Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

31 Δεκεμβρίου 2012

Νόστιμα και υγιεινά(;) φρούτα

Σήμερα πετάω μία σακούλα μέ ἀχλάδια καί μῆλα τήν ὁποία μου ἔδειξε ἡ γυναίκα μου πανικόβλητη. Προσωπικά δέν τρώω τέτοια φροῦτα ἐπειδή εἶναι πολύ γλυκά καί αὐτή ἡ γεύση τους δέν μοῦ ἀρέσει γιατί «κολλάει στήν γλώσσα». Καμιά φορᾶ παίρνω μερικά ξυνόμηλα ἤ σχετικά ἀγίνωτα ἀχλάδια.

Ἀλλά ἀρέσουν στήν γυναίκα μου καί ἔτσι κάπου κάπου ἀγοράζει ἔστω καί ἄν τελικά δέν τά τρώει. Τῆς προκαλοῦν «κάτι περίεργο» στό στόμα.

Στήν εἰκόνα βλέπετε τά φροῦτα πού ἔμειναν ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ στήν σακούλα γιά δύο μῆνες μέσα στό ψυγεῖο.

Δέν χάλασε οὔτε ἕνα. Δέν ζάρωσε οὔτε ἕνα. Δέν ἀλλοιώθηκε μέ κάποιον τρόπο οὔτε ἕνα.

Προφανῶς πρόκειται γιά φροῦτα-τέρατα, ψεκασμένα μέ «Κύριος οἶδε» τί εἴδους φάρμακα. Εἶναι λογικό ὅτι κάποια φροῦτα ἀντέχουν μέσα στήν συντήρηση ἀρκετά, ἀλλά ὄχι κλεισμένα μέσα σέ σακούλα.

Ἔχει ἔρθει ἡ ὥρα νά πάψουμε νά λέμε τήν παροιμία «ἕνα μῆλο τήν ἡμέρα τόν γιατρό τόν κάνει πέρα». Καί σίγουρα ἔχει ἔλθει ὁ καιρός νά ἀναθεωρήσουμέ το ὅτι τά φροῦτα κάνουν καλό στήν ὑγεία. Μᾶλλον θά πρέπει πλέον νά τρῶμε ΜΟΝΟ τίς νάιλον σακοῦλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου