Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

28 Σεπτεμβρίου 2016

Πες μου… Πώς να αδιαφορήσεις;

Δεν γίνεται…
Εάν καταλάβεις καλά την κατάστασή σου και δεις ότι είσαι ένα τενεκές ξεγάνωτος και τίποτα παραπάνω…
Εάν νιώσεις βαθιά την αλήθεια σου και δεις ότι είσαι ένα τεράστιο ψεύτικο ΠΡΑΓΜΑ…
Εάν δεις ότι τίποτα δεν σου ανήκει…
Και τότε σκύψεις για να βρεις την Πηγή που θα γιατρέψει την πονεμένη σου καρδιά και θα σε οδηγήσει πίσω στην αξία της ζωής που σου προσφέρθηκε και στην πραγματική αιτία αυτής της προσφοράς…
Ίσως και να πάψεις να αδιαφορείς…
Γίνεται!!!
Μέχρι τότε όμως, πρέπει να περάσεις από την Σκύλλα και την Χάρυβδη, διανοητικά και συναισθηματικά…
Γιατί τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται… Τίποτα δεν είναι σταθερό και ακλόνητο… Δεν υπάρχει αυτός ο κόσμος που βλέπουμε, γιατί αυτό που βλέπουμε είναι μόνο στην φαντασία μας… Έξω από αυτήν, τα πράγματα αλλάζουν… Αλλά εμείς δεν το ξέρουμε… Και εάν για λίγο το πληροφορηθούμε, το παραβλέπουμε και επιστρέφουμε γρήγορα στην ψεύτικη ασφάλεια του Εγώ, συνεχίζοντας τον ύπνο του δικαίου…
Τι ουτοπία (αυτό που αντιλαμβανόμαστε)…
Τι δυστυχία (αυτό που ζούμε)…
Τι ευτυχία αυτό το ξύπνημα!!!
%ce%b7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου