Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

9 Φεβρουαρίου 2017

Γερμανίδα βουλευτής ξεσκεπάζει την οικονομική απάτη του Σόιμπλε

Ανακάλυψα αυτό το βίντεο στην «αποθήκη» μου. Προφανώς κάποια στιγμή διέγραψα από λάθος το κείμενο που βάζω πάντα σας συνοδεία για να ξέρω την πηγή. Έτσι δεν ξέρω σε ποιόν ανήκουν τα εύσημα.. Το αναρτώ και εγώ γιατί είναι πολύ καλό.
Η γερμανίδα είναι μία φωτεινή όαση λογικής στο διεφθαρμένο οικονομικό καθεστώς της Ευρώπης. Φυσικά είναι μειοψηφία και δεν θα καταφέρει τίποτε. Τουλάχιστον είναι μία παρηγοριά για εμάς ότι και στην Ευρώπη έχουν απομείνει μερικοί άνθρωποι.
Πάντως αν συνεχίσετε να πιστεύετε στους τυχάρπαστους και πληρωμένους «σωτήρες» του κάθε κόμματος, και συνεχίσετε να ψηφίζετε σαν τα πρόβατα το «κόμμα σας», το κρίμα για την καταστροφή της Ελλάδας και για την μετατροπή των παιδιών σας σε νεόπτωχους σκλάβους στον λαιμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου