Μετά την καταστροφή της οποιαδήποτε δημιουργικής μονάδας στην Ελλάδα έχει έρθει από καιρό και το δεύτερο στάδιο: η οικειοποίηση της μνήμης.
Πολλά προϊόντα κυκλοφορούν με κλεμμένο όνομα. Για παράδειγμα τα διάφορα εισαγόμενα βούτυρα στις υπεραγορές… ΩΩΩΧ, ΣΥΓΝΩΜΗ στο σουπερμάρκετ ήθελα να πω…
Στην εικόνα βλέπετε ένα βούτυρο, το οποίο κλέβει οπτικά το όνομα του κάποτε πασίγνωστου Βουτύρου Κερκύρας. Με την μικροσκοπική επισήμανση «τύπου» η οποία δεν καλοφαίνεται με την πρώτη ματιά (αφού στην εικόνα κυριαρχεί το τεράστιο «ΚΕΡΚΥΡΑΣ») η δουλειά έχει γίνει.
Και αυτό φυσικά για μερικά χρόνια. Ήδη αμφιβάλλω αν υπάρχουν άτομα κάτω των πενήντα που να γνωρίζουν ή να έχουν καν ακούσει το «Βούτυρο Κερκύρας». Και αν το γνωρίζουν θα το γνωρίζουν όπως τα αρχαία ελληνικά, την Ακρόπολη, κλπ, δηλαδή ένα όνομα κάπου χαμένο στην μνήμη τους, θαμμένο κάτω από τόνους λάικ, σελέμπριτις, επισκεψιμότητες και μεγαμπάιτ στο νέο «ταχύτατο» διαδίκτυο… ΩΩΩΧ, ΣΥΓΝΩΜΗ στο ίντερνετ ήθελα να πω…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου