Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

12 Μαρτίου 2019

Ο προφήτης πολιτικο-οικονομικών καταστροφών

Τελικά το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να παραστήσεις τον προφήτη!
Δεν έχεις παρά να πεις διάφορα μαύρα και καταθλιπτικά και να περιμένεις. Αργά ή γρήγορα ο χρόνος θα σε επιβεβαιώσει. Ορίστε δύο παραδείγματα:
Στις 16 Νοεμβρίου 2014, στην ανάρτηση «Πολυτεχνείο, ο Δούρειος Ίππος» έγραψα:
…Πρέπει να γίνουν εκλογές και να βγει ένας νέος «σωτήρας»: ο Τσίπρας… Και λέω απλά ότι ο Τσίπρας θα φέρει έναν νέο κύκλο καταστροφής σε βαρύτερο ακόμα επίπεδο.
Στις 13 Σεπτεμβρίου 2015, στην ανάρτηση «Λεφτά; ΦΥΣΙΚΑ υπάρχουν» έγραψα:
ΥΓ 1: Οι Αμερικανοί «εκτιμούν» ότι πρόκειται να υπάρξει μια συγκεκριμένη κυβέρνηση συνεργασίας μετά τις εκλογές. Ετοιμαστείτε λοιπόν να πληρώσετε τον λογαριασμό και ίσως να χάσετε και κανένα νησί ή καμιά Μακεδονία, έτσι για να υπάρχει «ειρήνη και ηρεμία» στην περιοχή.
Βέβαια οι συγκεκριμένες «προφητείες» είναι προφητείες μόνο εάν δεν ανήκεις σε κάποιο πολιτικό μαντρί με συγκεκριμένη πολιτική.
Αλλά έτσι κι αλλιώς θα επαναλάβω την αγαπημένη μου ευχή:
-Ελπίζω ο χρόνος να με βγάλει τελικά ψεύτη.
-Ελπίζω να υπάρχουμε ακόμα σαν κράτος και έθνος σε μερικά χρόνια από σήμερα και όλα αυτά να είναι οι φαντασίες ενός ξεμωραμένου γέρου.
-Τελικά ελπίζω να μην είμαι «προφήτης».
Τίποτε δεν θα μου δώσει μεγαλύτερη χαρά από αυτήν την διάψευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου