Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

12 Μαΐου 2010

Νέα πυρκαϊά στο Ποικίλλον Όρος

Ώρα 3 και 42 το μεσημέρι.
Πυκνοί καπνοί φαίνονται πίσω από την Πετρούπολη, στο Ποικίλλον Όρος προς την Πάρνηθα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα δέντρα εκεί. Πιθανόν να καίγεται κάποιο εργοστάσιο ή σκουπίδια.

11 Μαΐου 2010

Εργατοπατέρες

Εδώ και δεκαετίες ο συνδικαλισμός είναι ένας διαφορετικός τρόπος να βγάζεις το ψωμί σου στην πλάτη των πληβείων εργαζομένων, οι οποίοι με την αδιαφορία ή την απάθειά τους αδιαφορούν για τέτοια φαινόμενα και τελικά στηρίζουν το ίδιο το Σύστημα που τους πίνει το αίμα.
Πόσο νομίζετε θα σκάει ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ για τα όποια "εργατικά δίκαια" υποτίθεται ότι υπερασπίζεται;
Σημειωτέον ότι φυσικά από πολλά χρόνια (από τότε που ήταν απλός συνδικαλιστής) ούτε ξέρει που βρίσκεται το μέρος όπου προσελήφθη στο δημόσιο.

9 Μαΐου 2010

Καλά να πάθουν τα φασιστόμουτρα που πέθαναν στην Μαρφίν

Πέθαναν λοιπόν (από μια επαναστατική κατά του Συστήματος μολότωφ) τρεις ηλίθιοι και ένα αγέννητο.
Και λοιπόν;
Δεν ήταν παρά κάποιοι φασίστες, κάποια γουρούνια του κερατά, πουλημένα στο Σύστημα, που δεν έδιναν δεκάρα για τους «ταξικούς, δίκαιους» και άλλους αγώνες των αριστερών κομμάτων. Και το αγέννητο μωρό το ίδιο φασιστικό κουμάσι θα έβγαινε. Οπότε καλά να πάθει και αυτό.
Αν όμως θύμα ήταν κανένας αναρχικός ή κανένας πιτσιρικάς με μάσκα (από εκείνους που έγινε πλέον μόδα να σπάνε και να καίνε αντί να διαβάζουν όπως θα έπρεπε), ακόμα θα καιγόταν η Αθήνα και ακόμα θα έριχναν κροκοδείλια δάκρυα οι «κομμουνιστές», οι «αριστεροί», οι «αναρχικοί» και γενικά όλοι οι «προοδευτικοί» αυτού του μίζερου τόπου.
Εξαιρούμε τα δεξιά κόμματα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ τα οποία ούτως ή άλλως βολεύονται με την όλη κατάσταση. Τους ήρθε «δώρο εξ ουρανού» ο θάνατος των τεσσάρων. Δικαιολογούν έτσι στα πρόβατα-οπαδούς-ψηφοφόρους όλα τα εισπρακτικά/αρμεκτικά μέτρα που παίρνουν και που θα πάρουν, ενώ μέσα στην φασαρία και την τρομολαγνεία ξεχνιούνται οι όποιες σκέψεις για έλεγχο των σκανδάλων και της πολιτικής διαφθοράς.
Δεν είδα σε κανέναν τοίχο να γραφτεί κάποιο μήνυμα ή να κολληθεί αφίσα, για τα τρία καπιταλιστικά γουρούνια της Μαρφίν, σαν αυτές που είχαν πλημμυρίσει την πόλη όταν σκοτώθηκε, από τον ανεγκέφαλο φρουρό ο πιτσιρικάς που κατέβηκε, από τα μπεηλίδικα προάστια όπου μεγάλωσε, για να παίξει τον επαναστάτη στα Εξάρχεια.
Δεξιοί και αριστεροί είναι εξίσου υπεύθυνοι για τα τελευταία τραγικά γεγονότα:
Το αριστερό, «ανεξάρτητο» και «δημοκρατικό» Ιντιμίντια εξυπηρετείται από το κράτος για να μπορεί απερίσπαστο να επιδίδεται στον «επαναστατικό» αγώνα του. Δεν έχετε παρά να μπείτε στην διεύθυνση http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=88548 και εκεί θα δείτε οδηγίες με τίτλο «Προτάσεις για δράση», για την κατασκευή βομβών μολότωφ, και μάλιστα ενισχυμένων σε σχέση με τις «απλές». Το άρθρο βρίσκεται εκεί από το 2003 και μάλιστα του έκαναν τροποποίηση το 2009.
Εκεί μπορείτε να δείτε «φοιτητές» να εργάζονται ακούραστα για το γενικό καλό, μαθαίνοντας πώς να κατασκευάζουν εμπρηστικές βόμβες. Βόμβες σαν αυτές που έκαψαν πέρσι την Αθήνα και σαν αυτές που έκαψαν τους τρεις πουλημένους καπιταλιστές της τράπεζας.
Και για να κλείσω το καταθλιπτικό αυτό κείμενο να σας πω και ένα ανέκδοτο:
Ο εισαγγελέας θα ερευνήσει για την ηθική αυτουργία της «καλής καγαθής» αυτής «παγκόσμιας συλλογικότητας οργανώσεων ανεξάρτητης ενημέρωσης και εκατοντάδων δημοσιογράφων που προσφέρουν συλλογική και μη-εμπορευματική ενημέρωση» κατά δήλωση του ίδιου του Indymedia. Θα ερευνήσει επίσης για τις ευθύνες των ιθυνόντων που αφήνουν τέτοια μέσα να δρουν ανενόχλητα.
Γελάσαμε πάλι έ;

Αιδώς Αργείοι.
Αιδώς Αργείοι.
Αιδώς Αργείοι.

8 Μαΐου 2010

Αυθημερόν τελευθησάτω! Η ΕΛΛΑΔΑ του 21ου αιώνα με πληγώνει...

Με πληγώνουν όλοι αυτοί που παίζουν με την ψυχολογία μου, με πληγώνουν όλοι αυ­τοί που με θεωρούν αναλώσιμο πειραματόζωο, με πληγώ­νουν όλοι αυτοί που δεν με σέβονται όσο τους σεβάστηκα.
ΛΕΜΕ ΟΤΙ ο πολιτικός είναι Θεσμός. Γιατί ΕΓΩ που εκλέγω τους πολιτικούς να μην είμαι θεσμός στα μάτια του; Γιατί θα πρέπει να ανέχομαι τα λαμόγια, τους ψεύτες και τους υποκριτές;
Η ΙΣΤΟΡΙΑ επαναλαμβάνεται χρόνια τώρα... Φέτος το νέο trend της χώρας είναι τα μπλουζάκια που γράφουν: «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα» και το νέο group στο Facebook είναι: «Οι κλέφτες να πάνε φυλακή».
ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ήσυχοι διότι κάναμε το καθήκον μας. Αντιδρά­σαμε! Με μπλουζάκια και γκρουπάκια... Αλήθεια, πόσο Καραγκιόζηδες είμαστε;
ΠΡΟΧΘΕΣ μου έστειλαν ένα mail για την νομοθεσία που ίσχυε το Χρυσό Αιώνα του Περικλή στην Αθήνα. Το αποτυπώνω όπως ακριβώς μου το έστειλαν και αφήνω σε εσάς (και τον καθρέφτη σας) τα συμπεράσματα...

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
(που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή του Χρυσού Αιώνα της Δημοκρατίας της... Ελλάδας ΜΑΣ).
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ η περίπτωση του πολίτη που ήθελε να γίνει βουλευτής. Λοιπόν, ο νόμος απαιτούσε τα εξής:
1)  Να είναι Έλλην πολίτης
2)  Να κατέχει την ελληνική θρησκεία και παιδεία
3)  Να ΜΗΝ είναι κίναιδος και
4)   Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του κυρίου, μέχρι και τα σανδάλια που φοράει, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.

ΕΑΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΝ όλα αυτά, τότε ο εν λόγω κύριος μπορούσε να γίνει βουλευτής.

ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ αυτός πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδει­κνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΦΘΑΝΕ η περιουσία του, τότε έπρεπε να κατασχεθεί Ο­ΛΗ η περιουσία του (μέχρι και τα σανδάλια που κατεγρά­φησαν) και το υπόλοιπο που αδυνατεί να καλύψει, να το ε­ξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.

ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ που πρότεινε και πέρασε ο κύριος αυτός, ζημίω­νε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα, η ποινή ήταν: ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ! (να πεθάνει την ίδια μέρα)

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ, ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ... και λοιποί πολιτικοί... και εσείς ψηφοφόροι βεβαίως βεβαίως.

7 Μαΐου 2010

Εμπρησμός στο Ποικίλλον όρος

Ώρα δύο παρά τέταρτο το μεσημέρι.
Αφού κακόπαθε τόσο το βουνό των δυτικών προαστίων από την άναρχη οικοδόμηση, τις καταπατήσεις και όλα τα άλλα σχετικά του νεοελληνικού «πολιτισμού» μας κάποιο ανεγκέφαλο δίποδο του έβαλε και φωτιά. Αυτή την στιγμή δεκάδες πυροσβεστικά οχήματα πηγαίνουν στο σημείο. Κατά πως γίνεται συνήθως όλο και κάτι θα ξεφυτρώσει τελικά εκεί.
Κρίμα. Έβλεπα το βουνό να πρασινίζει τα τελευταία χρόνια και το έφτυνα λέγοντας ότι μάλλον την γλίτωσε αφού καταπατήθηκε ότι ήταν να καταπατηθεί.
Μάλλον έκανα λάθος…

5 Μαΐου 2010

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ


Υπογράψτε αν επιθυμείτε την διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το αν ο ελληνικός λαός θέλει την “βοήθεια” του ΔΝΤ. Στην Ισλανδία έγινε δημοψήφισμα και ο λαός τους αποφάσισε με 93% να μην δώσουν στους τραπεζίτες 5 δισ. ευρώ. Αφού η κυβέρνησή μας, μας θεωρεί ανίκανούς να αποφασίσουμε για το αν θέλουμε να μας μακελέψει το ΔΝΤ, τότε ας πιέσουμε προς αυτή την κατεύθυνση.
Τι έχουμε να ζητήσουμε στην συνέχεια;
  • Να παγώσουν οι δανειακές υποχρεώσεις όλων των εργαζομένων και να υπάρξει μαζική εκστρατεία άρνησης πληρωμής στεγαστικών δανείων.
  • Σε αντίθετη περίπτωση όλοι να εκταμειεύσουμε τις καταθέσεις μας από τις τράπεζες. Το χρήμα τους είναι “αέρας”.
  • Να ανοίξουν όλα τα εμπορικά βιβλία για να διαπιστωθεί που έχουν πάει τα κέρδη των τραπεζών.
  • Να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες και να βρίσκονται υπό εργατικό έλεγχο.
  • Να μην υπάρχει εμπιστοσύνη σε κανένα καθεστωτικό κόμμα. Αυτά είναι που έπαιξαν το παιχνίδι.
  • Να φορολογηθούν τα κέρδη των τραπεζών.
  • Δημιουργία κινήματος πολιτών που δεν θα καπελωθεί από κανένα κόμμα, παράταξη, συνδικάτο, σωματείο. Κανείς δεν χρειάζεται να μονοπωλήσει μια “επανάσταση”.

1 Μαΐου 2010

ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ : 5 ΣΕΝΤ ΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ

ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ : 5 ΣΕΝΤ ΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ


Τη λύση για να σωθεί η Ελλάδα από το χρέος της προτείνει μια γερμανίδα συγγραφέας και ιστορικός.

Ο λόγος για την Λεονόρα Ζέελινγκ η οποία ξεσηκώθηκε μετά τα επιτιμητικά δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου για την Ελλάδα. Όπως γράφει η Ντόιτσε Βέλε η Ζέελινγκ ζήτησε να επιβληθεί ένας έκτακτος, πολιτιστικός φόρος για τη δημοσιονομική διάσωση της Ελλάδας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η κ. Ζέελινγκ δεν είναι κάποια από τους γνωστούς χειριστές ελληνικών θεμάτων στη Γερμανία. Πλην όμως, έχει διδάξει σε γερμανικά και γαλλικά πανεπιστήμια ιστορία των μαθηματικών και της φυσικής, έχει εκδώσει λογοτεχνία, γνωρίζει - από πολλά ταξίδια της την τελευταία δεκαετία - την Ελλάδα και τώρα ξεσπάθωσε, εκδίδοντας ένα βιβλιαράκι...


Το πόνημά της, που εκδόθηκε από το μικρό εκδοτικό οίκο της Στουτγάρδης «Αρύκανδα» (όπως ονομαζόταν η αρχαία πόλη της Λυκίας), είναι γραμμένο σε μορφή αγόρευσης προς τους πολίτες και φέρει τον τίτλο: «5 σεντ, ώστε να σώσουμε την Ελλάδα». Πρόκειται δε, σύμφωνα με το δημοσίευμα , «για μια άνευ όρων θερμή συνηγορία υπέρ της Ελλάδος από γερμανική γραφίδα».

Αφορμή για τη δημόσια τοποθέτηση της Γερμανίδας συγγραφέως αποτέλεσε ο ενοχλητικός - σύμφωνα με την ίδια - τόνος των δημοσιευμάτων για την Ελλάδα. Άλλωστε, το ζήτημα για την κ. Ζέελινγκ δεν είναι να επισημανθούν οι αδυναμίες της ελληνικής δημοσιονομικής πολιτικής αλλά να βρεθούν πάση θυσία λόγοι, ώστε να σωθεί η Ελλάδα, την οποία θεωρεί πολύτιμη ως κοιτίδα του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

Για το λόγο αυτό, η κ. Ζέελινγκ πρότεινε την επιβολή - σε ευρωπαϊκό επίπεδο - ενός μηδαμινού, συμβολικού πολιτιστικού φόρου: όποιος χρησιμοποιεί σήμερα ελληνικές λέξεις να πληρώνει πέντε «ευτελή» λεπτά του ευρώ για κάθε μία από αυτές. Δηλαδή, μόλις ο Γερμανός πει Idee, μόλις ο Γάλλος προφέρει ide ή ο Άγγλος ξεστομίσει idea, να κατακυρώνονται αμέσως 5 σεντ στον ελληνικό δημόσιο κορβανά. Το ίδιο για τις λέξεις ψυχή και ψυχανάλυση, δημοκρατία και πολιτική, μουσείο, Ευρώπη και ευρώ και πάει λέγοντας.

Με πάθος και εμμονή αλλά και έκδηλη χαρά η κ. Ζέελινγκ υπολογίζει τα εκατομμύρια και τα δισεκατομμύρια που θα έμπαιναν στον άδειο ελληνικό ‘μπεζαχτά’. Μάλιστα, είναι απόλυτα πεπεισμένη ότι οι ευρωπαϊκοί λαοί οφείλουν αυτόν το φόρο στην Ελλάδα, χωρίς τα πνευματικά και επιστημονικά επιτεύγματα της οποίας δε θα υπήρχε σήμερα ούτε ευρωπαϊκός πολιτισμός, ούτε ευρωπαϊκή τεχνολογία, ούτε τα αεροπλάνα θα κινούνταν, ούτε τα πλοία θα έσχιζαν τα πελάγη.

Το δεύτερο ζητούμενο της Γερμανίδας συγγραφέως είναι να συμμαζευτούν οι γερμανικές γραφίδες, που με τόσο δασκαλίστικο ύφος έσπευσαν να καταδικάσουν την ελληνική πρακτική και την ελληνική νοοτροπία. Για το λόγο αυτό, υπενθύμισε πως δίπλα στην αφελώς απροκάλυπτη ελληνική διαφθορά - τη «δημοκρατική διαφθορά», όπως την αποκαλεί - βρίσκεται η μεγαλόσχημη και υποκριτική διαφθορά της γερμανικής οικονομίας αλλά και της πολιτικής.

Για το λόγο αυτό, η κ. Ζέελινγκ έκανε τη σύγκριση των αποδοχών ενός Έλληνα δημόσιου υπαλλήλου, μαζί με τις περικοπές του 10%, με το υψηλότερο επίδομα που - υπό ορισμένες προϋποθέσεις - παίρνει ο Γερμανός άνεργος, πρότεινε τη μείωση των ελληνικών αγορών γερμανικών όπλων κατά 50% και άλλα πολλά. Σύμφωνα μάλιστα με τη Ντόιτσε Βέλε η Λεονόρα Ζέελινγκ, τα έκανε όλα αυτά διότι απλά «είναι μια μορφωμένη Γερμανίδα που της πάτησαν τον κάλο, επειδή της προσέβαλαν την Ελλάδα».
aliartos-city.blogspot.com