Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

23 Φεβρουαρίου 2019

Για τους αργόστροφους

Το περιστατικό συνέβη πριν πολλά χρόνια αλλά είναι ενδεικτικό της ανθρώπινης παράνοιας. Η ανάρτηση έγινε μήπως υπάρχουν ακόμη κάποιοι αργόστροφοι που δεν έχουν καταλάβει ότι, στην εποχή του "το δικό μου" και του "εγώ είμαι πιο", φταίει η ανθρώπινη απληστία για την δυστυχία που υπάρχει στον κόσμο.
Το αμαξάκι που θα δείτε κόστισε 4,8 εκατομμύρια δολάρια στον Βαλίντ, πρίγκηπα της Σαουδικής Αραβίας. Και μην νομίζετε ότι είχε πολλά αυτοκίνητα. Μόνο άλλα τριάντα επτά που ήταν παλιά. Να μην πάρει ένα καινούριο;
Οι επισκέπτες της έκθεσης έδιναν 1000 δολάρια για να το ακουμπήσουν!!! [είναι τρελοί οι Αμερικάνοι ή ανεγκέφαλοι;].






4 σχόλια:

  1. Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλα μιλαμε απιστευτα βλακωδες! Εχουμε καταντησει ερμαια του χρηματος, του δηθεν και του θεαθηναι! Το ποστ σου για τη γατουλα με το κουνελακι και αυτο με τον πατερα και το γιο ηταν εκπληκτικα! Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή