Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

14 Φεβρουαρίου 2009

Μας κατακλέβουν ρέεεεεεε

Παίρνω ένα email από μία σοβαρή εταιρία της Κίνας, που στέλνει διαφημιστικά με σκοπό να επεκταθεί στην Ευρώπη. Μέσα αναφέρεται η τιμή ενός σφαιρικού επιστομίου των δύο ιντσών να είναι 1,2 δολάρια. Ρώτησα σε μαγαζί στην περιοχή μου και μου είπαν ότι ένα επιστόμιο τέτοιας διαμέτρου στοιχίζει 26 ευρώ! Φανταστείτε πόση είναι η αύξηση των προϊόντων που μας φορτώνουν στο κεφάλι.
Η διαφορά ποιότητας δεν είναι δικαιολογία γιατί το ίδιο ισχύει με προϊόντα από την Δύση.
Φίλος μου βρήκε στο ίντερνετ και παράγγειλε από Αμερική κάποιες σπάνιες διόδους σε τιμή κάτω του δολαρίου, όταν εδώ του ζητούσαν στα μαγαζιά ηλεκτρονικών περίπου τριάντα ευρώ την μία!

Τά συμπεράσματα δικά σας.
Πάντως ἔστω καί μέ τό οἰκονομικό μας χάλι, ἄν οἱ τιμές πήγαιναν σέ κανονικά ἐπίπεδα, θά μετατρεπόμασταν αὐτομάτως στήν φθηνότερη χώρα τῆς Εὐρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου