Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

8 Νοεμβρίου 2014

Καταργούν επίσημα το Υ και το Ω; (1)

Να λοιπόν που λύθηκε το αίνιγμα του ΕΒΡΟ.
Βλέποντας ξαφνικά μπροστά μου τα νέα χαρτονομίσματα, πραγματικά, έμεινα έκπληκτος. Έψαξα  λίγο στο διαδίκτυο, αλλά δεν βρήκα τίποτε σχετικό. Για αυτό έβαλα και το ερωτηματικό στον τίτλο.
Με βάση λοιπόν την πιθανότητα να συμβαίνει αυτό της κατάργησης, έγραψα το προηγούμενο κείμενο, ζητώντας στο τέλος μία λογική εξήγηση.
Πραγματικά, μετά από τις σχετικές πληροφορίες, το ότι η λέξη ΕΒΡΟ είναι κυριλλική γραφή είναι μία καλή εξήγηση. Δεν μου είχε περάσει πάντως από το μυαλό ότι η ΕΕ είχε κάνει τον κόπο να γράψει την λέξη στα ελληνικά ειδικά για εμάς. Νόμιζα ότι την λέξη ΕΥΡΩ την έγραφαν μόνο στα ελληνικά χαρτονομίσματα.
Πάντως, επειδή πάντοτε κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα περιμένω την επόμενη έκδοση των χαρτονομισμάτων, για να δω αν θα συνεχίσει να υπάρχει η ελληνική λέξη. Μόνο τότε θα είμαι απόλυτα σίγουρος.
ΥΓ. Για το υπόλοιπο κείμενο δεν πιστεύω να έχετε αντίρρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου