Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

31 Μαΐου 2010

Ελληνικό-εθνικιστές και οι Αυστραλοί;

 Την στιγμή που εμείς ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ την ίδια μας την γλώσσα, οι Αυστραλοί προσπαθούν να την χρησιμοποιήσουν προς ώφελος των μαθητών τους και της χώρας τους.

Μέλη της Αυστραλιανής κυβέρνησης ζητούν τη διδασκαλία της ελληνικής
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ενισχύει τη μάθηση σε πολυάριθμους τομείς όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Μηχανολογία, η Νομική, το Δράμα, λένε μέλη της κυβέρνησης της Βικτόρια
Δώδεκα μέλη της πολιτειακής Εργατικής κυβέρνησης της Βικτόριας (υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές και γερουσιαστές) στηρίζουν την περίληψη της ελληνικής γλώσσας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας Γλωσσών.
Με επιστολή τους προς την αντιπρόεδρο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Αυστραλίας και υπουργό Παιδείας, Τζούλια Γκίλαρντ, οι υπογράφοντες την επιστολή εκφράζουν την πίστη τους, ότι η ελληνική γλώσσα είναι «γλώσσα εθνικής προτεραιότητας» και πρέπει να περιληφθεί στις γλώσσες, που θα διδάσκονται στα κρατικά σχολεία της χώρας.
Τα μέλη του πολιτειακού κοινοβουλίου υπενθυμίζουν στην υπουργό Παιδείας, ότι η ελληνική γλώσσα ομιλείται και διδάσκεται ευρύτατα σε ολόκληρη την Αυστραλία, σε κρατικά και εθνοτικά σχολεία.
«Η ελληνική γλώσσα έχει ιδιαίτερη ακαδημαϊκή σημασία. Η παγκόσμια σκέψη και ο δυτικός πολιτισμός έχουν επηρεαστεί άμεσα από τον ελληνικό πολιτισμό, γενικά, και την ελληνική γλώσσα, ειδικά», τονίζουν και προσθέτουν.
«Μεγάλο μέρος της αγγλικής γλώσσας και της διανόησης της Δύσης, έχουν τις ρίζες τους στην ελληνική γλώσσα και σκέψη. Πολλά από τα κείμενα, που έχουν επηρεάσει, τη γλώσσα και τη σκέψη μας εγράφησαν στην ελληνική γλώσσα.
Πιστεύουμε, ότι η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ενισχύει τη μάθηση σε πολυάριθμους τομείς της παιδείας, μεταξύ των οποίων τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Μηχανολογία, η Ιστορία, η Φιλοσοφία, η Νομική, το Δράμα, οι Τέχνες και η αγγλική γλώσσα.
Γι' αυτό πιστεύουμε ακράδαντα, ότι η ελληνική γλώσσα πρέπει να περιληφθεί ως γλώσσα εθνικής σημασίας στο Εθνικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας Γλωσσών που διαμορφώνει η Αυστραλιανή Επιτροπή Προγραμματισμού και Αξιολόγησης.

Πηγή: http://www.e-go.gr

30 Μαΐου 2010

Το πρόβλημα της κατανόησης

Ανάμεσα σε εμάς και στην πραγματικότητα υπάρχει ένας τοίχος. Αν θέλετε μπορείτε να μάθετε (με πολύ ψάξιμο και πολύ τύχη) για την βασική αρχή της μεθόδου για το «τρύπημα» του τοίχου-εμποδίου που υπάρχει ανάμεσα στον τρισδιάστατο κόσμο που ζούμε φυλακισμένοι και στους ανώτερους κόσμους αντίληψης.
Το πρόβλημα είναι όμως ότι δεν μπορείτε να διδαχθείτε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να εφαρμόσετε αυτήν την μέθοδο. Δεν αρκεί να μάθετε την «επιφάνεια» γιατί η πρακτική εφαρμογή είναι απείρως δυσκολότερη. Η αιτία είναι ότι έχουμε εκπαιδευτεί να σκεπτόμαστε και όχι να εφαρμόζουμε. 
Αυτό που λέω εδώ προφανώς δεν μπορείτε να το καταλάβετε.
 Αλλά επίσης δεν είναι τόσο εύκολο να το καταλάβετε γιατί κανείς δεν ασχολείται με την συγκεκριμένη παράμετρο.
Ο εσωτερισμός δεν είναι σαν να «φυσάς και να φτιάχνεις μπουκάλια».
Τα παρακάτω δύο κείμενα περιγράφουν με χαρακτηριστικό τρόπο το εμπόδιο κατανόησης που υπάρχει ανάμεσα σε εμάς και την «άλλη πλευρά»:
Το ΤΑΟ που οι άνθρωποι του κόσμου εκτιμούν είναι στα βιβλία. Αλλά τα βιβλία είναι μόνο λέξεις. Οι λέξεις έχουν αξία: η αξία τους είναι οι έννοιες. Αλλά οι έννοιες ακολουθούν κάτι άλλο που δεν μπορεί να μεταδοθεί με λόγια. Ο κόσμος των ανθρώπων όμως εκτιμάει τα λόγια και τα μεταδίνει με τα βιβλία. Αν και ο κόσμος τιμά τα βιβλία δεν νομίζω πως αξίζουν να τα τιμά κανείς: αυτό που τιμάμε στα βιβλία δεν είναι αυτό που θα έπρεπε πραγματικά να τιμάμε.
Αυτά που κοιτάμε και βλέπουμε είναι μορφές και χρώματα. Αυτά που αφουγκραζόμαστε και ακούμε είναι λόγια και ήχοι. Κρίμα δεν είναι όλοι να νομίζουν πως οι μορφές και τα χρώματα, τα λόγια και οι ήχοι αντιπροσωπεύουν την αλήθεια των πραγμάτων; Επειδή δεν είναι έτσι, όσοι ξέρουν δεν μιλούν, όσοι μιλούν δεν ξέρουν. Αλλά πως να το καταλάβει ο κόσμος;

Μία μέρα ο άρχοντας Χουάν διάβαζε σε μία αίθουσα, ενώ κάτω στην αυλή ο τεχνίτης Πιεν έφτιαχνε μία ρόδα. Ακούμπησε το σκαρπέλο του και το ξυλοσφύρι, ανέβηκε στην αίθουσα και είπε στον άρχοντα Χουαν:
-Τι είναι αυτά τα λόγια που διαβάζεις;
-Λόγια των σοφών, είπε ο άρχοντας.
-Αυτοί οι σοφοί ζούνε ακόμα; ρώτησε ο Πιεν.
-Όχι, είναι πεθαμένοι, είπε ο άρχοντας.
-Τότε, είπε ο Πιεν, αυτά που διαβάζεις, άρχοντα μου, δεν είναι παρά απομεινάρια και κατακάθια των ανθρώπων του παλιού καιρού.
-Πώς εσύ, ένας τεχνίτης, έχεις γνώμη για τα βιβλία που διαβάζω; είπε ο άρχοντας Χουαν. Αν μπορέσεις να εξηγηθείς πάει καλά, αν δεν τα καταφέρεις έχασες την ζωή σου.
Ο Πιεν είπε:
-Ο υπηρέτης σου βλέπει τα πράματα από την σκοπιά της τέχνης του. Όταν πελεκώ το ξύλο για να φτιάξω μία ρόδα και χτυπήσω το σκαρπέλο πολύ μαλακά γλιστράει ευχάριστα αλλά δεν πιάνει στο ξύλο, αν πάλι το χτυπήσω πολύ δυνατά δαγκώνει το ξύλο και σφηνώνεται. Ούτε μαλακά, ούτε σκληρά: πρέπει να το βρει το χέρι και να το αισθανθεί ο νους. Δεν μπορείς να το εξηγήσεις με λόγια και δεν μπόρεσα να το διδάξω στον γιό μου ούτε αυτός να το μάθει από μένα. Και έτσι, παρ' όλα τα εβδομήντα μου χρόνια φτιάχνω ακόμα ρόδες. Όταν οι άνθρωποι του παλιού καιρού πεθάνανε πήρανε μαζί τους αυτό που δεν μπορεί να μεταδοθεί και αυτά που διαβάζεις τώρα δεν μπορεί να είναι παρά τα απομεινάρια και τα κατακάθια των αρχαίων.

28 Μαΐου 2010

Νέος εμπρησμός στο Ποικίλλον Όρος;

Ώρα δύο παρά τέταρτο περίπου, το μεσημέρι.
Είναι η δεύτερη φωτιά μέσα σε μερικές μέρες. Την εστία της πρώτης φωτιάς μπορείτε να την δείτε εκεί που είναι το κόκκινο βέλος.
Ετοιμάζεται κάποια κομπίνα στην περιοχή πάνω από την Πετρούπολη;
Το μέρος είναι ψηλά (με θέα), σχετικά επίπεδο και στην άκρη του μικρού δάσους. Δίπλα υπάρχουν πολλές πολυκατοικίες. Έτσι από ότι φαίνεται σε μερικά χρόνια θα ξεφυτρώσουν νέες "πολυτελείς κατοικίες" μέσω νομικίστικων αλχημειών και αφού φυσικά καεί και το παραμικρό δεντράκι στο βουνό.



ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ... ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ


Αυτή η αντίδραση μάλιστα! Όχι αυτή η σαχλαμάρα με την ομαδική απόσυρση καταθέσεων για δώσουμε δικαιολογία στο Σύστημα και να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας.




Έστω κι αν δεν έχετε αυτοκίνητο μπορείτε να αποστείλετε το μήνυμα αυτό σε φίλους σας διότι αφορά σε ένα έξυπνο πόλεμο κατά των εταιρειών πετρελαίου.

Λένε ότι οι τιμές της βενζίνης θα ξεπεράσουν σύντομα το 1,8 Ευρώ το λίτρο! Θέλετε να κατεβούν οι τιμές; Πρέπει να αντιδράσουμε από κοινού. Κάποιος πρότεινε μια... φανταστική ιδέα πολύ πιο αποδοτική απ' αυτή που μας ζητούν να μην αγοράζουμε βενζίνη κάποιες μέρες.

Τον τελευταίο Απρίλιο ή Μάιο οι εταιρείες πετρελαίου "γέλασαν" μ' αυτά τα διαβήματα γιατί ήξεραν ότι δε θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε για πολύ αυτή την τακτική. Θα ήταν μεγαλύτερη η ζημία σ' εμάς παρά σ' αυτές. Όμως η ακόλουθη πρόταση θα μπορούσε να επαληθευτεί αν την ακολουθούσαμε με συνέπεια.

Ενωθείτε μαζί μας! Οι εταιρείες πετρελαίου της ΟPEP (Οργανισμός εξαγωγών πετρελαιοπαραγωγών χωρών) μας έχουν πει ότι η τιμή που μας έχουν ορίσει είναι και η καλύτερη (58,9 λεπτά το λίτρο).

Εμείς θα αντιδράσουμε αποδεικνύοντας ότι οι αγοραστές είναι αυτοί που ελέγχουν την αγορά. Βλέποντας καθημερινά την τιμή της βενζίνης πρέπει να αντιδράσουμε. Ο μόνος τρόπος για να δούμε την τιμή να κατεβαίνει είναι να χτυπήσουμε το πορτοφόλι αυτών των εταιρειών, αρνούμενοι να αγοράσουμε τη βενζίνη τους και χωρίς ΕΜΕΙΣ να είμαστε οι χαμένοι.

Αφού χρειαζόμαστε τα αυτοκίνητα μας, δε μπορούμε να κάνουμε απεργία στην αγορά βενζίνης. Μπορούμε όμως να δώσουμε ένα ΧΤΥΠΗΜΑ στην αγορά της βενζίνης δηλ. να αντιδράσουμε στον πόλεμο των τιμών.

Ιδού μια πρόταση:

ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (SHELL και ΒΡ).

Εάν δεν πουλήσουν βενζίνη θα υποχρεωθούν να μειώσουν την τιμή της. Εάν συμβεί αυτό, οι άλλες εταιρείες θα αναγκαστούν να τις ακολουθήσουν. Για να προκληθεί ένα τέτοιο "χτύπημα", θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία εκατομμυρίων πελατών της SHELL και της ΒΡ.

Το διαδίκτυο μας δίνει τη δυνατότητα να το πετύχουμε. Το μήνυμα αυτό εστάλη σε 40 περίπου άτομα. Εάν καθένας απ' αυτούς το διαδώσει σε γνωστούς θα γίνει 40 x 10 = 400 και 400 x 10 = 4000 άτομα κ.ο.κ. Το μήνυμα αυτό, λοιπόν, θα έχει βρει εκατομμύρια αποδέκτες στους καταναλωτές. Τώρα αυτό που έχετε να κάνετε, είναι να στείλετε αυτό το μήνυμα σε μερικούς δεκάδες γνωστούς που θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο.

Εάν πιστεύετε ότι μπορούμε να αντιδράσουμε έτσι, διαδώστε το μήνυμα αυτό σε γνωστούς και φίλους.
Το ότι τα πληρώνουμε όλα πανάκριβα είναι ένα γεγονός που το έχει εμπεδώσει όλος ο κόσμος. Να και ένα μικρό δείγμα. Από ένα κινέζικο σάιτ (http://www.happybuy188.com/) βρήκα ότι η νέα παιχνιδομηχανή PlayStation 3 με 160GB σκληρό δίσκο, κοστίζει 180 ευρώ.


Σίγουρα εκεί μέσα βρίσκονται μεγάλα ποσοστά κέρδους της εταιρίας που την κατασκεύασε.






Το ενδιαφέρον είναι το πόσο στοιχίζει στην Ελλάδα:



Μια πρόχειρη έρευνα δείχνει ότι ένας έμπορος σε επαρχιακή πόλη την πουλάει 300 ευρώ (αύξηση 166%).









Γενικά στις διαφημίσεις εμφανίζεται να πουλιέται στα 449 ευρώ (αύξηση 249%).






Η μεγάλη αυτή διαφορά στην τιμή δείχνει και το αλαλούμ που επικρατεί στην Ελλάδα στο εμπορικό σύστημα. Ο καθένας πουλάει όσο θέλει και τα κορόιδα χώνουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πάρουν κάτι το οποίο του χρόνου θα είναι «άχρηστο», γιατί θα έχει βγει άλλο με «περισσότερες δυνατότητες».

Κορόιδα Έλληνες!!!

ΥΓ. Μάλλον θα πρέπει να αρχίσει κανείς να αγοράζει μόνο μέσω διαδικτύου από το εξωτερικό. Ξετιναγμένος για ξετιναγμένος, τουλάχιστον θα πληρώνει λιγότερα. Για ποιον λόγο να συντηρείς παρασιτικούς εμπόρους με ελάχιστο κοινωνικό όφελος και να πληρώνεις το κράτος για να τα τρώει η εκάστοτε κυβέρνηση;

26 Μαΐου 2010

Πολιτική, οικονομία, Τυπος και Διαπλοκή

Διαμαρτυρόμαστε για την οικονομία, την ανεργία, τα ρουσφέτια, την εξωτερική πολιτική. Βρίζουμε τους τριακόσιους βουλευτές ή μάλλον «βολευτές». Ξεχνάμε βέβαια ότι εμείς φταίμε που υπάρχει αυτή η κατάσταση αφού εδώ και πενήντα χρόνια ψηφίζουμε οικογένειες. Φυσικά δεν είναι και οι τριακόσιοι σάπιοι. Αλλά σιγά-σιγά το Σύστημα τους τρώει.
Προσέξτε αυτά που λέει ο βουλευτής για τους πολιτικούς, τον τύπο, τα οικονομικά συμφέροντα και την διαπλοκή τους. Έχουν πολύ ζουμί και δείχνουν τι συμβαίνει στην Ελλάδα σήμερα.
Αυτός ο βουλευτής είναι κατά λάθος βουλευτής και δεν θα «πολυχρονίσει» στο Ελληνικό πολιτικό Σύστημα.

Δυστυχώς όμως τελικά όπως έχουμε καταντήσει δεν μπορούμε να εμπιστευόμαστε ούτε εκείνους που κάνουν αποκαλύψεις όπως αυτός. Ίσως κρύβει με την «ιερή αγανάκτησή» του κάποια μεγαλύτερη κομπίνα. Κάτι ανάλογο που κάνουν οι λαθρέμποροι ναρκωτικών. Στέλνουν ένα βαποράκι-θύμα-δόλωμα με μερικά κιλά ηρωίνη και το καρφώνουν στην Δίωξη. Και ενώ αυτή τρέχει να το πιάσει, από την άλλη μεριά αυτοί βάζουν στην χώρα μερικούς τόνους.

24 Μαΐου 2010

Νόμιμες παρανομίες

ΕΝΩ  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
«ΑΙΡΟΝΤΑΙ» ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΣΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΛΕΨΟΥΝ.
«ΑΙΡΟΝΤΑΙ» ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΣΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (SECURITY). ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ.
ΚΑΙ ΠΑΡ’ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ.
Εγώ δεν λέω τίποτε.
Τα λέει όλα το  φύλλο της εφημερίδος της κυβερνήσεως που θα δείτε παρακάτω σε εικόνες.
Βέβαια οι πιστοί μέχρι αηδίας ψηφοφόροι θα παραβλέψουν το θέμα ή θα βρουν μια απίστευτη (όσο και το φύλλο αυτό) δικαιολογία.
Οι υπόλοιποι μπορείτε απλά να διαβάσετε την περίληψη.
Μετά ποιος κάθεται να σκάει για οικονομίες, Αιγαίο, Θράκη και λοιπά. Η κατάσταση πλέον είναι απίστευτη.
Να γιατί η δικαιοσύνη εμφανίζεται με μαντήλι στα μάτια: ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ.

Αίρονται:
1. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του… 
α) για κατοχή, πώληση ινδικής κάνναβης, κατοχή πυρομαχικών
β) για αγορά, πώληση, κατοχή ναρκωτικών ουσιών
γ) για ληστεία, κλοπή, επικίνδυνη σωματική βλάβη, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία, ψευδή καταμήνυση, ψευδορκία
προκειμένου να διοριστεί στην Δήμο Ρεθύμνης.

4. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του… 
α) για πώληση κοκαΐνης από τοξικομανή
β) ποινή φυλάκισης δύο (2) μηνών μετατραπείσα για παράβαση Ν. 1729/87 (περί ναρκωτικών)
γ) ποινή φυλάκισης εννέα (9) μηνών μετατραπείσα για διάθεση ναρκωτικών ουσιών από τοξικομανή
 δ) 2721/6−10−1988 του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης σε ποινή φυλάκισης οκτώ (8) μηνών μετατραπείσα, Σ.Π.Δ. για έξη (6) μήνες για παράβαση Ν.5422/1932, προκειμένου να προσληφθεί στο Δήμο Κορδελιού ως μόνιμος υπάλληλος.

7. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του…  για από κοινού παράνομη εισαγωγή κατά συρροή με αγοραπωλησία ναρκωτικών ουσιών σε μικροποσότητες, κατά συρροή με οδήγηση χωρίς άδεια, προκειμένου να προσληφθεί στο Δήμο Κορδελιού ως μόνιμος υπάλληλος.

8. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του… για πλαστογραφία μετά χρήσεως και απάτη σε βάρος του Δημοσίουπροκειμένου να δύναται να επαναλειτουργήσει το φαρμακείο του στη Γαστούνη Ηλείας.

9. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του… 
α) για κλοπή
β) για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας (άρθρο 337 Π.Κ.), προκειμένου να προσληφθεί ως χειριστής μηχανημάτων στο Δήμο Ακρωτηρίου Χανίων, στο Δημόσιο, Ο.Τ.Α., Ν.Π.Δ.Δ.

10. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του… 
α) για κλοπή από κοινού
β) για κλοπή από κοινού.
Οι ανωτέρω συγχωνεύτηκαν… προκειμένου να μην υφίσταται κώλυμα για την ανανέωση της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου με την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης− Αποχέτευσης Αργοστολίου.

11. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του…  για ζωοκλοπή από κοινού, παράνομη κατοχή φυσιγγίων, προκειμένου να μην αποτελεί κώλυμα για τον διορισμό του ή την πρόσληψη του σε Ο.Τ.Α.

12. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του για λιποταξία στο εσωτερικό, προκειμένου να ανακτήσει τα πολιτικά του δικαιώματα και να αποκτήσει δίπλωμα θερμικού μηχανήματος.

13. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες της…
α) για παράβαση αγορανομικού κώδικα 
β) για παράβαση αγορανομικού κώδικα 
γ) για παράβαση Ν. 614/77
δ) για παράβαση Ν.Δ. 9/35, προκειμένου να μην αποτελούν κώλυμα για την συμμετοχή τόσο της ίδιας όσο και των Εταιρειών “ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.” και “ ΜΙΧΑΗΛ ΛΕΒΗΣ Ανώνυμη−Εμπορική−Τεχνική − Εκπαιδευτική και Ναυτιλιακή Εταιρεία” που αυτή εκπροσωπεί σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και για την ίδρυση από την ίδια Εταιρείας υγειονομικού ενδιαφέροντος καθώς και τις κάθε είδους έννομες συνέπειες αυτών.

14. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του…  για κατοχή, αγορά αποθήκευση και χρήση ναρκωτικών με ελαφρυντικά, προκειμένου να διορισθεί στο Δήμο Ηρακλείου Κρήτης στον τομέα καθαριότητας.

16. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του… 
α) για απάτη κατ’ εξακολούθηση
β) για απόπειρα κλοπής.
προκειμένου να αποκτήσει ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.

17. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του…  για απόπειρα ληστείας από κοινού, προκειμένου να του εκδοθεί άδεια εργασίας προσωπικού ασφαλείας καθώς και άδεια εγκατάστασης συστημάτων ασφαλείας.

18. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη του…  για παράβαση άρθρου 3 παρ. 6, 9 και περ. β του Ν.2168/93, προκειμένου να αποκτήσει την Ελληνική Ιθαγένεια και να δύναται να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς εργολαβίας δημοσίων έργων.

21. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την καταδίκη της… για παράβαση άρθρου 30 Αγορανομικού κώδικα, προκειμένου να μην υφίσταται κώλυμα για την συμμετοχή της Εταιρείας “ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.” της οποίας τυγχάνει μέλος του Δ.Σ. σε διαγωνισμούς για την προμήθεια γαλακτοκομικών προϊόντων.

22. Οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από τις καταδίκες του…
α) για κλοπή από κοινού
β) για κλοπή,προκειμένου να του χορηγηθεί άδεια εργασίας παροχής υπηρεσιών ασφαλείας.



 Πηγή: Φοιτητικό αντίφωνο

21 Μαΐου 2010

Η ελληνική γλώσσα δεύτερη ως γλώσσα εκπαίδευσης στη Θράκη!

Η ελληνική γλώσσα δεύτερη ως γλώσσα εκπαίδευσης στη Θράκη!

Επιστολή στην υπουργό Παιδείας για την «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη»
Προς
Την Υπουργό Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Άννα Διαμαντοπούλου
Θέμα: Το νέο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη» του Υπουργείου
Παιδείας ανοίγει τους «ασκούς του Αιόλου» για την τουρκοποίηση της εκπαίδευσης στη Θράκη και τον υποβιβασμό της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Προσωπικά, πάντοτε ήμουν υπέρμαχος της ελληνοτουρκικής φιλίας και της γόνιμης -σε κάθε επίπεδο- συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας, αλλά όχι με όρους υποτέλειας.
Μελετώντας την νέα Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας, της 23ης/3/2010 προς τα Α.Ε.Ι. της χώρας, για την υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της Πράξης: «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη» για τα έτη 2010-2013, αισθανόμαστε ότι, ή εμείς έχουμε χάσει τα λογικά μας και παραλογιζόμεθα ή εδώ στη Θράκη συμβαίνουν παράλογα πράγματα.
Διότι, εάν είχαμε αντίστοιχες ενέργειες από πλευράς Τουρκίας για την εισαγωγή, παραδείγματος χάριν, της ελληνικής γλώσσας σε όλα τα τουρκικά δημόσια σχολεία της Κωνσταντινούπολης, θα ήταν τότε κάπως κατανοητή η λογική του Υπουργείου Παιδείας. Τώρα όμως, η όλη μεθόδευση προκαλεί εύλογη έκπληξη και απορία, την στιγμή μάλιστα που ευρισκόμαστε ενώπιον μιας ενορχηστρωμένης προσπάθειας του τουρκικού επεκτατισμού να ποδηγετήσει τη Θράκη, αφού είναι γνωστό ότι το τουρκικό Προξενείο στην Κομοτηνή έχει υπερβεί τα όρια των διπλωματικών του ευθυνών και λειτουργεί ως άτυπο Υπουργείο Θράκης. Πιο συγκεκριμένα, το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, αντί να προάγει -όπως οφείλει- την δημόσια ελληνική εκπαίδευση στη Θράκη δίνοντας τη δυνατότητα -πέραν των χριστιανών- και σε όλους τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας να μορφώνονται ισότιμα όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες, μεθοδεύει βήμα προς βήμα την τουρκοποίηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα σχολεία και τα νηπιαγωγεία της Θράκης. Διερωτώμεθα, εάν τα χρήματα του ελληνικού λαού και της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορούν -εν μέσω της παρούσας οικονομικής κρίσης- να προορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας για να προετοιμάζεται το έδαφος, προκειμένου να εισαχθεί η τουρκική γλώσσα σε ολόκληρη την δημόσια εκπαίδευση της Θράκης και συγχρόνως να υποβιβάζεται η ελληνική σε δεύτερη γλώσσα. Διότι αυτό ακριβώς είναι κατ' ουσίαν το περιεχόμενο και ο στόχος της ανωτέρω Πρόσκλησης.
Επιπλέον, αντί το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας να εστιάσει στην αξιοποίηση των προς διάθεση κονδυλίων για τη διεύρυνση και τη δημιουργία νέων δημόσιων σχολείων στη Θράκη, ιδιαίτερα στην ορεινή περιοχή της, δαπανά από το 1997 μέχρι σήμερα μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στην κατεύθυνση υλοποίησης Προγραμμάτων, τα οποία δυστυχώς δεν δημιουργούν ουδεμία μόνιμη και βιώσιμη υποδομή στην εκπαίδευση. Ενώ, μόλις αυτού του είδους τα Προγράμματα περατωθούν και αφού έχουν δαπανηθεί μεγάλα ποσά, δεν απομένει καμία ουσιώδης υφιστάμενη δομή και επιστρέφουμε πάλι στην αρχή, όπως έχουμε δείξει και σε άλλες επιστολές μας.
Πιο συγκεκριμένα, στις Ενότητες της εν λόγω Πρόσκλησης, διαβάζουμε μεταξύ άλλων: «... Μελέτη με αντικείμενο την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας ... στα δημόσια σχολεία της Θράκης.   υλοποίηση του μέτρου εισαγωγής της διδασκαλίας της τουρκικής στα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Επεξεργασία αναλυτικού προγράμματος για την τουρκική γλώσσα.
Διαμόρφωση Προτάσεων .για τα εκπαιδευτικά υλικά και βιβλία διδασκαλίας της τουρκικής στα δημόσια σχολεία...» (Σελίδες 6,7,8,9 της Πρόσκλησης). Όλα τα ανωτέρω αποτελούν νέες παραχωρήσεις προς τον τουρκικό επεκτατισμό που πριν από λίγα χρόνια κανείς δεν διανοείτο να πράξει. Η εν λόγω δε μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας θεωρούμε ότι υποκαθιστά και επί της ουσίας ακυρώνει όλη την ελληνική διπλωματία και την μέχρι σήμερα ισορροπημένη πολιτική στην Θράκη, στην οποία έχει συμβάλει τα μέγιστα και ο νυν Πρωθυπουργός της Ελλάδας.
Παράλληλα, το ίδιο πρόγραμμα προωθεί τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία, έτσι ώστε η τουρκοποίηση όλων των Μουσουλμάνων της Θράκης, συμπεριλαμβανομένων των Πομάκων και των Τσιγγάνων (που αποτελούν περίπου τα 2/3 της μουσουλμανικής μειονότητας), να αρχίζει -με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων- από τη νηπιακή ακόμη ηλικία.
Τραγικότερο δε όλων είναι το ακόλουθο απόσπασμα από την ανωτέρω Πρόσκληση: «Το περιεχόμενο της επιμόρφωσης θα είναι: νέες παιδαγωγικές μέθοδοι, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας» (σελ. 8 της Πρόσκλησης).
Στην Θράκη επομένως, του 2010, το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, α) μελετά και σχεδιάζει επίσημα την εισαγωγή της τουρκικής σε όλα τα δημόσια σχολεία, β) δημιουργεί δίγλωσσα νηπιαγωγεία, για τα οποία δεν προνοεί κατά τον σχεδιασμό του την χρήση των άλλων μητρικών γλωσσών της μειονότητας (πομακική και τσιγγανική), γ) προάγει διαφοροποιημένη παιδαγωγική, δ) υποβιβάζει την ελληνική σε δεύτερη γλώσσα. Φοβούμαστε δε, ότι μετά από τη Θράκη σειρά έχει η υπόλοιπη Ελλάδα και τα υπόλοιπα δημόσια ελληνικά σχολεία να υποστούν τον διαπολιτισμό του Υπουργείου Παιδείας και τον υποβιβασμό της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα, αφού παντού πλέον υπάρχουν μουσουλμάνοι πολίτες. Για τα ανωτέρω το Υπουργείο Παιδείας διαθέτει για τους επόμενους 36 μήνες 10 εκατομμύρια ευρώ, εν μέσω περικοπών συντάξεων, μισθών και νέων φορολογικών αυξήσεων. Δεν μπορούμε παρά να καταγγείλουμε αυτήν την προσβλητική για τη Δημοκρατία και την επιστημονική δεοντολογία μεθόδευση.
Ζητούμε από εσάς, Κυρία Υπουργέ, αλλά και από τον Πρωθυπουργό, τους Βουλευτές της Θράκης και σύσσωμο το ελληνικό Κοινοβούλιο, να ανασταλούν άμεσα αυτές οι μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας, οι οποίες οδηγούν απευθείας στη γκριζοποίηση και διχοτόμηση της Θράκης. Συγχρόνως, σε μια τόσο δύσκολη στιγμή εγκλωβίζουν τον Πρωθυπουργό της χώρας και την Κυβέρνησή του αλλά και την ελληνική πολιτική σε μια μη αντιστρεπτή κατάσταση πραγμάτων.
Για αναλυτικότερη ενημέρωσή σας, επισυνάπτουμε σχετική επιστολή μας.
Τέλος, επισημαίνοντας το προφανές, ότι τέτοιες μεθοδεύσεις όχι μόνο δεν προάγουν μια ισότιμη φιλία και συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας, αλλά αντίθετα, δυναμιτίζουν την φιλία των δύο λαών, αφού δημιουργούν όρους υποτέλειας του ενός στον άλλο, σας ζητούμε α) να ακυρώσετε άμεσα την εν λόγω Πρόσκληση, β) να την αναπροσαρμόσετε, αφού προηγηθεί διαβούλευση επιστημόνων από όλα τα ελληνικά Α.Ε.Ι., γ) να περιορίσετε την Πρόσκληση σε θέματα διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και λοιπής εκπαιδευτικής στήριξης και, δ) ο σχεδιασμός της νέας Πρόσκλησης να προβλέψει ισότιμη μεταχείριση όλων των μητρικών γλωσσών της μουσουλμανικής κοινωνίας.
Με ιδιαίτερη τιμή,
Γεώργιος Π. Παύλος
Αναπληρωτής Καθηγητής Πολυτεχνικής Σχολής Δ.Π.Θ.

Για αυτούς τους λόγους έπρεπε να παραιτηθεί η Άννα Διαμαντοπούλου

Ξέρετε γιατί θα έπρεπε να φύγει η Διαμαντοπούλου; Θα σας πούμε εμείς τους λόγους που έβαλε μπροστά τα παιδιά (σιγά τώρα που την έπιασε ο πόνος) των πανελλαδικών εξετάσεων.
1). Έχει τον γιο της που είναι μαθητής σε κολέγιο, φοιτά στο ΙΒ του Γείτονα στη Βάρη, και το Σεπτέμβρη του 2011 θα ταξιδέψει προς Αγγλία ή Αμερική για σπουδές. ΔΕΝ θα ανταγωνισθεί τους συμμαθητές του αλλά ξεκινά τη ζωή του από θέση ισχύος διότι παρόλο που η μητέρα του είναι Υπουργός Παιδείας με τις επιλογές της απαξιώνει απολύτως το Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι δικαίωμά της αυτές οι επιλογές, όμως το ενδιαφέρον της για τα παιδιά δεν μας πείθει.
2). Η κ.Διαμαντοπούλου και το σύστημα παιδείας που υπηρετεί έβαλε χθες θέμα στην λογοτεχνία με τίτλο "Στου Κεμάλ το σπίτι". Την ημερομηνία 19 Μαίου που είναι η ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων, η επιτροπή έβαλε τίτλο τον Κεμάλ που είναι ο μεγάλος σφαγέας των Ποντίων και των Αρμενίων! Και...
βέβαια μην πιστέψει κανένας ότι έγινε τυχαία. Έτσι δεν είναι κ.υπουργέ που μετέχετε στην λέσχη Μπίλντερμπεργκ;
3). Έχετε μια γ.γ. που έχει καταγγελθεί ότι δεν διαθέτει βασικό τίτλο σπουδών!!! Είναι η Θ.Δραγώνα που μάλιστα είχε απρεπή συμπεριφορά στην ηρωίδα δασκάλα της Θράκης σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η Χαρά Νικοπούλου.
4). Ο σύζυγος της υπουργού παιδείας Γ.Σαλαβάνος διορίστηκε στο Δ.Σ του "Κτηματολογίου ΑΕ" που διαχειρίζεται πολλά εκατομμύρια ευρώ και έργο. Είναι πολιτικά ηθικό να γίνεται κάτι τέτοιο;
5). Έβαλε υπογραφή 194.500 ευρώ για να πάρουν οι υπάλληλοι του υπουργείου τις υπερωρίες μέχρι το τέλος του 2010 την ώρα που όλοι οι άλλοι σφίγγουν το ζωνάρι.
6). Γύρισε την πλάτη στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς και έφυγε από την πίσω πόρτα για να μην τους αντιμετωπίσει στο κρατικό κανάλι.
7). Η παιδεία είναι άνω κάτω με το νομοσχέδιο που τινάζει στον αέρα ωρομίσθιους-αποσπάσεις-αδιόριστους και η Άννα Διαμαντοπούλου ασχολείται με τις φήμες.
8). Οι γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν ένα κάρο χρήματα στα φροντιστήρια επειδή τα σχολεία δεν τους προσφέρουν την παιδεία που επιβάλλεται να έχει κάθε νέος πολίτης - μαθητής αυτής της χώρας.
9).Με αρ. πρωτ. Φ.821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011 που σημαίνει ότι τα Ελληνικά καταργούνται από την ομογένεια και φτιάχνει το κράτος ...γενίτσαρους.
10). Το τελευταίο αλλά για εμάς σοβαρό είναι ότι συμμετέχετε στην περίφημη λέσχη
Bilderberg που καθορίζει πολλά πράγματα με τις αποφάσεις της. Και έχετε δώσει όρκο τιμής να μην μαθαίνει ποτέ και κανένας τι λέτε εκεί μέσα. Έχετε αυτό το δικαίωμα; Ο όρκος σε μια λέσχη κάποιων ισχυρών ανθρώπων έχει περισσότερο βάρος από τον όρκο στην Πατρίδα και τον λαό του;
Δεν έπρεπε να μάθουμε τι συζητήσατε στον "Αστέρα" για την οικονομία;
Αυτά και άλλα πολλά έπρεπε να την ρωτήσουν στο mega αλλά ΔΕΝ βρέθηκε ούτε ένας να το κάνει.
Γιαυτούς και για άλλους πολλούς λόγους θα έπρεπε να είχατε φύγει...
Υ.Γ: Θα μπορούσαμε να πούμε και για τα 15 ακίνητα που είχατε δηλώσει παλαιότερα στο πόθεν έσχες αλλά είναι η νόμιμη περιουσία σας. Μην προσπαθείτε όμως να μας πείσετε ότι μας καταλαβαίνετε. Εκπέμπουμε σε άλλη συχνότητα.

Πηγή: ΤΡΩΚΤΙΚΟ

ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΠΡΟΜΗΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ

ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
ΠΡΟΜΗΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ

Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας.

Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.

Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες. Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας. Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος. Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι κάποιοι μας ντρόπιασαν και μας φόβισαν, για να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;

Παρ’ ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.

Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.

Θα έπρεπε λοιπόν να καταργηθούμε ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα ‘ρθουν.

Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκούλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν.

Μακάρι να έχω άδικο.
Μίκης Θεοδωράκης
Αθήνα 27-4-2010

Πηγή: ΡΕΣΑΛΤΟ