Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

7 Απριλίου 2016

Το υπερόπλο της παγκοσμιοποίησης

Πριν μερικές ημέρες ένας φίλος μου έστειλε ένα κείμενο που περιέγραφε τι είναι η πατρίδα. Στο κάτω μέρος του κειμένου ο συγγραφέας συμπεραίνει:
…χρειάζεται μια θυσία: Για να δούμε το «ΕΝΑ των Όλων», να αφήσουμε το μικρό προσωπικό «Εγώ» στην άκρη («αυτοθυσία»).
και
Η προπαγάνδα της Τηλεόρασης σε συγχύζει και έτσι μαζεύεσαι στο Εγώ σου! (Μόνος είσαι ευάλωτος…
Χάρηκα που επιτέλους κάποιος έχει πάρει είδηση ότι υπάρχει αυτό το ΕΓΩ.
Αλλά ταυτόχρονα λυπήθηκα γιατί του διαφεύγει το μέγεθος της ανακάλυψης. Αναφέρει την φράση «να αφήσουμε το μικρό προσωπικό «Εγώ» στην άκρη», θεωρώντας ότι είναι κάτι εύκολο να γίνει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Το ΠΟΛΥ-ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΓΩ, όντας φυτεμένο βαθιά στον ψυχισμό μας, μετατρέπει κάθε έναν άνθρωπο σε εγωπαθές ανθρωπάκι και το κάνει:
Να παίρνει πολύ σοβαρά τον εαυτό του.
Να θέλει  να αναγνωριστεί η αξία του.
Να θέλει ΠΙΟ πολλά λεφτά.
Να θέλει ΠΙΟ πολλή δόξα.
Να θέλει ΠΙΟ πολλή δύναμη.
Να αισθάνεται ότι αξίζει ΠΙΟ πολλά.
Να αισθάνεται ότι αδικήθηκε ΠΙΟ πολύ από τον καθέναν.
Έτσι το εγωπαθές ανθρωπάκι αισθάνεται και ερμηνεύει τα πάντα με διαστρεβλωμένο τρόπο και φοβάται για την δουλειά ΤΟΥ, τα λεφτά ΤΟΥ, το αμάξι ΤΟΥ, την φήμη ΤΟΥ, την ζωούλα ΤΟΥ κλπ, ακόμα και αν δεν έχει σοβαρό λόγο για αυτό.
Έτσι σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ισχυρά εγωπαθή ανθρωπάκια παραπληροφορούν, κοροϊδεύουν, εκμεταλλεύονται, κλέβουν και καταπιέζουν τα ανίσχυρα εγωπαθή ανθρωπάκια, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.
Νομίζετε ότι έχει καμία διαφορά ο Ρότσιλντ, που κατέχει την μισή υδρόγειο, με έναν ιδιοκτήτη πέντε γελαδιών στην Αφρική;
Και οι δύο είναι υποχείρια του ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ τους ΕΓΩ. Και οι δύο κάνουν ακριβώς τα ίδια, όπως περιέγραψα πιο πάνω.
Να ποια είναι η Νέα Τάξη. Να ποια είναι η παγκοσμιοποίηση σε απλή, πρακτική μορφή, με τον εγωισμό να αποτελεί το κύριο εργαλείο της.
Και ο καλύτερος σύμμαχός της είμαστε εμείς οι ίδιοι που υποφέρουμε από τις συνέπειές της, αφού ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ δεν θέλει να παραδεχθεί την φρικτή εγωικότητά του και αν τυχόν την παραδεχθεί, θα αρνηθεί να την αλλάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου