Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Οκτωβρίου 2018

Δυστυχώς η προφητεία μου για την Μακεδονία επαληθεύτηκε

Έχω αρχίσει να αισθάνομαι μεγάλος προφήτης! Κάθε τόσο κάτι γίνεται και επιβεβαιώνει κάτι σχετικό που είχα αναρτήσει παλαιότερα.
Έχω όμως το πρόβλημα ότι μετά από τόσα χρόνια αναρτήσεων δεν έχω κρατήσει έναν σωστό κατάλογο των κειμένων μου για να μπορώ να βρίσκω αυτά που θέλω. Έτσι δεν μπορώ να αποδείξω ότι είμαι προφήτης και να δοξαστώ!
Τυχαία λοιπόν [ψάχνοντας για άσχετο θέμα] έπεσα επάνω σε μία παράγραφο από τις 13 Σεπτεμβρίου του 2015. Στην ανάρτηση «Λεφτά; ΦΥΣΙΚΑ υπάρχουν!» γράφω κάτω κάτω:
«ΥΓ 1: Οι Αμερικανοί «εκτιμούν» ότι πρόκειται να υπάρξει μια συγκεκριμένη κυβέρνηση συνεργασίας μετά τις εκλογές. Ετοιμαστείτε λοιπόν να πληρώσετε τον λογαριασμό και ίσως να χάσετε και κανένα νησί ή καμιά Μακεδονία, έτσι για να υπάρχει «ειρήνη και ηρεμία» στην περιοχή».
Το ότι οι Αμερικανοί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πριν τις εκλογές ποιος θα κερδίσει αυτό δεν είναι προφητεία.
Το ότι όμως πρόβλεψα ότι ΠΡΑΚΤΙΚΑ έχουμε χάσει πλέον την Μακεδονία αυτό μπορώ να το θεωρήσω προφητεία!
Έχω μόνο μία μικρή αμφιβολία κατά πόσον είμαι πραγματικά προφήτης:
Το ευκολότερο πράγμα σήμερα είναι να φανταστείς ένα σενάριο καταστροφής για την κακόμοιρη Ελλάδα [που έχει την ατυχία να κατοικείται από νεοέλληνες] και ΣΙΓΟΥΡΑ θα επαληθευτεί το επόμενο χρονικό διάστημα.
Οπότε ίσως τελικά και να μην είμαι προφήτης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου