταναστών στην Ελλάδα!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά είστε υπέρ της κατάργησης του πεδίου βολής στους Λόφους της Φλώρινας για οικολογικούς λόγους, από την άλλη μεριά δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το εργοστάσιο λιγνίτη της ΔΕΗ που μολύνει χειρότερα το ίδιο περιβάλλον, δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το ασβεστάδικο και για το ορυχείο στην ίδια περιοχή.όπως και δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για την άθλια ρυπογόνο μονάδα παραγωγής ηλεκτρισμού των Σκοπιανών δίπλα στο Μοναστήρι, που όταν φυσά βόρειος άνεμος πνίγεται όλος ο νομός στο καυσαέρια!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ο πρόεδρός σας από τη μια μεριά είναι λάβρος κατά των 'βυσμάτων' στο στρατό και από την άλλη υπηρετεί τη θητεία του βάζοντας βύσμα στο κέντρο της Αθήνας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας!!!
>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ βλέπω ένα νέο παιδί για αρχηγό με υποτίθεται νέες και καθαρές ιδέες, από την άλλη όμως τον βλέπω μέτοχο σε κατασκευαστική εταιρεία που στο καταστατικό της έχει στην πρώτη γραμμή τα δημόσια έργα!
Για αυτά και για άλλα πολλά
Όχι ευχαριστώ!
Αναστάσιος Καζαντζίδης
Εκπαιδευτικός

Αναρτήθηκε από taxalia

17 Μαρτίου 2009

Ερώτηση ηλιθίου

Διάβασα σέ καταχώρηση, πού θά φιλοξενήσω ὁλόκληρη αὔριο, ὅτι ὁ Τσίπρας:
Ἅ) Ἔβαλε βύσμα γιά νά ὑπηρετήσει στήν Ἀθήνα.
Β) Ἔχει μετοχές σέ κατασκευαστική ἐταιρία πού ἀναλαμβάνει κυρίως ἔργα τοῦ δημοσίου.
Ὄχι ὅτι στό ΠΑΣΟΚ καί στήν ΝΔ δέν ὑπάρχουν τέτοια παλικάρια, ἀλλά ΜΗΠΩΣ ὁ Σύριζά μας δουλεύει ΧΟΝΤΡΟΤΕΡΑ ἀπό τούς ὑπόλοιπους;
Λέω μήπως, γιατί ἀφοῦ ὁ Ἀλαβάνος εἶναι ὁ πλουσιότερος ἀπό τούς βουλευτές καί ὁ Τσίπρας εἶναι μέτοχος κατασκευαστικῆς, ΞΕΡΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ καί ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ 700 Εὐρώ;
Μπορεῖ νά εἶμαι καί ἠλίθιος. Ἐνημερῶστε μέ παρακαλῶ.

Τώρα καταλαβαίνω

Διαβάζω στο in.gr:
Πλούσια τα κοιτάσματα πετρελαίου στη Θάσο, διαπιστώνει η «Καβάλα Όιλ» (12/8/2004)
Τώρα καταλαβαίνω γιατί μας τήν πέφτουν οἱ Τοῦρκοι μόνιμα στό Αἰγαῖο ( ὄχι βέβαια γιά πέντε ψωρονήσια ἀλλά γιά τήν ὑφαλοκρηπίδα τῶν ὑδρογονανθράκων).
Τώρα καταλαβαίνω γιατί μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ οἱ Τοῦρκοι, ἄν ἀσκήσουμε τό δικαίωμά μας νά ἐπεκτείνουμε τά χωρικά μας ὕδατα ἀπό τά ἕξι μίλια στά δώδεκα (γιατί βέβαια τότε θά μείνουν ἐλάχιστα «διεθνῆ ὕδατα» τοῦ Αἰγαίου γιά ἐκμετάλλευση ἀπό ἄλλους).
Ἐκεῖνο πού δέν καταλαβαίνω εἶναι γιατί χρειάζονται τόσα χρόνια γιά τήν Ἑλληνική κυβέρνηση νά κάνει κάτι πού ἄλλες χῶρες θά εἶχαν κάνει 40 χρόνια πρίν.
Ὑπάρχουν πολλοί πού φωνάζουν ὅτι ἔχουμε μεγάλο ὀρυκτό πλοῦτο, πολύ πετρέλαιο καί ὅτι ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ νά τά ἐκμεταλλευτοῦμε. Φυσικά ὅλοι οἱ Ἕλληνες τούς θεωροῦν γραφικούς, ἐθνικιστές καί ὅτι ἄλλο κατεβάσει ἡ γκλάβα τῶν «προοδευτικῶν» πού ἔχουν σάν ἐπάγγελμα τήν λάσπη σέ ὅποιον πεῖ κάτι θετικό γιά τήν χώρα μας.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί εἴμαστε οὐραγοί στήν Εὐρώπη παρά τά ἀναμφισβήτητα προτερήματά μας.
Γιατί καταντήσαμε ἠλίθια ἀμερικανάκια.

15 Μαρτίου 2009

Μαγειρέψτε την ζωή σας (μετατροπή των εντυπώσεων)

Είναι συνηθισμένο το να πει κανείς «Δεν άντεξα άλλο και τα είπα χύμα».
Όμως το να σκας σαν βόμβα όταν «δεν μπορείς να τα κρατάς άλλο μέσα σου» είναι κακό.
Το να τα λες «χύμα και τσουβαλάτα» μόνο και μόνο για να τα βγάζεις από μέσα σου είναι επίσης κακό.
Πρόκειται για δύο άκρα που έτσι κι αλλιώς δημιουργούν προβλήματα και στο περιβάλλον σας και σε εσάς. Τα δύο αυτά άκρα προκαλούν ανισορροπία στα δύο είδη σχέσεων: τις σχέσεις με τους άλλους και την σχέση με το σώμα μας. Το πρώτο δημιουργεί τριβές και μίση στο περιβάλλον σας. Το δεύτερο δημιουργεί άγχος και αρρώστιες σε εσάς.
Τα δύο είδη αυτών των σχέσεων εξαρτώνται από ένα τρίτο είδος, το βασικότερο: την σχέση με τον εαυτό μας.
Η σχέση με τον εαυτό μας είναι συνήθως η χείριστη λόγω δύο παραγόντων:
1) Την λανθασμένη εξωτερική εκπαίδευση που πήραμε από μικροί, γεμάτη με πρέπει, φόβους και απαγορεύσεις «γιατί έτσι» χωρίς κανενός είδους κατανόηση. Παράδειγμα η συνεχής ενασχόληση με το «τι θα πουν οι άλλοι» λες και ο σκοπός της ζωής μας είναι να είμαστε αρεστοί στους γύρω μας.
2) Το διαστρεβλωμένο και αφύσικο ψυχολογικό εγώ που δρα ανεξέλεγκτα μέσα μας, δημιουργώντας παράλογες επιθυμίες και εντάσεις. Παράδειγμα είμαι λαίμαργος, τρώγω πολύ και αρρωσταίνω. Εδώ παίζεται το παιχνίδι με τις κάθε είδους έξεις: λαιμαργία, τσιγάρο, ποτό, ναρκωτικά, τζόγος κλπ.
Τα τρία είδη των σχέσεων, σωστά χρησιμοποιημένα, γίνονται ένας μοχλός για μετατροπή της ζωής μας μέσω της μετατροπής των εισερχόμενων στις αισθήσεις εντυπώσεων.
Πάνω σε αυτό «παίζεται» και όλο το παιχνίδι. Είναι φυσικά πολύ δύσκολο να κρατάει κανείς ισορροπίες σε αυτά τα πράγματα. Δύσκολο αλλά όχι και ακατόρθωτο.
Η ζωή έρχεται σε εμάς με την μορφή εντυπώσεων. Ένα «σήμα» εντυπώνεται μέσα μας και δημιουργεί μία αντίδραση στον ψυχισμό μας. Τότε αναγνωρίζουμε το σήμα-αιτία λέγοντας: δέντρο, σκύλος, νερό, καλό, κακό κλπ.
Με την σωστή μετατροπή των εντυπώσεων της ζωής δεν θα χρειάζεται ούτε να «έχεις μεγάλο στομάχι» ούτε και να δημιουργείς φασαρίες (που πολλές φορές αποβαίνουν εις βάρος σου).
Η σωστή μετατροπή των εντυπώσεων μοιάζει με την βαλβίδα ασφαλείας της χύτρας ταχύτητας, που εκτονώνει κατάλληλα την πίεση ώστε ούτε να λερώσει την κουζίνα με πιτσιλιές αλλά ούτε και να αφήσει το φαγητό αμαγείρευτο.
Απαιτείται μία σχολαστική ενασχόληση με τον εαυτό μας, αλλά και φυσικά πολύ περισσότερες πληροφορίες από τις λίγες που μπορούν να χωρέσουν σε ένα μικρό άρθρο. Κατά καιρούς στα διάφορα κείμενα που δημοσιεύω, εμπεριέχεται αυτή η ιδέα της μετατροπής, αν και ομολογώ ότι δεν είναι εύκολα αντιληπτή.

ROSS DALY...ΚΡΙΜΑ .........

Ο γνωστός μουσικός βάζει λουκέτο στο Εργαστήρι Λαβύρινθος λόγω έλλειψης χρηματοδοτήσεων.
Τα τελευταία χρόνια τις δραστηριότητες του Εργαστηρίου χρηματοδοτούσε ο δήμος Ν. Καζαντζάκη, ωστόσο φέτος τα ταμεία του δήμου είναι άδεια. Έτσι ο Ross Daly βάζει λουκέτο στο Εργαστήρι, που λειτουργεί και ως μουσείο, και αποτελεί σημείο αναφοράς της κρητικής παράδοσης.
Έτσι απαντάνε σε έναν άνθρωπο που από όλα τα μέρη του κόσμου, από όλες τις μουσικές και τα μουσικά όργανα επέλεξε την παραδοσιακή μουσική της Κρήτης και τη λύρα της. Μάλιστα εγκαταστάθηκε στον τόπο έμαθε πολλά για την κρητική μουσική, αλλά συνάμα δίδαξε...και αυτός με τη σειρά του τη κρητική μουσική όχι μόνο σε ντόπιους αλλά σε ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου!
Αυτή είναι η απάντηση σε έναν άνθρωπο που θέλησε να δείξει στον κόσμο την ομορφιά της Ελληνικής παράδοσης και εμείς του δείξαμε την άλλη όψη του....πολιτισμού μας!
Ο Ross Daly δε στάθηκε μόνο στη λύρα της Κρήτης. Σε ορισμένες περιπτώσεις την εξέλιξε κιόλας βάζοντας τον ήχο της λύρας σε άλλους ρυθμούς. Έχει ασχοληθεί με πάρα πολλά είδη μουσικής από όλο τον κόσμο, με πρώτη τη μουσική της Ινδίας όπου και έχει μελετήσει. Επιπλέον είναι δεξιοτέχνης πολλών οργάνων!
Πηγή: http://pentaedron-kafes.blogspot.com/2009/03/superfast.html

14 Μαρτίου 2009

Επικίνδυνη αστυνομική βλακεία;

Όλοι μάθατε για το περιστατικό με την ληστεία που είχε τραγικό τέλος.
Πράγματι ήταν επικίνδυνη αστυνομική βλακεία. Αλλά μόνο από την άποψη της ηγεσίας. Ο άνθρωπος έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει. Όμως ήταν ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΣ. Οι αστυνομικοί αναγκάζονται να αγοράζουν μόνοι τους τις σφαίρες για να πηγαίνουν στο σκοπευτήριο. Επομένως είναι λογικό ότι με τους μισθούς που παίρνουν είναι ζήτημα αν εξασκούνται καν, όπως θα έπρεπε να γίνεται.
Αντί να φωνάζει ο κάθε βλάκας για αστυνομική βλακεία θα έπρεπε να φωνάζεις για καλύτερη και πιο εκπαιδευμένη αστυνομία.
Κάποτε θα πρέπει να σταματήσει αυτό το κακό. Είναι πια καθεστώς ο κάθε ΑΛΗΤΗΣ (έλληνας ή ξένος) να παίρνει ένα όπλο και να πηγαίνει ανενόχλητος να κάνει ληστεία. Και υπάρχουν οι ανεγκέφαλοι που θέλουν την αστυνομία να είναι απούσα παντού.
Αν καθαρίσουν μερικούς ληστές (ή «επαναστάτες» όπως τους ονομάζουν κάποιοι του αριστερού χώρου), τότε θα «σφίξουν οι κώλοι».
Βαρέθηκα τους Παλαιοκώστες και τα κάθε λογής καθίκια που λυμαίνονται την πατρίδα μου.
Είναι κρίμα που σκοτώθηκε η κοπέλα. Αλλά τελικά την σκότωσε ο αλβανός. Έχει κανείς «προοδευτικός» να πει κάτι για αυτό; Το πιθανότερο είναι ότι θα πείτε πως φταίει ο αστυνόμος που έδρασε. Εγώ θα πω ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
Και το δηλώνω από τώρα. Αν τύχει και σε κάποιο παρόμοιο περιστατικό φάω εγώ την σφαίρα ή κάποιος από την οικογένειά μου, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ του αστυνομικού, πάλι θα πω ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
Προτιμώ αυτό από το να αισθάνομαι μόνιμα ξεβρακωμένος απέναντι σε ληστές, κουκουλοφόρους «επαναστάτες», τραπεζίτες, πολυεθνικές, τούρκους, αλβανούς, αμερικανούς και όλα αυτά τα αποβράσματα που ο καλός θεούλης δημιούργησε μόνο και μόνο για να υποφέρει ο κόσμος.
Σιχτίρι πια!

Να "είμαστε ο εαυτός μας" ή όχι;

Στην ζωή μας τα διάφορα γεγονότα μας έρχονται σε κύματα και θεωρούνται ευχάριστα και δυσάρεστα.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μας έρχονται και τα συναισθήματα, τα οποία συνήθως εξαρτώνται από τα γεγονότα.
Πολλές φορές ακούτε την φράση «να είσαι ο εαυτός σου». Αυτό ακούγεται μεν ωραίο, αλλά εμπεριέχει την μεγαλύτερη ψυχολογική παγίδα στην οποία μπορεί να πέσει κάποιος. Το «να είσαι ο εαυτός σου» σημαίνει ταύτιση με το συναίσθημα που εμφανίζεται σε μία δεδομένη στιγμή. Με την λέξη ταύτιση εννοούμε ότι εσείς και το συναίσθημα είσαστε ένα πράγμα και το θεωρείτε δικό σας. Όμως δεν είναι έτσι.
Υποθέστε ότι έχετε καλή διάθεση και πηγαίνετε στην δουλειά. Εκεί συμβαίνει κάτι και ένα συνάδελφος σας επιτίθεται φραστικά. Εσείς τότε θα χάσετε την ευχάριστο συναίσθημα που ΤΥΧΑΙΑ είχατε το πρωί. Θα αισθανθείτε θυμωμένοι ή προσβεβλημένοι. Μετά από μία ώρα, ο συνάδελφος έρχεται και σας ζητάει συγνώμη λέγοντας ότι έσφαλλε. Ο θυμός σας θα φύγει και θα εμφανιστεί κάποιο άλλο συναίσθημα ΑΝΑΛΟΓΟ με όσα θα σας πει ο συνάδελφος. Κατόπιν θα πιάσετε κουβέντα για την γυναίκα του αφεντικού και θα κυριαρχηθείτε από το συναίσθημα ας πούμε της κακίας για τον προϊστάμενο.
Μέχρι σήμερα πιστεύατε ότι τα συναισθήματα είναι δικά σας. Αλλά αυτό΄δεν ισχύει.Το πιο πάνω απλοϊκό παράδειγμα δείχνει ότι τα συναισθήματα είναι ανεξέλεγκτα και εσείς είσαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ με το συναίσθημα που ξεπηδάει κάθε φορά. Αυτό είναι που ονομάζεται «ταύτιση με το συναίσθημα».
Πρέπει λοιπόν να προσπαθεί κανείς να μην γίνεται ένα με τα συναισθήματα (δηλαδή να μην ταυτίζεται με αυτά) και ο λόγος είναι απλός.
Σίγουρα σας έχει τύχει, υπακούοντας σε κάποιο συναίσθημα, να κάνετε την αντίστοιχη πράξη στην οποία σας υποκινεί χωρίς όμως να έχετε τα αποτελέσματα που περιμένατε. Μάλιστα κάποιες φορές μετανιώνετε για την πράξη σας.
Οπότε δεν αρκεί «να είσαι ο εαυτός σου» και να λειτουργείτε όπως επιτάσσει το κάθε συναίσθημα, αλλά θα πρέπει να κάνετε υπολογισμούς πριν από οτιδήποτε. Χρειάζεται ανάλυση του τι συμβαίνει, του πως αισθάνεστε, του τι σας σπρώχνει το συναίσθημά σας να κάνετε και του τι πιθανόν να συμβεί εάν το κάνετε. Έτσι «ξεφεύγετε από τον εαυτό σας» με αποτέλεσμα να δράτε σωστότερα στην επαφή σας με τους άλλους.
Με λίγα λόγια δεν πρέπει να είσαστε μόνιμα ο εαυτός σας και να κάνετε «ότι σας καπνίζει» αλλά να τα φέρετε όλα σε ισορροπία.
Βέβαια αυτό δεν γίνεται έτσι εύκολα όπως το περιγράφω, αλλά σαν ιδέα προς εφαρμογή αυτά είναι αρκετά για να αρχίσετε να το σκέφτεστε.