Τελικὰ ἔχουμε πέσει θύματα ἐθνικιστικῆς προπαγάνδας.
Διάφοροι ἀνεγκέφαλοι ἐθνικιστές, ποὺ μιλᾶνε συνήθως γιὰ πατρίδα καὶ ἄλλα τέτοια φασιστικά μας παραπληροφοροῦν.
Μὴν ξεχάσω νὰ ἀναφέρω καὶ τοὺς Χρυσαυγίτες. Χωρὶς μία ἀναφορὰ σὲ αὐτὰ τὰ ἀποβράσματα, αὐτοὺς τοὺς φασίστες, πῶς θὰ φανεῖ ὅτι τὸ κείμενο τὸ γράφει κάποιος μὲ δημοκρατικὲς ἀνησυχίες;
Ἄρχισα νὰ ὑποψιάζομαι λοιπὸν ὅτι αὐτὰ τὰ περὶ οἰκονομικῆς κρίσης εἶναι ψέματα ἐχθὲς ποὺ πῆγα σὲ μιὰ ὑπεραγορὰ (συγνώμη γιὰ τὸν ἐθνικισμό, σοῦπερ μάρκετ ἤθελα νὰ πῶ) γιὰ νὰ ἀγοράσω κάτι. Ἐκεῖ εἶδα κάτι ἀποκαλυπτικό: Ρόδια Ἰνδίας μὲ τιμὴ 7,8 εὐρώ!!!
-Ἂν εἶναι δυνατόν, εἶπα κατάπληκτος. Ποιὸς θὰ τὰ ἀγοράσει μὲ τέτοια τιμή;
Καὶ ἡ πωλήτρια μὲ ὕφος ἀπολογητικό μου εἶπε:
-Μὰ ἀφοῦ μᾶς τὰ ζητᾶνε!
Ἔμεινα ξερὸς καὶ δὲν κοίταξα ἂν ἡ τιμὴ ἦταν γιὰ τὸ κιλὸ ἢ γιὰ τὸ κομμάτι (πράγμα ἀκόμα χειρότερο). Καὶ μᾶλλον ἦταν γιὰ τὸ κομμάτι, γιατί προχθὲς στὴν λαϊκὴ κάποιος πουλοῦσε ρόδια μὲ τέσσερα εὐρὼ τὸ κιλό, ἐπειδὴ λέει «τελείωσε ἡ ἐποχή τους».
Καπάκι σὲ ὅλα αὐτά, ἐχθὲς τὸ βράδυ βγῆκα γιὰ μία βόλτα. Ἔπεσα ἐπάνω σε ἕνα περίπτερο μὲ ἕναν ἀπίστευτο ἀριθμὸ περιοδικῶν γιὰ κάθε γοῦστο. Ἄρχισα νὰ μετράω καὶ σταμάτησα στὰ 45!
Παρακάτω ἔξω ἀπὸ ἕνα ΓΕΜΑΤΟ προποτζίδικο δύο ἡλικιωμένοι τύποι μιλοῦσαν ἔντονα. Ὑποθέτοντας ὅτι μιλᾶνε γιὰ πολιτικά, πέρασα δίπλα τους καὶ ἄκουσα:
-Νὰ μοῦ πεῖς γιὰ τὴν Μπαρτσελόνα ἢ γιὰ τὴν Λάτσιο νὰ συμφωνήσω…
Πιὸ κάτω στὴν πλατεία οἱ καφετέριες ἦταν πήχτρα στοὺς νέους. Καθόντουσαν ὅλοι καὶ παρακολουθοῦσαν κάποιον ἀγώνα στὶς τηλεοράσεις.
Γιὰ μένα τὸ συμπέρασμα ἀπὸ ὅλα αὐτὰ εἶναι ἁπλό: ἡ κρίση εἶναι ἕνα καλοστημένο παραμύθι ἐθνικιστικῶν κύκλων ποὺ θέλουν νὰ διαταράξουν τὴν οἰκονομικὴ πρόοδο στὴν ἥσυχη πολὺ-πολιτισμικὴ χώρα μας.
Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.
25 Απριλίου 2013
24 Απριλίου 2013
Πυροβολισμοί στην Μανωλάδα
«Κάποιοι φουκαράδες, καταπιεσμένοι μετανάστες πῆγαν νὰ ζητήσουν τὰ λεφτά τους καὶ τότε τρεῖς κακοὶ Ἕλληνες πιστολέρος τοὺς τραυμάτισαν μὲ καραμπίνες».
Αὐτὴ εἶναι ἡ ἐπίσημη ἐκδοχὴ τῆς ἱστορίας. Μένει κανεὶς μὲ τὴν ἐντύπωση ὅτι μερικοὶ φουκαράδες πυροβολήθηκαν χωρὶς λόγο ἀπὸ κάποιους καμπόηδες.
Ὅμως ὑπάρχουν καὶ κάποιες λεπτομέρειες ποὺ δὲν ἀκούγονται τόσο, ἀφοῦ βασικὰ δὲν συμφέρουν τὸ πολὺ-πολιτισμικὸ image:
1) Οἱ φουκαράδες, καταπιεσμένοι μετανάστες ἦταν ἴσως καὶ πάνω ἀπὸ διακόσιοι, σύμφωνα μὲ μερικὲς ἐκτιμήσεις.
2) Οἱ φουκαράδες, καταπιεσμένοι μετανάστες ἦταν ὁπλισμένοι μὲ λοστάρια ἢ ρόπαλα.
Ἀλήθεια, ἔχει κάτσει ποτὲ κανεὶς νὰ σκεφτεῖ τὸ πολιτισμικὸ ὑπόβαθρο αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων; Εἶναι ὅλοι τους σχεδὸν ἀναλφάβητοι, μεγαλωμένοι σὲ μέρη ὅπου κυριαρχεῖ ἡ φυλετικὴ καὶ θρησκευτικὴ βία. Καὶ ἡ ἀνθρώπινη ζωὴ δὲν ἔχει καμία ἀξία. Ἐπιπλέον οἱ ταραχές, οἱ συμπλοκὲς καὶ οἱ φόνοι εἶναι σύνηθες φαινόμενο στὶς περιοχὲς ποὺ ζοῦν. Ὁ μόνος τρόπος ποὺ γνωρίζουν γιὰ νὰ διεκδικήσουν κάτι εἶναι ἡ βία.
Ἔτσι ἐγὼ προσωπικὰ βγάζω τὸ παρακάτω συμπέρασμα:
Φυσικὰ εἶναι ἀπαράδεκτο νὰ πυροβολεῖς τὸν κόσμο.
Φυσικὰ θὰ πρέπει ΟΛΟΙ νὰ πληρώνονται γιὰ τὴν δουλειά τους.
Φυσικὰ θὰ πρέπει νὰ ἐπέμβει ἡ ἀστυνομία καὶ νὰ στείλει στὸ δικαστήριο τοὺς δράστες.
Ἀλλὰ καὶ μόνο ὁ ἀριθμὸς 200, συνοδευόμενος ἀπὸ τὸ ἀντίστοιχο πολιτισμικὸ ποιὸν τῶν θυμάτων, προσωπικὰ μὲ κάνει νὰ βλέπω ὅλο αὐτὸ τὸ ἀποκρουστικὸ συμβὰν σὰν καθαρὴ αὐτοάμυνα.
Και μια λεπτομέρεια της τελευταίας στιγμής: Μαθαίνω ότι οι επιστάτες ήταν Αλβανοί. Άραγε ισχύει αυτό; Για να μην το αναφέρουν τα μεγκάλα κανάλια φυσικά θα είναι εθνικιστική κορώνα.
Αὐτὴ εἶναι ἡ ἐπίσημη ἐκδοχὴ τῆς ἱστορίας. Μένει κανεὶς μὲ τὴν ἐντύπωση ὅτι μερικοὶ φουκαράδες πυροβολήθηκαν χωρὶς λόγο ἀπὸ κάποιους καμπόηδες.
Ὅμως ὑπάρχουν καὶ κάποιες λεπτομέρειες ποὺ δὲν ἀκούγονται τόσο, ἀφοῦ βασικὰ δὲν συμφέρουν τὸ πολὺ-πολιτισμικὸ image:
1) Οἱ φουκαράδες, καταπιεσμένοι μετανάστες ἦταν ἴσως καὶ πάνω ἀπὸ διακόσιοι, σύμφωνα μὲ μερικὲς ἐκτιμήσεις.
2) Οἱ φουκαράδες, καταπιεσμένοι μετανάστες ἦταν ὁπλισμένοι μὲ λοστάρια ἢ ρόπαλα.
Ἀλήθεια, ἔχει κάτσει ποτὲ κανεὶς νὰ σκεφτεῖ τὸ πολιτισμικὸ ὑπόβαθρο αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων; Εἶναι ὅλοι τους σχεδὸν ἀναλφάβητοι, μεγαλωμένοι σὲ μέρη ὅπου κυριαρχεῖ ἡ φυλετικὴ καὶ θρησκευτικὴ βία. Καὶ ἡ ἀνθρώπινη ζωὴ δὲν ἔχει καμία ἀξία. Ἐπιπλέον οἱ ταραχές, οἱ συμπλοκὲς καὶ οἱ φόνοι εἶναι σύνηθες φαινόμενο στὶς περιοχὲς ποὺ ζοῦν. Ὁ μόνος τρόπος ποὺ γνωρίζουν γιὰ νὰ διεκδικήσουν κάτι εἶναι ἡ βία.
Ἔτσι ἐγὼ προσωπικὰ βγάζω τὸ παρακάτω συμπέρασμα:
Φυσικὰ εἶναι ἀπαράδεκτο νὰ πυροβολεῖς τὸν κόσμο.
Φυσικὰ θὰ πρέπει ΟΛΟΙ νὰ πληρώνονται γιὰ τὴν δουλειά τους.
Φυσικὰ θὰ πρέπει νὰ ἐπέμβει ἡ ἀστυνομία καὶ νὰ στείλει στὸ δικαστήριο τοὺς δράστες.
Ἀλλὰ καὶ μόνο ὁ ἀριθμὸς 200, συνοδευόμενος ἀπὸ τὸ ἀντίστοιχο πολιτισμικὸ ποιὸν τῶν θυμάτων, προσωπικὰ μὲ κάνει νὰ βλέπω ὅλο αὐτὸ τὸ ἀποκρουστικὸ συμβὰν σὰν καθαρὴ αὐτοάμυνα.
Και μια λεπτομέρεια της τελευταίας στιγμής: Μαθαίνω ότι οι επιστάτες ήταν Αλβανοί. Άραγε ισχύει αυτό; Για να μην το αναφέρουν τα μεγκάλα κανάλια φυσικά θα είναι εθνικιστική κορώνα.
21 Απριλίου 2013
Θέλουν να μας εξαφανίσουν και τα καταφέρνουν
Μπορεῖ νὰ πεῖτε ὅτι ὅλα αὐτὰ εἶναι μποῦρδες. Μπορεῖ νὰ θεωρήσετε ὅτι πρόκειται γιὰ ἄλλη μία ἐθνικιστικὴ σαχλαμάρα γιὰ νὰ μὴν πῶ χρυσαυγίτικη.
Ἀλλὰ τὰ στοιχεῖα εἶναι κατὰ τὴν γνώμη μου συγκεκριμένα.
Ἡ ἐξαφάνιση ἔχει τρεῖς μορφές. Πρόκειται γιὰ ἐξαφάνιση ποὺ προκαλεῖται παντοῦ στὴν ὑδρόγειο, ἀλλὰ ἐμένα μὲ ἐνδιαφέρει ἡ Ἑλλάδα καὶ οἱ Ἕλληνες. Ὅσο καὶ ἂν εἶναι ζήτημα χρόνου νὰ ἐξαφανιστοῦμε σὰν ὅλους αὐτοὺς τοὺς ὑπόλοιπους λαοὺς (Χετταῖοι, Ἀκκάδες, Βαβυλώνιοι κλπ) ποὺ ἀναφέρονται μόνο στὴν ἱστορία πλέον, δὲν παύει νὰ μὲ ἐνοχλεῖ τὸ γεγονὸς αὐτό. Καὶ ξεκινάω τὰ «ἐπιχειρήματά» μου.
1) Περιβάλλον:
Εἴμαστε μάρτυρες μίας βίαιης καταστροφῆς τοῦ περιβάλλοντός μας.
-Ἀπὸ τὸ 1900 τόσο, ἀπαγορεύτηκε ἡ καλλιέργεια τοῦ ντόπιου σιταριοῦ καὶ ἄρχισε ἡ εἰσαγωγὴ ξένου σπόρου.
-Εἰσάγονται σωρηδὸν (ἀπὸ τὴν Ὀλλανδία κυρίως) σπόροι γιὰ κηπευτικὰ καὶ λουλούδια. Ἀποτέλεσμα εἶναι νὰ ἔχουν ἐξαφανίσει σχεδὸν τελείως κάθε ντόπια ποικιλία νόστιμων λαχανικῶν, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τρῶμε «χόρτα».
-Ἔχουν ἐξαφανιστεῖ τὰ τριαντάφυλλα καὶ τὰ γαρίφαλα ποὺ μύριζαν τόσο ὡραῖα ὅταν ἤμουνα μικρός.
-Ἐξαφανίστηκαν τὰ ντόπια καλλωπιστικὰ φυτά, ἐξαφανίζονται οἱ ποικιλίες τῶν ἀμπελιῶν, παντοῦ φυτεύονται εἰσαγόμενα δέντρα. Τὸ «βρωμοδέντρο» κατατακλύζει τὰ πάντα ὅπου καὶ νὰ βρεθεῖ.
-Γεμίσαμε σκυλιὰ -κάθε εἴδους τεχνητὴ ποικιλία- ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὴν Κίνα καὶ τὴν Λαπωνία καὶ οἱ ντόπιες φυλὲς ἐξαφανίζονται.
-Οἱ στοχευμένες πυρκαγιὲς καταστρέφουν τὰ πανέμορφα δάση μας. Παράδειγμα ἡ Παρνηθα ποὺ οὐσιαστικὰ ἀφέθηκε νὰ καεῖ.
2) Ἐξαφάνιση τῆς φυλῆς
-Τὸ κράτος κάνει κάθε δυνατὴ προσπάθεια γιὰ νὰ μειώσει τὶς γεννήσεις. Αὐτὸ δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἀμφισβητήσει κανένας.
-Γίνεται ἐπίθεση στὰ ἤθη, τὰ ἔθιμα καὶ τὴν γλώσσα. Ἀπὸ χρόνια σὲ ὅλα τα «καρναβάλια» ἔχει γίνει εἰσαγωγὴ χορευτριῶν ἀπὸ τὸ Ρίο καὶ μεταμφιέσεων ξένων πρὸς τὴν ἑλληνικὴ παράδοση γενικά.
Ἡ δικτατορία εἶχε ἀπαγορεύσει τὸ «Γαϊτανάκι». Δὲν ξέρω τὸν λόγο ἀλλὰ κανένας δὲν ξέρει πλέον αὐτὸ τὸ ἔθιμο. Καὶ κανένας δὲν προσπαθεῖ νὰ τὸ ἀναβιώσει.
Τὰ σχολεῖα ἔγιναν πλέον ἀποθῆκες βαριεστημένων μικρομέγαλων μὲ τατουάζ, σκουλαρίκια, τσιγάρα, ναρκωτικὰ καὶ συμμορίες ποὺ μαθαίνουν ὁτιδήποτε ἄλλο ἐκτὸς ἀπὸ τὴν γλώσσα καὶ τὴν ἱστορία τους.
Ἐσεῖς οἱ ἴδιοι λέτε «οκέι» καὶ «θένκς» ἀντὶ γιὰ εὐχαριστῶ καὶ ἀμφιβάλλω ἂν καταλαβαίνετε πλέον μία πρόταση ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ ποὺ εἶναι γραμμένη σὲ «βαριὰ» καθαρεύουσα. Καὶ σίγουρα θὰ πρέπει νὰ σκεφτεῖτε λίγο γιὰ νὰ ἀπαντήσετε ὅτι δὲν νικήσαμε τοὺς τούρκους τὴν 28η Ὀκτωβρίου.
Ἕκτος ἀπὸ τὶς ξενόγλωσσες ἐπιγραφὲς τὰ ΜΜΕ χρησιμοποιοῦν συνεχῶς ξένες λέξεις καὶ ἐκφράσεις ἀντὶ γιὰ ἑλληνικά. Παράδειγμα ἡ διαφήμιση ποὺ λέει «Εἶσαι ἕτοιμος γιὰ runing καὶ δὲν ἔχεις παπούτσια;». Γιατί running κόπανε διαφημιστῆ καὶ ὄχι τρέξιμο; Γιατί «μουσικὸ event» καὶ τόσα ἄλλα βρυκολακίστικα ποῦ ἀκούγονται;
Ἡ ἁπλοποίηση τῆς γλώσσας εἶναι φρικτή. Τὸ τελικὸ «ν» ἐξαφανίζεται ἀπὸ παντοῦ. Ἐξαφανίζεται ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὸ ἀρσενικὸ ἄρθρο μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἔχω δεῖ ἐπανειλημμένα νὰ γράφουν «το θεό» ἢ «το άνδρα» ἐνῶ τὸ «δεν» ἐξαφανίστηκε μετατρεπόμενό σε «δε».
Καὶ κανένας δὲν παραξενεύτηκε ποὺ ΞΑΦΝΙΚΑ ἀνακάλυψαν τὴν χώρα μᾶς τὰ ἑκατομμύρια τῶν ἐξαθλιωμένων ἀλλοδαπῶν ποὺ ΞΑΦΝΙΚΑ ἄρχισαν νὰ τὴν θεωροῦν σὰν πόρτα γιὰ τὸν παράδεισο.
3) Ἐξαφάνιση ἀπὸ τὴν ἱστορία
Σὲ ὁποιοδήποτε ἀπὸ τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ ἐρείπια ποὺ βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸ χῶρο (στὴν Βουλγαρία γιὰ παράδειγμα) θὰ ἀκούσετε νὰ μιλᾶνε εἴτε γιὰ ρωμαϊκὴ περίοδο εἴτε γιὰ Ἑλληνιστική. Πόσο λογικὸ εἶναι νὰ βλέπετε ἑλληνικὰ γράμματα καὶ νὰ σᾶς λέει ὁ ξεναγὸς ὅτι ἡ ἐπιγραφὴ εἶναι ρωμαϊκή;
Γίνεται προσπάθεια νὰ ἐξαφανιστοῦμε καὶ ἀπὸ τὴν ἱστορία. Σὲ λίγο δὲν θὰ ἀκοῦτε γιὰ Ἕλληνες ἀλλὰ γιὰ ἑλληνορωμαϊκὸ πολιτισμό. Σὲ βιβλίο ποὺ μόλις μετάφρασα ἀναφέρεται ὅτι στὴν νότια Ἀμερικὴ ἔχουν βρεθεῖ πολλὰ ἴχνη μεσογειακῶν πολιτισμῶν. Μάλιστα σὲ κάποιο μέρος ὑπάρχει σκαλισμένη Ἑλληνικὴ Πτολεμαϊκὴ γλώσσα. Καὶ ἕνα ἀγαλματίδιο ποὺ εἶχε ἐκεῖνος ποὺ τὴν ἀνακάλυψε προερχόταν ἀπὸ τὴν Ἁλικαρνασσὸ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ εἶχε κατασκευαστεῖ τὸ 400 πρὸ Χριστοῦ. Ὁ συγγραφέας ὑποθέτει ὅτι στὴν νότιο Ἀμερικὴ πῆγαν Βίκινγκς, Ἰρλανδοὶ μοναχοὶ μὲ βάρκες ἀπὸ δέρμα !!!!, Φοίνικες, Ἑβραῖοι, Ρωμαῖοι, Καρχηδόνιοι, Αἰγύπτιοι, ἀλλὰ οὔτε καν τοῦ πέρασε ἀπὸ τὸ μυαλὸ ὅτι ἴσως νὰ πῆγαν καὶ Ἕλληνες.
Στὴν Βραζιλία ἀνακαλύφθηκε ναυάγιο μὲ ἀμφορεῖς ποὺ θεωρήθηκαν εἴτε Φοινικικοὶ εἴτε Ρωμαϊκοί.
Τέλος τὸ βιβλίο παρουσιάζει τὴν φωτογραφία ἑνὸς φοινικικοῦ πλοίου μὲ ἔμβολο!!! τοῦ 700 πρὸ Χριστοῦ, Αἰγυπτιακὸ πλοῖο, πλοῖο τῶν Βίκινγκς καὶ ἑλληνικὴ γαλέρα!!!, δηλαδὴ πλοῖο κάτεργο τοῦ 400 πρὸ Χριστοῦ.
Δὲν θὰ περάσει πολὺς καιρὸς μέχρι νὰ μᾶς θεωροῦν οἱ ξένοι ἄσημο τμῆμα κάποιου νεφελώδους ἑλληνορωμαϊκοῦ πολιτισμοῦ.
Ὄχι ὅτι ἔχει καὶ ἰδιαίτερη σημασία γιὰ κανέναν στὸ Ἑλλαδιστᾶν, πρώην ἐπαρχία τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας.
Ἀλλὰ τὰ στοιχεῖα εἶναι κατὰ τὴν γνώμη μου συγκεκριμένα.
Ἡ ἐξαφάνιση ἔχει τρεῖς μορφές. Πρόκειται γιὰ ἐξαφάνιση ποὺ προκαλεῖται παντοῦ στὴν ὑδρόγειο, ἀλλὰ ἐμένα μὲ ἐνδιαφέρει ἡ Ἑλλάδα καὶ οἱ Ἕλληνες. Ὅσο καὶ ἂν εἶναι ζήτημα χρόνου νὰ ἐξαφανιστοῦμε σὰν ὅλους αὐτοὺς τοὺς ὑπόλοιπους λαοὺς (Χετταῖοι, Ἀκκάδες, Βαβυλώνιοι κλπ) ποὺ ἀναφέρονται μόνο στὴν ἱστορία πλέον, δὲν παύει νὰ μὲ ἐνοχλεῖ τὸ γεγονὸς αὐτό. Καὶ ξεκινάω τὰ «ἐπιχειρήματά» μου.
1) Περιβάλλον:
Εἴμαστε μάρτυρες μίας βίαιης καταστροφῆς τοῦ περιβάλλοντός μας.
-Ἀπὸ τὸ 1900 τόσο, ἀπαγορεύτηκε ἡ καλλιέργεια τοῦ ντόπιου σιταριοῦ καὶ ἄρχισε ἡ εἰσαγωγὴ ξένου σπόρου.
-Εἰσάγονται σωρηδὸν (ἀπὸ τὴν Ὀλλανδία κυρίως) σπόροι γιὰ κηπευτικὰ καὶ λουλούδια. Ἀποτέλεσμα εἶναι νὰ ἔχουν ἐξαφανίσει σχεδὸν τελείως κάθε ντόπια ποικιλία νόστιμων λαχανικῶν, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τρῶμε «χόρτα».
-Ἔχουν ἐξαφανιστεῖ τὰ τριαντάφυλλα καὶ τὰ γαρίφαλα ποὺ μύριζαν τόσο ὡραῖα ὅταν ἤμουνα μικρός.
-Ἐξαφανίστηκαν τὰ ντόπια καλλωπιστικὰ φυτά, ἐξαφανίζονται οἱ ποικιλίες τῶν ἀμπελιῶν, παντοῦ φυτεύονται εἰσαγόμενα δέντρα. Τὸ «βρωμοδέντρο» κατατακλύζει τὰ πάντα ὅπου καὶ νὰ βρεθεῖ.
-Γεμίσαμε σκυλιὰ -κάθε εἴδους τεχνητὴ ποικιλία- ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὴν Κίνα καὶ τὴν Λαπωνία καὶ οἱ ντόπιες φυλὲς ἐξαφανίζονται.
-Οἱ στοχευμένες πυρκαγιὲς καταστρέφουν τὰ πανέμορφα δάση μας. Παράδειγμα ἡ Παρνηθα ποὺ οὐσιαστικὰ ἀφέθηκε νὰ καεῖ.
2) Ἐξαφάνιση τῆς φυλῆς
-Τὸ κράτος κάνει κάθε δυνατὴ προσπάθεια γιὰ νὰ μειώσει τὶς γεννήσεις. Αὐτὸ δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἀμφισβητήσει κανένας.
-Γίνεται ἐπίθεση στὰ ἤθη, τὰ ἔθιμα καὶ τὴν γλώσσα. Ἀπὸ χρόνια σὲ ὅλα τα «καρναβάλια» ἔχει γίνει εἰσαγωγὴ χορευτριῶν ἀπὸ τὸ Ρίο καὶ μεταμφιέσεων ξένων πρὸς τὴν ἑλληνικὴ παράδοση γενικά.
Ἡ δικτατορία εἶχε ἀπαγορεύσει τὸ «Γαϊτανάκι». Δὲν ξέρω τὸν λόγο ἀλλὰ κανένας δὲν ξέρει πλέον αὐτὸ τὸ ἔθιμο. Καὶ κανένας δὲν προσπαθεῖ νὰ τὸ ἀναβιώσει.
Τὰ σχολεῖα ἔγιναν πλέον ἀποθῆκες βαριεστημένων μικρομέγαλων μὲ τατουάζ, σκουλαρίκια, τσιγάρα, ναρκωτικὰ καὶ συμμορίες ποὺ μαθαίνουν ὁτιδήποτε ἄλλο ἐκτὸς ἀπὸ τὴν γλώσσα καὶ τὴν ἱστορία τους.
Ἐσεῖς οἱ ἴδιοι λέτε «οκέι» καὶ «θένκς» ἀντὶ γιὰ εὐχαριστῶ καὶ ἀμφιβάλλω ἂν καταλαβαίνετε πλέον μία πρόταση ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ ποὺ εἶναι γραμμένη σὲ «βαριὰ» καθαρεύουσα. Καὶ σίγουρα θὰ πρέπει νὰ σκεφτεῖτε λίγο γιὰ νὰ ἀπαντήσετε ὅτι δὲν νικήσαμε τοὺς τούρκους τὴν 28η Ὀκτωβρίου.
Ἕκτος ἀπὸ τὶς ξενόγλωσσες ἐπιγραφὲς τὰ ΜΜΕ χρησιμοποιοῦν συνεχῶς ξένες λέξεις καὶ ἐκφράσεις ἀντὶ γιὰ ἑλληνικά. Παράδειγμα ἡ διαφήμιση ποὺ λέει «Εἶσαι ἕτοιμος γιὰ runing καὶ δὲν ἔχεις παπούτσια;». Γιατί running κόπανε διαφημιστῆ καὶ ὄχι τρέξιμο; Γιατί «μουσικὸ event» καὶ τόσα ἄλλα βρυκολακίστικα ποῦ ἀκούγονται;
Ἡ ἁπλοποίηση τῆς γλώσσας εἶναι φρικτή. Τὸ τελικὸ «ν» ἐξαφανίζεται ἀπὸ παντοῦ. Ἐξαφανίζεται ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὸ ἀρσενικὸ ἄρθρο μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἔχω δεῖ ἐπανειλημμένα νὰ γράφουν «το θεό» ἢ «το άνδρα» ἐνῶ τὸ «δεν» ἐξαφανίστηκε μετατρεπόμενό σε «δε».
Καὶ κανένας δὲν παραξενεύτηκε ποὺ ΞΑΦΝΙΚΑ ἀνακάλυψαν τὴν χώρα μᾶς τὰ ἑκατομμύρια τῶν ἐξαθλιωμένων ἀλλοδαπῶν ποὺ ΞΑΦΝΙΚΑ ἄρχισαν νὰ τὴν θεωροῦν σὰν πόρτα γιὰ τὸν παράδεισο.
3) Ἐξαφάνιση ἀπὸ τὴν ἱστορία
Σὲ ὁποιοδήποτε ἀπὸ τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ ἐρείπια ποὺ βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸ χῶρο (στὴν Βουλγαρία γιὰ παράδειγμα) θὰ ἀκούσετε νὰ μιλᾶνε εἴτε γιὰ ρωμαϊκὴ περίοδο εἴτε γιὰ Ἑλληνιστική. Πόσο λογικὸ εἶναι νὰ βλέπετε ἑλληνικὰ γράμματα καὶ νὰ σᾶς λέει ὁ ξεναγὸς ὅτι ἡ ἐπιγραφὴ εἶναι ρωμαϊκή;
Γίνεται προσπάθεια νὰ ἐξαφανιστοῦμε καὶ ἀπὸ τὴν ἱστορία. Σὲ λίγο δὲν θὰ ἀκοῦτε γιὰ Ἕλληνες ἀλλὰ γιὰ ἑλληνορωμαϊκὸ πολιτισμό. Σὲ βιβλίο ποὺ μόλις μετάφρασα ἀναφέρεται ὅτι στὴν νότια Ἀμερικὴ ἔχουν βρεθεῖ πολλὰ ἴχνη μεσογειακῶν πολιτισμῶν. Μάλιστα σὲ κάποιο μέρος ὑπάρχει σκαλισμένη Ἑλληνικὴ Πτολεμαϊκὴ γλώσσα. Καὶ ἕνα ἀγαλματίδιο ποὺ εἶχε ἐκεῖνος ποὺ τὴν ἀνακάλυψε προερχόταν ἀπὸ τὴν Ἁλικαρνασσὸ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ εἶχε κατασκευαστεῖ τὸ 400 πρὸ Χριστοῦ. Ὁ συγγραφέας ὑποθέτει ὅτι στὴν νότιο Ἀμερικὴ πῆγαν Βίκινγκς, Ἰρλανδοὶ μοναχοὶ μὲ βάρκες ἀπὸ δέρμα !!!!, Φοίνικες, Ἑβραῖοι, Ρωμαῖοι, Καρχηδόνιοι, Αἰγύπτιοι, ἀλλὰ οὔτε καν τοῦ πέρασε ἀπὸ τὸ μυαλὸ ὅτι ἴσως νὰ πῆγαν καὶ Ἕλληνες.
Στὴν Βραζιλία ἀνακαλύφθηκε ναυάγιο μὲ ἀμφορεῖς ποὺ θεωρήθηκαν εἴτε Φοινικικοὶ εἴτε Ρωμαϊκοί.
Τέλος τὸ βιβλίο παρουσιάζει τὴν φωτογραφία ἑνὸς φοινικικοῦ πλοίου μὲ ἔμβολο!!! τοῦ 700 πρὸ Χριστοῦ, Αἰγυπτιακὸ πλοῖο, πλοῖο τῶν Βίκινγκς καὶ ἑλληνικὴ γαλέρα!!!, δηλαδὴ πλοῖο κάτεργο τοῦ 400 πρὸ Χριστοῦ.
Δὲν θὰ περάσει πολὺς καιρὸς μέχρι νὰ μᾶς θεωροῦν οἱ ξένοι ἄσημο τμῆμα κάποιου νεφελώδους ἑλληνορωμαϊκοῦ πολιτισμοῦ.
Ὄχι ὅτι ἔχει καὶ ἰδιαίτερη σημασία γιὰ κανέναν στὸ Ἑλλαδιστᾶν, πρώην ἐπαρχία τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας.
20 Απριλίου 2013
Το νέο ανέκδοτο: Ελληνικά προϊόντα
Τά μαγαζιά ἔχουν πλημμυρίσει μέ τρόφιμα εἰσαγωγῆς. Καί φυσικά ὑπάρχουν στά ράφια γιατί ὅλοι οἱ ἀνεγκέφαλοι, βλάκες, ζῶα, βλαμμένοι, κόπανοι (παρακαλῶ συμπληρῶστε τά ὑπόλοιπα κοσμητικά ἐπίθετα ἐσεῖς) Ἕλληνες τά ἀγοράζουν. Καί δέν μιλάω γιά προϊόντα πού δέν παράγονται στήν Ἑλλάδα. Γιά παράδειγμα ἄν θέλετε νά φᾶτε μάνγκο, ἀνανά, μπανάνες ἤ κάποια ἄλλα ἐξωτικά τρόφιμα τό καταλαβαίνω νά τά ἀγοράσετε.
Ἄν θέλετε νά φᾶτε μπακαλιάρο ἤ κάποιο κατεψυγμένο θαλασσινό, ἀφοῦ τά ἑλληνικά βρίσκονται σέ δυσθεώρητα ὕψη τό καταλαβαίνω.
Ἐκεῖνο πού δέν καταλαβαίνω εἶναι το νά ἀγοράζετε:
-Τά πλαστικά εἰσαγόμενα τυριά πού σᾶς σερβίρουν σάν «νόστιμα καί ὑγιεινά».
-Καρπούζια καί σταφύλια τῆς Νοτίου Ἀφρικῆς!!!!
-Σταφίδες Χιλής!!!!!!
-Μέλι Γερμανίας!!!!
-Παντζάρια Γερμανίας καί μάλιστα κονσέρβα!!!!
-Ντομάτες Ὀλλανδίας.
-Κρασί Καλιφόρνιας!!!
-Εἰσαγόμενες μπύρες, οὐίσκια καί διάφορα ἄλλα χαζά ποτά ἀγνώστου προέλευσης.
Ἑξαιροῦνται ὅσοι ἀγοράζουν αἰγυπτιακές πατάτες, ἐπειδή εἶναι δέκα λεπτά φθηνότερες. Ἔχουν ἀνήκεστο βλάβη καί χρήζουν εἰδικῆς μεταχείρισης.
Καί ὁ κατάλογος εἶναι ἀτελείωτος.
Ἐπιστρέφοντας στό Ἑλλαδιστᾶν, ἔχω κάνει ἤδη μία καταχώρηση σχετικά μέ τήν «Απάτη του κωδικού 520».
Προχθές μία φίλη ἔστειλε στό ταχυδρομεῖο τήν φωτογραφία ἀπό ἕνα προϊόν το ὁποῖο κατασκευάζεται στά Σκόπια. Θά ἦταν πιό ἐνδιαφέρον ἐάν φαινόταν καί τό bar-code πού συνήθως βρίσκεται σέ ἄλλο σημεῖο.
Ἐξαιτίας αὐτοῦ ἔκανα μία πρόχειρη ἔρευνα σέ μία κοντινή ὑπεραγορά, ΣΥΓΝΩΜΗ σοῦπερ μάρκετ ἤθελα νά πῶ. Ἡ πρόχειρη αὐτή ἔρευνα κατέληξε στό ἑξῆς:
Τά προϊόντα του Γαλαξία παράγονται στήν ΕΕ, δηλαδή ΕΚΤΟΣ Ἑλλάδος.
Ἡ Ἁλατίνη καί ἡ Ἐλίτ δέν γράφουν καθόλου τόπο παραγωγῆς, τουλάχιστον στά προϊόντα πού εἶδα.
Ὁ Κατσέλης ἔχει ΚΟΛΛΗΤΟ ταμπελάκι, ὅπου γράφει μόνο τήν ἕδρα, ὁπότε ὑποθετικά τα ψωμιά παράγονται στήν Ἑλλάδα.
Ὁ Παπαδόπουλος καί ὁ Καραμολέγκος γράφουν ὅτι τά προϊόντα τους παράγονται στήν Ἑλλάδα.
Φυσικά ΟΛΟΙ γράφουν στό bar-code τά ἑλληνικά ἀρχικά 520.
Ἀλλά τό κακό δέν τελειώνει ἐδῶ.
Ἅς πάρουμε αὐτούς πού γράφουν ὅτι παράγουν τά προϊόντα τους στήν Ἑλλάδα. Ἅς θεωρήσουμε ὅτι πράγματι τά παράγουν ἐδῶ καί δέν τά φτιάχνουν σέ κάποιο ἐργοστάσιο στά Σκόπια ἤ ὅπου ἀλλοῦ μέ ἑλληνική ταμπέλλα. Δέν μᾶς δίνουν καμία ἔνδειξη ὅτι τά παράγουν μέ ἑλληνικά προϊόντα. Γιά παράδειγμα πῶς ξέρετε ὅτι τό ψωμί τοῦ ὁποιουδήποτε δέν παράγεται μέ εἰσαγόμενο στάρι; Φυσικά το ἴδιο ἰσχύει καί γιά τό ψωμί πού ἀγοράζετε στόν φοῦρνο τῆς γειτονιᾶς σας.
Τό παραπάνω μπορεῖ νά ἐπεκταθεῖ καί στά δεκάδες ἄλλα προϊόντα πού πλημμυρίζουν τά ράφια. Ὁπότε φυσικά το λογικότερο εἶναι νά γράψω σάν τίτλο: «Τό νέο ἀνέκδοτο: Ἑλληνικά προϊόντα».
Μέ τίς ὑγεῖες μας. Ἅς ἀφήσουμε τούς Ἕλληνες παραγωγούς καί τά πραγματικά θαυμάσια καί νόστιμα Ἑλληνικά προϊόντα νά ἐξαφανιστοῦν. Ἔπειτα θά καθόμαστε σάν ἕνα εἶδος ἀφρικανικοῦ χωριοῦ νά ζητιανεύουμε ἀπό τούς τουρίστες πού θά ἔρθουν.
19 Απριλίου 2013
Απόσχιση της Κρήτης
Γιά τήν ἀπόσχιση τῆς Κρήτης ὑπάρχουν πολλά στοιχεῖα στό διαδίκτυο πού ἔχουν ἤδη δημοσιευτεῖ. Ἕνα ἀπό αὐτά εἶναι καί τό θέμα τῆς «Κρητικῆς γλώσσας». Σέ τζάμπα προγράμματα πού ὑποστηρίζουν πολλές γλῶσσες ἔχει ἐμφανιστεῖ ἡ Κρητική σημαία καί ἡ δυνατότητα νά λειτουργεῖ ἡ γλώσσα στά «Κρητικά». Ἕνα ἀπό αὐτά τά προγράμματα εἶναι καί τό avi2dvd.
Ἄν καί δέν μπόρεσα νά βρῶ τήν συγκεκριμένη ἔκδοση τήν 0.18, ἐπειδή προφανῶς εἶναι λίγο παλιά, στήν ἰστοσελίδα φαίνονται καθαρά στά ἀριστερά οἱ σημαῖες τῆς Κρήτης (πρώτη-πρώτη!!!) καί δίπλα ἡ Ἑλληνική. Ἀδιάψευστος μάρτυρας ἡ φωτογραφία.
Αὐτό εἶναι ἕνα ἀπό τά σοβαρά δείγματα τῆς κατάστασης μαζί μέ τό βίντεο πού μαθαίνει στά παιδιά ὅτι ἡ Κρήτη εἶναι κράτος (Απόσχιση της Κρήτης;) καί τούς βλαμμένους πού κυκλοφορᾶνε μέ τήν «Κρητική» σημαία στά αὐτοκίνητα καί στά γήπεδα.
Βέβαια οἱ περισσότεροι δέν θά σκάσετε μέ τό θέμα. Θά πεῖτε:
Σιγά τώρα πού θά κάτσουν νά φτιάξουν κράτος στήν Κρήτη. Γιά ποιόν λόγο; Ἐξάλλου τώρα ἔχουμε σοβαρά προβλήματα νά λύσουμε.
Μέ τήν σειρά τά σοβαρά ἑλληνικά προβλήματα εἶναι τά παρακάτω:
1) Τί θά κάνει ἡ ὁμαδάρα μᾶς τήν Κυριακή.
2) Πότε θά βγεῖ ὁ νέος χρυσός δίσκος του… ἤ της…
3) Ποιό νέο συγκρότημα θά κάνει «event» στήν Ἑλλάδα γιά νά κονομήσει ἀπό τούς ἠλίθιους πού θά πᾶνε νά «διασκεδάσουν» μέ τά ἀστέρια πού τούς σερβίρουν οἱ τηλεφωνικές ἐταιρίες.
4) Ποιό τάμπλετ ἤ ποιό ipod θά ἀγοράσουμε.
5) Ποιό σουπερμάρκετ ἔχει τιμές τοῦ 90 γιά νά ἀδειάσουμε τά ράφια. (τό ὅτι ἔτσι ὁμολογεῖ ὅτι τόσα χρόνια μας ἔκλεβε ἀσύστολα δέν ἔχει σημασία).
6) Πώς θά μαντρώσουμε τήν Χρυσή Αὐγή, ἀφοῦ εἶναι φασιστικό κόμμα καί προφανῶς μόνο ἀπό αὐτήν κινδυνεύουμε ὄχι μόνο ἐμεῖς ἀλλά καί ὅλοι αὐτοί οἱ ἁγνοί δημοκράτες πού μᾶς κυβερνᾶνε ἀπό τήν μεταπολίτευση καί μετά.
7) Νά μάθουμε, τρώγοντας εἰσαγόμενες κατεψυγμένες πίτσες μέ «ἁγνά ὑλικά», ποιός θά κερδίσει στόν νέο διαγωνισμό γιά νά γίνει στάρ ἤ σέφ καθώς καί νά δοῦμε γιά τά σοβαρά προβλήματα πού ἔχει ὁ σουλτάνος ο… «μεγαλοπρεπής».
Ἅς σταματήσω ἐδῶ γιατί ἔχω ἀρχίσει καί συγχύζομαι καί στήν ἡλικία μου…
Ἄν καί δέν μπόρεσα νά βρῶ τήν συγκεκριμένη ἔκδοση τήν 0.18, ἐπειδή προφανῶς εἶναι λίγο παλιά, στήν ἰστοσελίδα φαίνονται καθαρά στά ἀριστερά οἱ σημαῖες τῆς Κρήτης (πρώτη-πρώτη!!!) καί δίπλα ἡ Ἑλληνική. Ἀδιάψευστος μάρτυρας ἡ φωτογραφία.
Αὐτό εἶναι ἕνα ἀπό τά σοβαρά δείγματα τῆς κατάστασης μαζί μέ τό βίντεο πού μαθαίνει στά παιδιά ὅτι ἡ Κρήτη εἶναι κράτος (Απόσχιση της Κρήτης;) καί τούς βλαμμένους πού κυκλοφορᾶνε μέ τήν «Κρητική» σημαία στά αὐτοκίνητα καί στά γήπεδα.
Βέβαια οἱ περισσότεροι δέν θά σκάσετε μέ τό θέμα. Θά πεῖτε:
Σιγά τώρα πού θά κάτσουν νά φτιάξουν κράτος στήν Κρήτη. Γιά ποιόν λόγο; Ἐξάλλου τώρα ἔχουμε σοβαρά προβλήματα νά λύσουμε.
Μέ τήν σειρά τά σοβαρά ἑλληνικά προβλήματα εἶναι τά παρακάτω:
1) Τί θά κάνει ἡ ὁμαδάρα μᾶς τήν Κυριακή.
2) Πότε θά βγεῖ ὁ νέος χρυσός δίσκος του… ἤ της…
3) Ποιό νέο συγκρότημα θά κάνει «event» στήν Ἑλλάδα γιά νά κονομήσει ἀπό τούς ἠλίθιους πού θά πᾶνε νά «διασκεδάσουν» μέ τά ἀστέρια πού τούς σερβίρουν οἱ τηλεφωνικές ἐταιρίες.
4) Ποιό τάμπλετ ἤ ποιό ipod θά ἀγοράσουμε.
5) Ποιό σουπερμάρκετ ἔχει τιμές τοῦ 90 γιά νά ἀδειάσουμε τά ράφια. (τό ὅτι ἔτσι ὁμολογεῖ ὅτι τόσα χρόνια μας ἔκλεβε ἀσύστολα δέν ἔχει σημασία).
6) Πώς θά μαντρώσουμε τήν Χρυσή Αὐγή, ἀφοῦ εἶναι φασιστικό κόμμα καί προφανῶς μόνο ἀπό αὐτήν κινδυνεύουμε ὄχι μόνο ἐμεῖς ἀλλά καί ὅλοι αὐτοί οἱ ἁγνοί δημοκράτες πού μᾶς κυβερνᾶνε ἀπό τήν μεταπολίτευση καί μετά.
7) Νά μάθουμε, τρώγοντας εἰσαγόμενες κατεψυγμένες πίτσες μέ «ἁγνά ὑλικά», ποιός θά κερδίσει στόν νέο διαγωνισμό γιά νά γίνει στάρ ἤ σέφ καθώς καί νά δοῦμε γιά τά σοβαρά προβλήματα πού ἔχει ὁ σουλτάνος ο… «μεγαλοπρεπής».
Ἅς σταματήσω ἐδῶ γιατί ἔχω ἀρχίσει καί συγχύζομαι καί στήν ἡλικία μου…
12 Απριλίου 2013
Ελληνικοί χοχλιοί... μαλάκες Έλληνες
Πριν μερικές ημέρες παρήγγειλα σαλιγκάρια από το διαδίκτυο (ίντερνετ στην νεοελληνική γλώσσα). Μια νέα επιχείρηση στην Πάρο, που πουλάει σαλιγκάρια με 7 ευρώ το κιλό, κάνει διαφήμιση δίνοντας με πέντε ευρώ το κιλό τα σαλιγκάρια της. Τόσο νέα επιχείρηση ώστε η απόδειξή μου είχε αριθμό 5!
Σήμερα τα πήρα και τα προετοιμάζω για να τα βάλω στην κατάψυξη. Τα σαλιγκάρια είναι πολύ νόστιμα. Δοκίμασα ένα καθώς τα έβραζα για να τα βγάλω από τα καβούκια τους.
Ο νεαρός που τα έφερε είναι και ο ιδιοκτήτης της φάρμας των σαλιγκαριών. Ζούσε στην Αθήνα και αποφάσισε να πάει στην Πάρο να ανοίξει δική του επιχείρηση στο χωράφι του πατέρα του.
Μπράβο ρε!
Να ένας φυσιολογικός άνθρωπος!
Του εύχομαι να επιτύχει στην προσπάθεια αυτή. Ελπίζω να μην τον κλείσει με τους φόρους και την γραφειοκρατία του το τουρκο-ευρωπαϊκό προτεκτοράτο του Ελλαδιστάν.
Ακούτε μαλάκες Έλληνες;
Ακούτε όλοι εσείς οι νέοι που κάθεστε στην Αθήνα με το τάμπλετ πισί στο ένα χέρι, το κινητό στο άλλο και με κάθε είδους ηλίθια ονομασία καφέ στο τραπέζι;
Ακούτε όλοι εσείς οι μασχαναθρεμένοι που αφήνετε τις περιουσίες σας στην ύπαιθρο να σαπίζουν και ζητιανεύετε για ένα μεροκάματο στις πόλεις;
Ακούτε όλοι εσείς οι καφενόβιοι που αφήνετε αλβανούς, ινδούς, πακιστανούς και κάθε καρυδιάς καρύδι να πλημμυρίζουν τα χωράφια και τα χωριά μας;
Μια παροιμία λέει: «Οι λαοί δεν εξαφανίζονται από το σπαθί. Εξαφανίζονται από την καλοπέραση».
Ακούτε ΜΑΛΑΚΕΣ Έλληνες;
Σήμερα τα πήρα και τα προετοιμάζω για να τα βάλω στην κατάψυξη. Τα σαλιγκάρια είναι πολύ νόστιμα. Δοκίμασα ένα καθώς τα έβραζα για να τα βγάλω από τα καβούκια τους.
Ο νεαρός που τα έφερε είναι και ο ιδιοκτήτης της φάρμας των σαλιγκαριών. Ζούσε στην Αθήνα και αποφάσισε να πάει στην Πάρο να ανοίξει δική του επιχείρηση στο χωράφι του πατέρα του.
Μπράβο ρε!
Να ένας φυσιολογικός άνθρωπος!
Του εύχομαι να επιτύχει στην προσπάθεια αυτή. Ελπίζω να μην τον κλείσει με τους φόρους και την γραφειοκρατία του το τουρκο-ευρωπαϊκό προτεκτοράτο του Ελλαδιστάν.
Ακούτε μαλάκες Έλληνες;
Ακούτε όλοι εσείς οι νέοι που κάθεστε στην Αθήνα με το τάμπλετ πισί στο ένα χέρι, το κινητό στο άλλο και με κάθε είδους ηλίθια ονομασία καφέ στο τραπέζι;
Ακούτε όλοι εσείς οι μασχαναθρεμένοι που αφήνετε τις περιουσίες σας στην ύπαιθρο να σαπίζουν και ζητιανεύετε για ένα μεροκάματο στις πόλεις;
Ακούτε όλοι εσείς οι καφενόβιοι που αφήνετε αλβανούς, ινδούς, πακιστανούς και κάθε καρυδιάς καρύδι να πλημμυρίζουν τα χωράφια και τα χωριά μας;
Μια παροιμία λέει: «Οι λαοί δεν εξαφανίζονται από το σπαθί. Εξαφανίζονται από την καλοπέραση».
Ακούτε ΜΑΛΑΚΕΣ Έλληνες;
11 Απριλίου 2013
Ποιος θα μας σώσει από τους «ειδικούς»;
Οι περισσότεροι «ειδικοί» και «ειδήμονες» σε κάθε ειδικότητα και σε κάθε
περίπτωση συνήθως δεν ξέρουν να «βγάλουν τα μάτια τους» κατά μία παλιά
έκφραση από το χωριό μου.
Ανάλογα με την περίπτωση οι «ειδήμονες» σταματάνε την όποια επιστημονική εξέλιξη για πολλούς αιώνες καμιά φορά. Σε «ειδικούς» οφείλεται και ο μεσαίωνας, που για αρκετούς αιώνες κράτησε στο σκοτάδι την Ευρώπη.
Ένα πολύ καλό παράδειγμα ενός τέτοιου ειδικού είναι και το παρακάτω. Διαβάστε την δήλωση ενός καθηγητή πανεπιστημίου, την δεκαετία του 1940, ο οποίος προφανώς δεν είχε πάει παραπέρα από το πανεπιστήμιο στην πόλη που γεννήθηκε, σπούδασε και έδωσε τα «φώτα» του στους επόμενους άτυχους φοιτητές.
«Δεν υπάρχουν αρχαία ερείπια στα λιβάδια και στα δάση της Βραζιλίας. Δεν υπάρχουν απομεινάρια αρχαίου πολιτισμού, δεν υπάρχουν ερείπια όπως αυτά στο Μάγιας Γιουκατάν, ή στις ζούγκλες της Ονδούρα και την Γουατεμάλα. Όλα αυτά που ήταν εδώ όταν ο Δόν Πέντρο Καμπράλ ίδρυσε το Ρίο ντε Τζανέιρο, το έτος 1500 μετά Χριστόν, όλα αυτά που έχουμε εδώ σήμερα, είναι πρωτόγονοι Ινδιάνοι που ζουν από την αλιεία και το κυνήγι. Ζουν σε καλύβες και ξέφωτα στην ζούγκλα... Στην περιοχή μας υπάρχουν θάμνοι, χόρτα και ερημιά, αλλά όχι μνημεία όπως αυτά του Περού».
Τα πράγματα βέβαια είναι τελείως διαφορετικά σήμερα, αφού οι πανάρχαιοι πολιτισμοί που έχουν αφήσει ολόκληρες πόλεις μέσα στις ζούγκλες, δεν είχαν ενημερωθεί από τον κύριο καθηγητή ότι δεν μπορούσαν να χτίσουν.
Είναι σίγουρο ότι ο συγκεκριμένος τύπος θα έκανε τα αδύνατα δυνατά για να γελοιοποιήσει όποιον είχε αντίθετη γνώμη και να κρατήσει την αρχαιολογική έρευνα στην Βραζιλία σε μηδενικά επίπεδα.
Δυστυχώς τέτοιου είδους ειδικούς ακούμε σήμερα να λένε ότι η ΕΕ είναι μονόδρομος και να λένε πομπωδώς τα υπόλοιπα κουλά που αναμασούν συνέχεια τα ΜΜΕ.
Μέχρι που άκουσα ότι αν δεν υπάρχει χρέος δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη!
Να μας ζήσουν και να τους εκατοστήσουμε…
Ανάλογα με την περίπτωση οι «ειδήμονες» σταματάνε την όποια επιστημονική εξέλιξη για πολλούς αιώνες καμιά φορά. Σε «ειδικούς» οφείλεται και ο μεσαίωνας, που για αρκετούς αιώνες κράτησε στο σκοτάδι την Ευρώπη.
Ένα πολύ καλό παράδειγμα ενός τέτοιου ειδικού είναι και το παρακάτω. Διαβάστε την δήλωση ενός καθηγητή πανεπιστημίου, την δεκαετία του 1940, ο οποίος προφανώς δεν είχε πάει παραπέρα από το πανεπιστήμιο στην πόλη που γεννήθηκε, σπούδασε και έδωσε τα «φώτα» του στους επόμενους άτυχους φοιτητές.
«Δεν υπάρχουν αρχαία ερείπια στα λιβάδια και στα δάση της Βραζιλίας. Δεν υπάρχουν απομεινάρια αρχαίου πολιτισμού, δεν υπάρχουν ερείπια όπως αυτά στο Μάγιας Γιουκατάν, ή στις ζούγκλες της Ονδούρα και την Γουατεμάλα. Όλα αυτά που ήταν εδώ όταν ο Δόν Πέντρο Καμπράλ ίδρυσε το Ρίο ντε Τζανέιρο, το έτος 1500 μετά Χριστόν, όλα αυτά που έχουμε εδώ σήμερα, είναι πρωτόγονοι Ινδιάνοι που ζουν από την αλιεία και το κυνήγι. Ζουν σε καλύβες και ξέφωτα στην ζούγκλα... Στην περιοχή μας υπάρχουν θάμνοι, χόρτα και ερημιά, αλλά όχι μνημεία όπως αυτά του Περού».
Τα πράγματα βέβαια είναι τελείως διαφορετικά σήμερα, αφού οι πανάρχαιοι πολιτισμοί που έχουν αφήσει ολόκληρες πόλεις μέσα στις ζούγκλες, δεν είχαν ενημερωθεί από τον κύριο καθηγητή ότι δεν μπορούσαν να χτίσουν.
Είναι σίγουρο ότι ο συγκεκριμένος τύπος θα έκανε τα αδύνατα δυνατά για να γελοιοποιήσει όποιον είχε αντίθετη γνώμη και να κρατήσει την αρχαιολογική έρευνα στην Βραζιλία σε μηδενικά επίπεδα.
Δυστυχώς τέτοιου είδους ειδικούς ακούμε σήμερα να λένε ότι η ΕΕ είναι μονόδρομος και να λένε πομπωδώς τα υπόλοιπα κουλά που αναμασούν συνέχεια τα ΜΜΕ.
Μέχρι που άκουσα ότι αν δεν υπάρχει χρέος δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη!
Να μας ζήσουν και να τους εκατοστήσουμε…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)